Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Diesel54 schreef:Heeft iemand het ook bedacht dat er wellicht in de overgangs fase de coupons gewoon opgemaakt kunnen en mogen worden?!
Wie zegt dat je ze voor niks hebt. Er wordt hier nu zoveel gespeculeerd, terwijl nog niemand precies weet hoe of wat.
Allemaal suggesties. Eerst maar afwachten wat er werkelijk besloten wordt. Zo sta ik erin.
nobility schreef:Per 1 januari 2012 invoeren, dan wel je coupons op kunnen maken. Geen coupons meer kunnen bestellen. Per mei/ juni alles digitaal. Lijkt me een prima oplossing. Heerlijk, alles digitaal. T is even lastig voor het secretiaat.
CaPrIoLe`79 schreef:Zijn we dan eindelijk van die antieke coupons af?
Jammer dat ik er net zoveel bijbesteld heb alleen.
Nu nog een app op de mobieltjes van de schrijvers en dan worden de punten rechtstreeks opgeteld en doorgestuurd naar de mobieltjes van de deelnemers, de knhs, het secretariaat etc. Misschien nog een voice-functie bij die app zodat de jury rechtstreeks uitgebreid commentaar kan inspreken? En een share-knop, zodat je je protocol direct op facebook enzo kunt delen?
CaPrIoLe`79 schreef:Zijn we dan eindelijk van die antieke coupons af?
Jammer dat ik er net zoveel bijbesteld heb alleen.
Nu nog een app op de mobieltjes van de schrijvers en dan worden de punten rechtstreeks opgeteld en doorgestuurd naar de mobieltjes van de deelnemers, de knhs, het secretariaat etc. Misschien nog een voice-functie bij die app zodat de jury rechtstreeks uitgebreid commentaar kan inspreken? En een share-knop, zodat je je protocol direct op facebook enzo kunt delen?
tamaramt schreef:ikzelf vind het wel een goede manier maar ook weer niet fijn dat andere mensen dus in de kantine per onderdeel je score kunnen zien. tevens is er nu dus ook geen ruimte meer v commentaar; enkel en alleen punten.
FunkyMistiC schreef:Online startcoupons? Ben ook wel benieuwd hoe dan het aanmelden gaat worden