Janine1990 hoe gaat het inmiddels? Ik herken mezelf zó ontzettend in jou. Ik was vroeger ook zo ontzettend perfectionistisch. Zelfs toen ik door was in de B voor de Gelderse, besloot ik een week ervoor al mn paardenspullen op marktplaats te zetten. Ik was er zo klaar mee. In mijn ogen had iedereen commentaar hoe het beter moest en deed ik het voor mn gevoel nooit goed genoeg. Ik heb zelfs periodes gehad dat ik niet durfde te rijden als er mensen op stal waren. Dan ging ik gewoon poetsen en weer naar huis. Zo enorm onzeker dat ik was. En nog steeds. Enige tijd terug op de pony van een bokker uit dit topic gereden, en dat ik Z1 rijd was niet terug te zien. Ik ben dan gelijk zo bang dat ik wat fout doe, en daardoor durf ik niet echt te rijden. Met mijn eigen pony ben ik toen na die beruchte Gelderse (waar ik overigens 23e van de 24e werd

mellamoshan snap dat je schrikt met zo'n rug.. Lastig zeg! Ik hoop echt dat hij beter in verhouding komt, hij lijkt me zo leuk verder!
droversrun super gaaf, snap dat je trots bent!

Wij zijn nog steeds lekker bezig in de opbouwende fase. Vorige week is de vee arts geweest, voor de zekerheid op het zachte en harde gekeken hoe ze liep maar alles top. Ze is weer los gekraakt en gedaan. Verder hebben we onze eerste halve les er weer op zitten, bij een nieuwe lesjuf. Aantal fijne puntjes besproken om op te letten, maar komt helemaal goed. Ze gaat echt al fijn. We zijn nu op B/L niveau bezig, dus stap draf galop en nette overgangen.