Wedstrijd Bloopers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Obelix_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 20:15

mijn buurmeisje had een proefje en had mij gevraagd om hem voor te lezen...
had ik het verkeerde proefje...........

naomifalkena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 11:00

Laatst bijgewerkt door naomifalkena op 06-03-10 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt

naomifalkena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 11:02

Ow ja, je moet het filmpje helemaal uitkijken en je geluid aanzetten :P

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 18:51

naomifalkena schreef:
Ik heb wel een aantal bloopers gemaakt :P
Moet je dit filmpje maar bekijken xD

http://www.youtube.com/watch?v=WXwKiXVfiQM

En het was nog wel op de friese kampioenschappen :o

hahahahahah lachen! Wat gebeurde er dan dat je viel? Ik zie namelijk alleen maar dat je er spontaan afglijd. :o
_O-

friendly

Re: Wedstrijd Bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:07

Volgens mij struikelde het paard... Maar dat kan je niet goed zien omdat ze net achter de hindernis rijd.. Wel balen joh!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 20:19

Iris82 schreef:
X halthouden en enkele seconden stilstaan voor het achterwaards gaan en dan je voorlezer groeten. :oo

_O- herkenbaar O:) ! Ik lag helemaal dubbel in mn proefje. Maar wel winst :')

Mijn bloopers:
-Was in het M ofzo, moest afgroeten op X. Ik stop, sta stil, kijk naar de jury en spoorde weer aan :+ En ik bleef volhouden dat ik wél had gegroet :') Tót ik mn protecol terug kreeg :P
-Mn pony die op zn gemakje gaat staan te plassen met het groeten voor de proef..
-In de B, een van de eerste wedstrijden: 4 ringen doorvliegen omdat je pony niet langs de jury-auto durft, daarna kei hard gaan zitten janken en mn toenmalige voorleester AnneSwinger @ bokt is toen meegelopen om hem langs de auto heen te krijgen. Voor de rest wel alles netjes af kunnen maken :)

enz. :')

HuppeltjeZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 20:34

Ja bij een onderlinge dressuur wedstrijd dat tijdens draf m'n pony stopt om te poepen :+

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:28

Ik had wedstijd en aan de zijkant stonden geitjes. Nou die waren eng heb ik de halve proef in galop gereden :P. Naja het einde ik hoefte nog maar 10 onderdelen ofzo.

En ja ik ben heel vaak de verkeerde kant op gereden.

Oja ik had ook een keer wedstrijd toen ging een man in de bosjes de waterstand controleren. Nou dat vond mijn pony eng toen ging ze ook als een gek rennen xD.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 13:08

Amber7777 schreef:
Ja bij een onderlinge dressuur wedstrijd dat tijdens draf m'n pony stopt om te poepen :+

En juist daarom, moeten mijn paarden blijven lopen als ze moeten poepen. Ook als ik ze uit de wei haal ga ik echt niet stil staan omdat ze moeten poepen hoor, dat kunnen ze ook lopend doen.

Elientje_NOW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 14:54

Had ik gister ook!
Mijn paardje was al helemaal zenuwachtig aan het doen en harstikke aan het rennen, dus ik was zo druk bezig met tempo oke krijgen dat ik voorlezer niet meer hoorde...
Ik hoorde ergens nog zo: A afwenden X blablabla
dus ik ga zo bij X stilstaan, ik groet en ik loop weg en ga rustig aan lang teugeltje rondje stappen... terwijl mijn voorlezer maar bleef gillen DRAF DRAF JE BENT NOG NIET KLAAR DRAF :Y)
Terwijl ik toch echt dacht dat ik klaar was -O-

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 20:22

TheOne schreef:
eerst uur rijden snel haasten trailer open .. en dan staat er geen pony :P

hahaha , zo'n verhaal heb ik ook eens gehoord
meisje dacht dat haar moeder de pony erin had gedaan
de moeder dacht dat het meisje de pony in de trailer had gedaan :D

zou me dood lachen als ik naast deze mensen op wedstrijdterrein stond..

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 12:04

Eerste wedstrijd vorig zomerseizoen, groepsdressuur. Ik sta met mijn paard op de tweede plaats in het achttal maar we komen per twee binnen. Omdat het de eerste keer was dat mijn paard meereed zij degene naast me "ik zal maar genoeg plaats laten want als ie bang is van de hekjes...". Komen we binnen, A-X-C en dan per twee verder... Bordje van de H omver gelopen... E omver gelopen... K omver gelopen... A omver gelopen... "Oh, kzal maar wat dichter komen want hij is toch niet echt bang hé?"

Espie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 12:22

met mijn jonge paard tussen de hekjes nooit gedaan maar was supper braaf moest bij c een volte maken en hals laten strekken
dacht nog wat is hij toch braaf ik rij naar c en wat dacht je springt hij de ring uit zo bij de jury voor langs zie de jury nog kijken waar is hij nou. ik braaf met een roodhoofd helemaal naar a om er weer in tegaan en verder de proef af temaken wat gelukig kon dat. om dat het een clubkampioenschap was en hij hc starte maar iedereen lag in een deuk moest zelf ook wel lachen
maar was wel allert met echte wedstrijden daarna. en was blij als dat onderdeel voorbij was. :+

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 12:23

ik heb vele bloopers, rij dan ook al 28 jaar wedstrijden...
ff een paar:

i.p.v. het parcours gelijk maar de barrage springen, scheelt weer in tijd toch :D jury kon t alleen niet zo waarderen.

Pony weigerde voor een hindernis en ik vloog over de hindernis heen, alleen net niet ver genoeg. Ik kwam tot stilstand op de achterste balk (oxer) en hing er in onmacht overheen. Iedereen lachen, maar helpen, ho maar... ik zat toen nog op turnen, dus heb ik een handstand overslag (zo heet dat toch, is a lang geleden..) gedaan en netjes afgegroet op de turnmanier, toen moest iedereen nog meer lachen, errug vreemd... :+

Ik ben een keer tijdens de wending om de achterhand de weg kwijt geweest. Stond een paar minuten in het midden terwijl de voorlezer maar schreeuwde, je moet naar K!!! kon me echt niet bedenken waar dat dan moest zijn :o?

een keer tijdens een erg belangrijke wedstrijd was ik erg zenuwachtig... ik moest halverwege de proef afwenden bij B en dan op X halthouden en achterwaarts, ik ging halthouden en groeten :D

en nog veeeeul meer, alleen gaat het deurtje naar mijn geheugen een beetje moeilijk open... :D

LoveleyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 12:43

Wat een leuke bloopers allemaal _O-

Ik heb een keertje een enorme blooper gemaakt in het buiten seizoen. :P Ik was aan het losrijden en toen kon ik de ring in. Ging me voorlezer aanmelden :') Zat ik in de M ring in plaats van de L _O- Achja dat krijg je als er geen ringmeester was :P

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 13:09

ik heb een keer gehad dat me pony tijdens de proef aan de kletter ging...
alle ringen door galopeerde, en dat waren er heel wat ;)
uiteindelijk weer stil gekregen en me proef uitgereden...

Moest ik s'middags bijschrijven voor een andere jury in een andere ring,
springt een pony de baan uit...
ja zegt die jury, vanmorgen kwam hier ook al zo'n zwart monster dwars door de baan heen rennen _O-
heb hem uiteindelijk, na heel hard in de lach geschoten te zijn, eerlijk verteld dat dat zwarte monster van mij was :')

ikhouvanjouu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 16:58

haay..

whahaha ja heb wle een seen blooper gemaakt.
ik reed de wedstrijd scheurde mijn paardrijbroek !!

-xxxx-

KimEentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 20:48

bij je regiokampioenschappen een nepknot in je haar hebben omdat je haar te kort is en vervolgens tijdens je proef uit je haar laten vallen, is genant
gelukkig heb ik een superpony en werden we toch eerste *D, al moest de jury wel erg hard lachen

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 20:50

Met je paard net voor en midden in je proef de bak uit lopen :o

echt beschamend :P

lina25

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 21:01

hahah leuke topic!!

Jeanine95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 23:36

haha, ik reed altijd op een leuke shetlander die nogal fris was.
hij kon nog wel eens een bokje maken.
alleen was ik er nog nooit afgevallen, en op de open dag van mijn oude manege hadden we met mijn groep een proef gemaakt op muziek allemaal super leuk.
we gingen als 'Alles is liefde' verkleed.
val ik tijdens die proef eraf, gewoon van de allerkleinste pony van stal.
haha blunder.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 23:43

Niet zelf gemaakt, maar was elk jaar weer zeer vermakelijk.
Elk jaar wordt er bij ons op de manege een springwedstrijd gehouden op Hemelvaartsdag. Paar jaar deed Maximum mee (leeft inmiddels niet meer), een paard van een concurerende manege. Die sprong in de eerste manche over het touwtje bij de uitgang van de springweide. Tweede manche was iedereen voorbereid dus stond al op wacht bij de uitgang. En ja hoor ook toen probeerde hij het weer te flikken. Net als bij alle andere keren als hij bij ons op de manege moest springen. Maar na die eerste keer was iedereen voorbereid. ;)

fleurxdonut

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 15:41

Ik had eens een onderlinge wedstrijd op de manege!
en toen ging ik LINKS in plaats van RECHTS!
en toen had ik 2 min punten maar was alsnog 2e!
dus was ik heel erg blij mee! :D

angelalala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 19:37

Naar de inrijbak gaan,
vergeten cap op te doen :o

HuppeltjeZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:19

Shanna schreef:
Amber7777 schreef:

En juist daarom, moeten mijn paarden blijven lopen als ze moeten poepen. Ook als ik ze uit de wei haal ga ik echt niet stil staan omdat ze moeten poepen hoor, dat kunnen ze ook lopend doen.

Is een manege pony! :+