Thanx voor de link Hebbesje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ben je wel meteen lid van het KWPN en die 90 euro is nog ook geen enorm bedrag toch.... Hoppje schreef:Als je graag mee wilt doen moet je je toch echt inschrijvenBen je wel meteen lid van het KWPN en die 90 euro is nog ook geen enorm bedrag toch....
ik zou niet weten waarom ik anders lid van het KWPN zou moeten zijn....
Xsander schreef:Nee 90 euro is niet een heel hoog bedrag, maar voor 1 keer wel. En wij zijn ook nog niet eigenaar van het paard, en dat moet ook gebeuren, ik weet niet hoe duur dat ongeveer is?
Mijn tante had het over als ik lid word, en eigenaar dat het dan wel op 200 euro uitkomt.
listiglistje schreef:Xsander schreef:Nee 90 euro is niet een heel hoog bedrag, maar voor 1 keer wel. En wij zijn ook nog niet eigenaar van het paard, en dat moet ook gebeuren, ik weet niet hoe duur dat ongeveer is?
Mijn tante had het over als ik lid word, en eigenaar dat het dan wel op 200 euro uitkomt.
Op naam zetten zit in die € 90,-
Startkaart is dit jaar niet verplicht dus het is € 90,- + inschrijfgeld (+/- € 25,-?) + het daar naar toe rijden en verbruik.
Als je verwachting dan niet boven de 70 punten is vind ik het een duur 1 malig pavo rondje.....
Alleen als ik een echt goed paard gehad die elders (Horsefood, VSN, Prinsenstad of andere jonge paarden wedstrijden met prof jury) boven de 70 heeft gescoord zou ik daarmee starten, anders lekker thuisblijven
pajidin schreef:Het lidmaatschap is 45,- euro...kijk maar even op KWPN.nl, als je nu lid wordt betaal je maar een halfjaar![]()
Valt weer mee!
als je zeker weet dat hij rond of boven de 70 scoort zeg ik ja....

Xsander schreef:Nee 90 euro is niet een heel hoog bedrag, maar voor 1 keer wel. En wij zijn ook nog niet eigenaar van het paard, en dat moet ook gebeuren, ik weet niet hoe duur dat ongeveer is?
voor een oefenavond ben je dus heel wat minder kwijt....
Denise82 schreef:listiglistje schreef:Die van Denise82 kan gerust meedoen, die scoorde bij de Horsefood ook goed
Die van jou mag er ook wezen!!! Wat een knappe reus zeg! De mijne mist net die maat en ontwikkeling!
waren er maar 3 die dat kregen....
Denise82 schreef:listiglistje schreef:Maar goed ik doe niet mee aan de Pavo, wel de Derby bij de Gerdine Hoeve te Hilvarenbeek (30 juli)
Daar doe ik in ieder geval ook aan mee! Dus dan moeten we in ieder geval tegen elkaar strijden met de vossen! Ben je daar vorig jaar ook geweest?

dat gaat overigens goed!