ontopic: zijn er mensen hier die hun paarden laten voorstellen op de pavocup door professionele ruiters ? Ik zit er over te denken...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Michelle85 schreef:@ ammi: Via de prinsjesdagveiling in 2005 bood Greeve haar aan, en toen hebben er een paar mensen gelukkig niet op zitten letten![]()
ontopic: zijn er mensen hier die hun paarden laten voorstellen op de pavocup door professionele ruiters ? Ik zit er over te denken...
Een paar jaar geleden heeft mijn zus er wel voor gekozen om haar ruin door iemand anders in de Pavo cup te laten voorstellen, maar dat pakte niet helemaal zoals gewenst uit en het had ook nog wel een stakend staartje ... Op deze manier kun je eindeloos voors en tegens aanvoeren, zoals ook hier thuis de discussie gaande is
wasira schreef:de paarden moeten al erg veel kiunnen daar. Ik vind het op het randje van 'te snel gaan' ..
meer wordt er niet gevraagd.....
Ze schrikt alleen wel van langsvliegende vogels
, aangezien ik veel meer bezig geweest ben schakelen en haar mooi bovenin houden. Iemand nog tips ? Michelle85 schreef:Mooi paard, die arrow! Heb je deze gekocht via een handelstal bij Arnhem ?
Ik train haar 4 x in de week en wij hebben geen binnenbak, dus ze is wel buitenbaan proof.Ze schrikt alleen wel van langsvliegende vogels
![]()
Het knopje wijken moet ik er nog even opzetten, aangezien ik veel meer bezig geweest ben schakelen en haar mooi bovenin houden. Iemand nog tips ?