voortaan maar 1 proef voor meetmomenten, 2e proef HC en na afloop van de proef heb je tijd om feedback van de jury te ontvangen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Autumnn schreef:Wat vinden jullie van het nieuwe format voor de meetmomenten?Spoiler:
voortaan maar 1 proef voor meetmomenten, 2e proef HC en na afloop van de proef heb je tijd om feedback van de jury te ontvangen
xxxmh schreef:Dat van de jury helemaal top maar 2e proef hc vind ik raar. Nu ben ik gestopt met wedstrijden nadat in november m'n paard heb laten inslapen en ik geen nieuwe ga kopen. Maar ga wel regelmatig mee met vriendin op wedstrijd.
Getup schreef:Geen ervaring mee zelf, maar er zijn genoeg mensen die dat dus echt niet kan schelen; die prijs.
T wordt niet aantrekkelijker om te organiseren, met een 2e proef die alleen HC telt.
En gelukkig kan iedereen zelf kiezen of ze naar een meetmoment of wedstrijd willen.
Gefeliciteerd met je mooie punten !
xxxmh schreef:Dat van de jury helemaal top maar 2e proef hc vind ik raar. Nu ben ik gestopt met wedstrijden nadat in november m'n paard heb laten inslapen en ik geen nieuwe ga kopen. Maar ga wel regelmatig mee met vriendin op wedstrijd.
Noisy schreef:xxxmh schreef:Dat van de jury helemaal top maar 2e proef hc vind ik raar. Nu ben ik gestopt met wedstrijden nadat in november m'n paard heb laten inslapen en ik geen nieuwe ga kopen. Maar ga wel regelmatig mee met vriendin op wedstrijd.
Ohhh joh! Het is dus toch niet meer gelukt om haar nog goed te krijgenen dan bedoel ik goed als in dat ze nog een beetje wat kon.
Hier zijn geen meetmomenten volgens mij. Overal alleen maar echt wedstrijden.
Welkom Peppertree en gefeliciteerd met je punten!
Noisy schreef:xxxmh schreef:Dat van de jury helemaal top maar 2e proef hc vind ik raar. Nu ben ik gestopt met wedstrijden nadat in november m'n paard heb laten inslapen en ik geen nieuwe ga kopen. Maar ga wel regelmatig mee met vriendin op wedstrijd.
Ohhh joh! Het is dus toch niet meer gelukt om haar nog goed te krijgenen dan bedoel ik goed als in dat ze nog een beetje wat kon.
Hier zijn geen meetmomenten volgens mij. Overal alleen maar echt wedstrijden.
Welkom Peppertree en gefeliciteerd met je punten!
xxxmh schreef:Nee helaas niet. De pees was klein beetje verbeterd maar de dierenarts zei ook dat dit en heel lang ging duren en ook weer heel snel kapot zal gaan. De dag voordat ik 3 weken op vakantie ging naar Thailand had ze die epileptische aanval. En toen getest op cushing. In die 3 weken veranderde ze heel erg in gedrag en toen ik thuis kwam had in een heel ander paard. Vond het niet meer paardwaardig. Ook om dure medicijnen te geven als die pees ook onzeker is dus een week nadat ik thuis kwam heb ik haar laten gaan helaas.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]