Veiligheid gaat wat mij betreft voor, maar ik baal toch als een stekker omdat ik net sinds een maand een nieuw L'hiver hoedje heb

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wanted2003 schreef:Ben het wel met je eens Urielle.
Veiligheid gaat wat mij betreft voor, maar ik baal toch als een stekker omdat ik net sinds een maand een nieuw L'hiver hoedje heb.
xxStitchxx schreef:nee, als je schedel in 1000 stukjes ligt wordt je blij.
Eindelijk nemen ze eens verantwoordelijkheid, ze hebben toch een voorbeeld functie.
Niks niet betuttelend.
San1978 schreef:Leuke discussie. Bij ons rijden ze allemaal met cowboyhoeden. Gaan ze in Amerika cowboys op de ranches dan ook verplichten om met een cap op de koeien bij elkaar te drijven? Succes daarmee!
San1978 schreef:Oeoeoeoeh Bonnelover, das gevaarlijk om hier te zeggen he op Bokt, je weet dat we dan vervolgens reacties gaan krijgen als: laten we dan ook roken verbieden en iedereen verplichten met een hit air vest te rijden etc. etc.![]()
Ik vind het gewoon jammer, bepaalde tradities mogen best in ere worden gehouden en daar hoort dit ook bij, vooral op wedstrijden en shows. In het circus hebben ze toch ook geen helm op?
Prima om tijdens het inrijden en met trainen een cap te verplichten maar hou de wedstrijden gewoon in traditionele kledij, wel zo mooi. Hoe vaak is het echt fout gegaan tijdens een wedstrijd?
Bonnelover schreef:Weet dat we met z'n allen toch nooit uit deze discussie komen, maar ik ben blij dat iedereen verplicht word te rijden met een cap. Zoals al eerder gezegd, als iemand zichzelf een schedel in weet ik hoeveel stukjes kado wil geven prima. Maar ik, en met mij iedereen, als belastingbetaler moet wel mee betalen aan het, indien nog mogelijke, herstel en revalidatie van zo'n iemand.
vonneke schreef:Er komen toch behoorlijk wat letsels op de EHBO na het vallen van het paard, maar dit zijn negen van de tien keer botbreuken in hand/pols/arm. Soms met een hersenschudding maar die krijg je nog wel als je hoofd niet eens de grond raakt