Noukie wat leuk dat je door bent naar de regio! Jij woont ook in zuid-holland toch? (Dacht ik me te herinneren van een topic waar jij ook in zat lang geleden, haha) of ben ik nu helemaal in de war?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Al woon ik tegenwoordig in Utrecht, dus Utrecht nu
Had jij destijds die French Buffet merrie? Heb ik dan de goede voor me?
verder wel constant beeld en denk dat de rest gewoon nog minder had gereden.. ik was ook al naar huis hoor, zag het pas op de uitslagenlijst. Ik moest al als vijfde van de rubriek. 

2e proef ging exgt een stuk minder, hij was een beetje moe en ik was weer een beetje lalalala aan het doen tja dan lukt t niet
had ik 171 dus nog niet barslecht.
werkt tot nu toe heerlijk! Met name omdat ik naast de dressuur ook cross en spring hoef ik niet perse vaker op dressuurwedstrijd. 
listiglistje schreef:Geen winst is nog niet goed genoeg voor de volgende klasse, zo simpel is het.
Je moet ook naar je gemiddelde scores kijken.
Vaak geen winst of soms net wel winst (180-185), dan moet je jezelf achter je oren krabben.
Dan is het gewoonweg nog niet goed genoeg en zul je ook vast lopen in de volgende klasse als er niets verbetert.

en crossen en springen ernaast is ook niet verkeerd. Blijf je ook fijn afwisselen.
ziezoziezo22 schreef:En ll wanneer zien we een filmpje in de binnenbak.ben er nieuwsgierig naar .echt leuk dier
dan neemt ik mijn Z2 kür op in een goede 20 x 60 baan!
)