Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
doe je weer het halster over het hoofdstel heen en klaaaar.
Na het rijden gaat het wel want dan is ze gekalmeerd maar daarvoor is echt nog lastig. Met een halster of touwtje om haar hals neemt ze gewoon mee, niet veel te zeggen inderdaad. Amiigo schreef:Dan doe je het hoofdstel af in de trailerdoe je weer het halster over het hoofdstel heen en klaaaar.

Iruss94 schreef:Iemand een goede tip als je witte dekje roze is geworden in de was![]()
schoonmoeders dacht dat rode transport beschermers en een wit dekje wel samen gingen
Oranjetextielverf kopen en er een WK dekje van maken.
Anne_GTI schreef:Iruss94 schreef:Iemand een goede tip als je witte dekje roze is geworden in de was![]()
schoonmoeders dacht dat rode transport beschermers en een wit dekje wel samen gingen
Oranjetextielverf kopen en er een WK dekje van maken.
http://img352.imageshack.us/img352/6081/anne13cd.jpg
Sille55 schreef:Heeft er hier iemand misschien een tip om ervoor te zorgen dat een haardonut en haarnetje goed om je haar blijven zitten? Ik heb halflang haar en ik doe er altijd een haardonut in en dan zo'n parelnetje, die ik dan met schuifjes vastzet, maar hij is nu al 2 wedstrijden achter elkaar tijdens de proef er uit gezakt...
Christel1 schreef:wat een handig topic! ga dit zeker volgen
ik gebruik ook van die oordopjes voor in de stiftgaten deze:
[ Afbeelding ]
werkt echt super handig! ik knip ze door midden, vouw ze daarna dubbel
en dan kunnen ze erin. en je heb dus maar twee pakjes nodig