Ballard_L schreef:Toen ik van de week mijn proef instuurde stond erbij dat de oude proeven vervallen per 4 april
Ow dat zou jammer zijn. Ik vind het onduidelijk want de proef is dan geen week oud.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Maar ze zijn juist gaan afwisselen met proeven omdat men dat graag wilde. Dan vind ik nog 4 dagen de oude proef kunnen inleveren juist wel schappelijk.
Ze geven de mogelijkheid om elke week in te leveren, maar kunnen natuurlijk geen rekening gaan houden met mensen die 2 proeven filmen om 2 weken achter elkaar in te leveren. Voor de volgende keer dus zelf beter opletten, nieuwe proef gaat de 1e van de maand in en die week is dus de laatste week dat je oude proef nog kan inleveren.
11Edith schreef:Even een vraag:net online een folmpje ingestuurd via de telefoon, heb gedrukt op stuur naar jury, nu staat er in 1 balk beoordeling gepland, alleen het vakje waarop de video zichtbaar zou moeten zijn is nog rijs en er staat :video wordt verwerkt....is dit wel goed?
urosa schreef:11Edith schreef:Even een vraag:net online een folmpje ingestuurd via de telefoon, heb gedrukt op stuur naar jury, nu staat er in 1 balk beoordeling gepland, alleen het vakje waarop de video zichtbaar zou moeten zijn is nog rijs en er staat :video wordt verwerkt....is dit wel goed?
Ja hoor! Dat duurt altijd even.
Dee_Es schreef:Oh oh, dan film je voor iemand de proef, dus je zorgt er voor dat je de regels kent en die netjes opvolgt en vervolgens draai je de rollen om en dan filmt je filmer niet op de juiste manierIk hoop dat het wordt goedgekeurd door de jury. Ik dacht alles goed te hebben uitgelegd maar blijkbaar niet goed genoeg (maar ik vind dat hier ook een rol ligt voor de filmer aangezien diegene zelf dus ook online start).
Ik ben echt een pietje precies met proefjes dus ik baal hier wel een beetje van en ik vind het niet tof voor de jury dat ze nu weer een proefje krijgen waarbij dingen verkeerd zijn gefilmd maar ik hoop dat ze een beetje coulant zijn want ik heb als ruiter gewoon geen controle over wat de filmer allemaal doet