Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

dell_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 08:47

Ballard_L schreef:
Toen ik van de week mijn proef instuurde stond erbij dat de oude proeven vervallen per 4 april ;)

Ow dat zou jammer zijn. Ik vind het onduidelijk want de proef is dan geen week oud.

MyWishMax

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 08:53

Maar ze zijn juist gaan afwisselen met proeven omdat men dat graag wilde. Dan vind ik nog 4 dagen de oude proef kunnen inleveren juist wel schappelijk.

Ze geven de mogelijkheid om elke week in te leveren, maar kunnen natuurlijk geen rekening gaan houden met mensen die 2 proeven filmen om 2 weken achter elkaar in te leveren. Voor de volgende keer dus zelf beter opletten, nieuwe proef gaat de 1e van de maand in en die week is dus de laatste week dat je oude proef nog kan inleveren.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 09:04

Het hoeft niet eens te gaan om mensen die in één week twee keer filmen. Ik dacht echt dat het om de dag van filmen ging. Dus stel je filmt op 31 maart de proef van maart, dan mag je deze 5 april nog aanleveren omdat je binnen de 7 dagen zit. Hoewel; volgens mij levert iedereen het liefst de proef op de dag van filmen nog in haha. Ik in ieder geval wel!

Maar ze hebben dus besloten dat de proeven van het eerste kwartaal tot 4 april aangeleverd mogen worden zie ik nu. Wel fijn dat ze die datum vermeld hebben :)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 09:06

Volgens mij kun je de oude proef nog inleveren in de eventweek welke nog deels de oude maand heeft.

In de eventweek die geheel uit de nieuwe maand bestaat niet meer.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 09:54

ynskek schreef:
Volgens mij kun je de oude proef nog inleveren in de eventweek welke nog deels de oude maand heeft.

In de eventweek die geheel uit de nieuwe maand bestaat niet meer.

Dat bedoelde ik idd :') vind ik heel logisch en schappelijk.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 10:41

MyWishMax schreef:
Maar ze zijn juist gaan afwisselen met proeven omdat men dat graag wilde. Dan vind ik nog 4 dagen de oude proef kunnen inleveren juist wel schappelijk.

Ze geven de mogelijkheid om elke week in te leveren, maar kunnen natuurlijk geen rekening gaan houden met mensen die 2 proeven filmen om 2 weken achter elkaar in te leveren. Voor de volgende keer dus zelf beter opletten, nieuwe proef gaat de 1e van de maand in en die week is dus de laatste week dat je oude proef nog kan inleveren.

_/-\o_

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 11:07

WenK schreef:
Als het goed is horen we morgen meer over de bijscholing en bij de onderlinge wedstrijden/meetmomenten voor winstpunten hoeft er geen toezichthouder te zijn.

Ik heb net de bijscholing gedaan, het was een duidelijk verhaal en zo gepiept.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 16:27

Ik ben nu met de bijscholing bezig.

11Edith

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 20:06

Even een vraag:net online een folmpje ingestuurd via de telefoon, heb gedrukt op stuur naar jury, nu staat er in 1 balk beoordeling gepland, alleen het vakje waarop de video zichtbaar zou moeten zijn is nog rijs en er staat :video wordt verwerkt....is dit wel goed?

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-21 20:10

11Edith schreef:
Even een vraag:net online een folmpje ingestuurd via de telefoon, heb gedrukt op stuur naar jury, nu staat er in 1 balk beoordeling gepland, alleen het vakje waarop de video zichtbaar zou moeten zijn is nog rijs en er staat :video wordt verwerkt....is dit wel goed?

Ja hoor! Dat duurt altijd even.

11Edith

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 20:15

oké bedankt !

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 20:24

Misschien een retorische vraag.
Maar je mag deze week (t/m 4 april) de “oude” proef insturen.

Mag je na 1 april dan ook de nieuwe al
insturen? Of echt pas vanaf 5 april?

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 07:28

De nieuwe proef stond er bij mij al van de week bij, dus die mag je neem ik aan ook gewoon opsturen. Je mag nu gewoon kiezen welke je het chillst vind om te rijden :P

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 08:20

Het wisselen van proeven, daar is volgens mij nog niet iedereen aan gewend. 4 foute proeven...

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 08:49

Maar tm zondag mag je beide proeven inleveren PS.

Afbeelding

Of waren de filmpjes te oud?

dell_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 08:55

Je mag tm 4 april nog de proeven (mits niet ouder dan week) van maart inleveren.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 10:10

Maar dan moet je wel de juiste proef aanklikken als je hem instuurt. Ik had er ook 4 (en de rest nog niet bekeken) die een andere proef reden en had daarom al contact opgenomen met de KNHS om te vragen of daar een fout was gemaakt.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 10:12

urosa schreef:
11Edith schreef:

Ja hoor! Dat duurt altijd even.

Kan dit ook meerdere dagen blijven staan?

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 10:55

Ik heb er helaas maar 1 kunnen beoordelen en de rest af moeten keuren vanwege een verkeerde proef. Prut, dit is echt niet leuk zo.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 10:58

Ohh en dat komt dan doordat ze de verkeerde hebben aangeklikt bij het inleveren? Dat is wel heel zuur zeg... Dat is al jury ook niet leuk om te moeten doen.

LexNaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 11:01

Ik had weer een wp *\o/* terug gisteren... zondag ingestuurd... super snel dus! **\O/**

Wat ik zo leuk vind... is al die onbekende jury's ... En ik kan me eigenlijk ook steeds in hun opbouwende kritieken vinden...superfijn!!! +:)+

Nog 1 wp in de M1... En dan ff een tijdje verder werken aan wat zaken... :):) ...

Het online proeven rijden houdt me gemotiveerd en is zeker een lichtpuntje in deze gekke tijden!!!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 11:04

Ik heb net wat proeven gekregen maar ga morgen een paar dagen weg. Ik probeer er vandaag nog wat te doen en anders komen ze maandag/dinsdag aan de beurt

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 11:27

xSannee schreef:
Ohh en dat komt dan doordat ze de verkeerde hebben aangeklikt bij het inleveren? Dat is wel heel zuur zeg... Dat is al jury ook niet leuk om te moeten doen.

Ja klopt. Ik heb echt een enorme hekel aan afkeuren en baal hier echt van.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 12:13

Ik heb net mijn protocol terug en 3 winstpunten :D dus nu naar de L1 :) en inderdaad met commentaar dat de neusriemcheck op het neusbot moet volgende keer. Ik ben allang blij dat hij niet afgekeurd is, volgende keer beter aangeven...

JiKaLeNiPau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 12:42

Dee_Es schreef:
Oh oh, dan film je voor iemand de proef, dus je zorgt er voor dat je de regels kent en die netjes opvolgt en vervolgens draai je de rollen om en dan filmt je filmer niet op de juiste manier |o Ik hoop dat het wordt goedgekeurd door de jury. Ik dacht alles goed te hebben uitgelegd maar blijkbaar niet goed genoeg (maar ik vind dat hier ook een rol ligt voor de filmer aangezien diegene zelf dus ook online start).

Ik ben echt een pietje precies met proefjes dus ik baal hier wel een beetje van en ik vind het niet tof voor de jury dat ze nu weer een proefje krijgen waarbij dingen verkeerd zijn gefilmd maar ik hoop dat ze een beetje coulant zijn want ik heb als ruiter gewoon geen controle over wat de filmer allemaal doet -O-

Herkenbaar hoor. Ik heb deze week de eerste proef ingestuurd. Ik heb het hele jaar anderen gefilmd en nu voor het eerst waren de rollen omgekeerd. Na de proef zei ik: lijkt het er een beetje op? Ja. Stuur dan maar direct in. Ik heb het filmpje pas later terug gekeken en was toen ook niet echt tevreden. Volgende keer maar even beter doen en nu hopen dat het goed gekeurd wordt