Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Needje schreef:Er zijn zoveel kuren die op elkaar lijken. Maar toevallig gaat het om Toot en dan ineens is er iemand die koste wat het kost iemand onderuit wil halen en gaat 2 filmpjes naast elkaar monteren.
Voor zover ik weet moet je bepaalde oefeningen laten zien en ben je vrij om de volgorde te bepalen en op welke manier je deze laat zien.
Bijna standaard wordt er na binnenkomst de eerste diagonaal uitgestrekte draf gereden. Allemaal plagiaat! De boefjes!
Overigens zei Isabel in een interview in 2006!! al dat zij nooit een al opgeleid paard zou gaan rijden, omdat zij het juist de kunst vind om een paard alles zelf te leren.
manic schreef:Ik kan me toch niet herinneren dat er ZO veel ophef was toen Okidoki verkocht werd...
MiniBoots schreef:manic schreef:Ik kan me toch niet herinneren dat er ZO veel ophef was toen Okidoki verkocht werd...
Er is een stichting voor de springsport die de goede paarden in Nederland houd, dus er blijft nog wel wat over.
In de dressuursport blijven er wat minder over helaas..dus moet er ook zo'n stichting komen vind ik!
freeride schreef:Ach, als Rath dezelfde kur rijdt(in spiegelbeeld), maar zonder rollkurrpraktijk, vind ik het prima, met rollkurr daarentegen, vind ik het even slecht.
FlyAway schreef:Needje schreef:Flyaway, jij bent als een van de weinigen niet zo negatief, dus je valt een beetje buiten de boot
Eh, Embe, er wordt wel degelijk constant aangehaald hoe goed Gal reed en hoe slecht Rath.
Geeft niks hoor ik ben het gewend, ik had altijd al met iedereen discussie dat ik Totilas niks vond en liever Adelinde zag rijden omdat ik dat een veel mooier beeld vond.
Lovely schreef:FlyAway schreef:Geeft niks hoor ik ben het gewend, ik had altijd al met iedereen discussie dat ik Totilas niks vond en liever Adelinde zag rijden omdat ik dat een veel mooier beeld vond.
Ha een lotgenoot. Hier nog iemand die niet zo van dat getrictrac op een paard houdt.
chevax schreef:Volgens mij ben ik de enige die met plaatsvervangende schaamte alle reacties zit te lezen. Ik heb op fb gekeken omdat dat hier een paar keer werd aangehaald: hoe onprofessioneel. En dan de reacties hier, sorry, ik vind dit echt heel triest. Zoals anderen de kür van Rath triest vinden, vind ik het erg triest dat het normaal wordt gevonden dat iemand zo aan de schandpaal wordt genageld. Dit heeft volgens mij in veel gevallen/reacties niets meer te maken met je mening geven over iets.
manubres schreef:Sorry hoor, maar Okidoki is toch niet met Totilas te vergelijken vind ik!