Pavo-cup 2010

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kimmerietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 21:00

Stond in de IDS zal even kijken of er ook iets over Brabant staat.
Thanx voor de link Hebbesje ;)

kimmerietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 21:05

Sorry kan er niks over vinden, misschien via het KWPN na te gaan...

Hebbesje

Re: Pavo-cup 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 21:06

Oke, zal zo is kijken, bedankt voor de moeite! :)

kimmerietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 21:10

Succes Mooi paardje trouwens heb even gespiekt bij je foto's ;)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 22:38

Ik ga naar de oefenavond in Bunschoten op 28 juni, hoop dat ik er leuke tips van mee krijg.

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 13:01

Meestal zijn die avonden wel leerzaam.

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 13:44

kimmerietje schreef:
Succes Mooi paardje trouwens heb even gespiekt bij je foto's ;)

Dankje :)

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 16:02

Onze startlijst staat er al op! We moeten om 12.45!

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 14:41

Ik ben nog aan het twijfelen om mee te doen in Veghel. Ik kan nog tot 3 juli inschrijven dus heb nog even bedenktijd...

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 14:52

Ik weet nog niet zeker of ik wel mee doe.
Ik heb me wel opgegeven,
maar ik kreeg een mail, dat we lid moeten worden van het KWPN, en dat het paard op onze naam moet staan..
En me moeder vind het een beetje onzin dat je dan 90 euro ofzo moet betalen om lid te worden, om dan maar 1 keer mee te doen. Dus we zitten nog heel erg te twijfelen... Wil er wel heel graag aan mee doen!

Hoppje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 15:47

Als je graag mee wilt doen moet je je toch echt inschrijven ;-) Ben je wel meteen lid van het KWPN en die 90 euro is nog ook geen enorm bedrag toch....

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 15:51

Denise82 schreef:
Ik ben nog aan het twijfelen om mee te doen in Veghel. Ik kan nog tot 3 juli inschrijven dus heb nog even bedenktijd...

Met die 5 jarige van jou zou ik wel meedoen ;-)
Laatst bijgewerkt door listiglistje op 24-06-10 15:58, in het totaal 1 keer bewerkt

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 15:53

Hoppje schreef:
Als je graag mee wilt doen moet je je toch echt inschrijven ;-) Ben je wel meteen lid van het KWPN en die 90 euro is nog ook geen enorm bedrag toch....

Vind ik wel voor 1 rondje PavoCup lopen :o ik zou niet weten waarom ik anders lid van het KWPN zou moeten zijn....

Maar zoals gezegd € 90,- en dan nog inschrijfgeld en dan alsnog voor de lol en spek en bonen meerijden...nee dank je :+

Voor mijn lol en wedstrijdervaring start ik wel ergens anders en geen Pavo, duur wedstrijdje als de verwachting niet meer als 70 punten is :Y)

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 16:11

Nee 90 euro is niet een heel hoog bedrag, maar voor 1 keer wel. En wij zijn ook nog niet eigenaar van het paard, en dat moet ook gebeuren, ik weet niet hoe duur dat ongeveer is?
Mijn tante had het over als ik lid word, en eigenaar dat het dan wel op 200 euro uitkomt.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 16:34

Xsander schreef:
Nee 90 euro is niet een heel hoog bedrag, maar voor 1 keer wel. En wij zijn ook nog niet eigenaar van het paard, en dat moet ook gebeuren, ik weet niet hoe duur dat ongeveer is?
Mijn tante had het over als ik lid word, en eigenaar dat het dan wel op 200 euro uitkomt.

Op naam zetten zit in die € 90,-

Startkaart is dit jaar niet verplicht dus het is € 90,- + inschrijfgeld (+/- € 25,-?) + het daar naar toe rijden en verbruik.

Als je verwachting dan niet boven de 70 punten is vind ik het een duur 1 malig pavo rondje.....

Alleen als ik een echt goed paard gehad die elders (Horsefood, VSN, Prinsenstad of andere jonge paarden wedstrijden met prof jury) boven de 70 heeft gescoord zou ik daarmee starten, anders lekker thuisblijven ;-)

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 16:38

listiglistje schreef:
Xsander schreef:

Op naam zetten zit in die € 90,-

Startkaart is dit jaar niet verplicht dus het is € 90,- + inschrijfgeld (+/- € 25,-?) + het daar naar toe rijden en verbruik.

Als je verwachting dan niet boven de 70 punten is vind ik het een duur 1 malig pavo rondje.....

Alleen als ik een echt goed paard gehad die elders (Horsefood, VSN, Prinsenstad of andere jonge paarden wedstrijden met prof jury) boven de 70 heeft gescoord zou ik daarmee starten, anders lekker thuisblijven ;-)

Ow op naam zetten zit er gewoon bij in!
Ik weet niet of we een goede kans maken, het is maar net in wat voor bui hij is...
De bewegingen en bouw heeft hij zoiezo wel, maar het moet natuurlijk op dat moment gebeuren!
Ik zal het nog met mijn ouders overleggen ;)

pajidin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 16:49

Het lidmaatschap is 45,- euro...kijk maar even op KWPN.nl, als je nu lid wordt betaal je maar een halfjaar ;)

Valt weer mee!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 16:54

pajidin schreef:
Het lidmaatschap is 45,- euro...kijk maar even op KWPN.nl, als je nu lid wordt betaal je maar een halfjaar ;)

Valt weer mee!

Dan is het nog +/- € 70,- exclusief transport en verbruik :o als je zeker weet dat hij rond of boven de 70 scoort zeg ik ja....

Die van Denise82 kan gerust meedoen, die scoorde bij de Horsefood ook goed ;-)

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 17:36

Hmm ik ben dit jaar lid geworden van het KWPN omdat ik graag m'n paardje op mijn naam wou laten zetten. Daarbij vond ik de IDS ook wel grappig, en had ik zo iets van nouja dan maar een jaar lid zijn sowieso op m'n naam zetten en een jaar de IDS ontvangen als het me bevalt blijf ik lid. Ik heb toen overigens aangevraagd of ik alle nummers van dit jaar mocht hebben, dus dat ik ook de nummers kreeg van jan/febr/mrt/apr.

Ben tot nu toe wel blij met de lidmaatschap, zie er wel veel voordelen van. Althans voor mij, dingen van het KWPN waar ik in de toekomst wel aan mee wil doen, en zo ook dat je 2 gratis kaarten voor het CSI Geesteren krijgt voor de zaterdag. Ik was sowieso gegaan, maar die 2 gratis kaarten schelen toch weer! En als er zo nog meer van die dingen zijn, en helemaal met die wedstrijden, vind ik die 90 euro niet te duur. Maar goed ieders voor zich natuurlijk! ;)

Als het puur om het rijden op pavo cup zou gaan, zou ik ook wel ff goed overleggen en nadenken wat te doen. Als je echt een goed paard hebt die zo'n beetje zeker weten wel die punten scoort, zal ik het om die 70(/90?) euro niet laten.. Maar als het gewoon is om mee te doen en is te zien wat die in zich heeft bv.....

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 18:56

Xsander schreef:

ga dan eerst op heel korte termijn naar een oefenavond en vraag naar je reeele kansen en punten, dan PAS kun je overwegen of je het waard vind of niet. ;) voor een oefenavond ben je dus heel wat minder kwijt.... :D

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:33

listiglistje schreef:

Die van jou mag er ook wezen!!! Wat een knappe reus zeg! De mijne mist net die maat en ontwikkeling! :P

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 23:28

Denise82 schreef:
listiglistje schreef:

Die van jou mag er ook wezen!!! Wat een knappe reus zeg! De mijne mist net die maat en ontwikkeling! :P

Ja dat heeft ie genoeg...ik was laatst met hem naar een kwpn gala geweest met Dirk Willem Rosie als keurmeester hij kreeg een 8 voor zijn ontwikkeling :P waren er maar 3 die dat kregen....

En op concour vorige week hebben wel 20 mensen gevraagd hoe groot hij wel niet was :=

Maar goed ik doe niet mee aan de Pavo, wel de Derby bij de Gerdine Hoeve te Hilvarenbeek (30 juli)

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 07:27

listiglistje schreef:
Maar goed ik doe niet mee aan de Pavo, wel de Derby bij de Gerdine Hoeve te Hilvarenbeek (30 juli)

Daar doe ik in ieder geval ook aan mee! Dus dan moeten we in ieder geval tegen elkaar strijden met de vossen! Ben je daar vorig jaar ook geweest?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 09:05

Denise82 schreef:
listiglistje schreef:

Daar doe ik in ieder geval ook aan mee! Dus dan moeten we in ieder geval tegen elkaar strijden met de vossen! Ben je daar vorig jaar ook geweest?

Nee dat was nog te vroeg voor ons, hij was toen nog niet zo lang onder het zadel en hij heeft een medische geschiedenis (wobbler).

Eigenlijk is het voor ons nog te vroeg, maar goed ik ben benieuwd wat ze er van vinden!
Zo'n grote vergt toch 1 à 2 jaar extra om sterker te worden, zeker hij...verwachting niet boven de 70, dus daarom geen Pavo voor ons ;-)
Ik heb hem ook pas 3 x meegenomen in het L1 :o dat gaat overigens goed!
Het is geen speciale of uitblinker maar wel werkwillig, correct, tactmatig en mooi in het type.
Hij zou wat meer souplesse mogen hebben en voor wat meer uit de schouder mogen bewegen.

Leuk zie ik je daar!

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 14:24

Dit is mijn paard waarmee ik dan waarschijnlijk mee ga doen ;)
Afbeelding