Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heeft iemand de gouden tip? 
fatal_flower schreef:Mag ik mij hier ook melden? Ik heb al een tijdje genoeg punten om de overstap te mogen maken naar Z2, maar we zijn nog een beetje aan het stoeien met de wissels. Ik ben niet de enige, zo te lezen.. Mijn paard gaat hard rennen en dan komen mijn hulpen niet meer door. Vorige week dacht ik dat het kwartje gevallen was, maar deze week gaat het weer minder..Heeft iemand de gouden tip?
Ik vind afwisseling ook erg belangrijk, ik rijd vaak buiten en spring en cross ook (B) met dit paard. 1.30 m spring ik niet hoor, respect als je dat kunt (en durft)

Eergisteren was ik hem aan het poetsen, voel ik in een keer een splinter in zijn hals onder zijn manen. Meteen eruit getrokken en hij heeft er ongeveer 2 cm ingezeten, en was 3cm lang en met de dikte van een cocktailprikker. Er zat een heel ei onder, warm. Goed schoongemaakt, betadine op de wond en koelingsgel op het ei. Gisteren toch de veearts laten komen, en gelukkig was het al een stuk minder. Nu 2x daags koelen, schoonmaken, koelingsgel erop en 3 a 4 dagen niet rijden... Vanochtend zag het er gelukkig al weer een stuk beter uit!
Nu al een teddybeertje? Dat is snel gegaan. Gelukkig hoef ik die van mij nooit te scheren. Blijft altijd lekker dun in z'n vacht
(Mede dankzij lekkere dekentjes uiteraard) Fijn dat het mooi weer wordt. Hier is echt drama nu. Regen, windstoten! Gelukkig hebben we een binnenbaan en overdekte longeerbak. Zondag start ik trouwens ook gewoon lekker binnen
1e keer weer. I love het indoorseizoen