Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Zoe schreef:Ik kom hier ook graag meepraten als het nog magFindy is een 7 jarige merrie van Apache, hoop in november en december eindelijk eens voor het eerst wat wedstrijdjes te kunnen starten met haar, dan is het veulen er vanaf. We trainen nu al wel weer maar nog met veulen in de bak, die met 3 maanden behoorlijk irritant is en telkens in de weg staat of erop springt
maar ze raakt te gestrest als veulen er niet bij is dus dan maar zo. Gisteren met trainen liep ze wel fijn en was er gelukkig een stalgenootje die wat foto's heeft geschoten, altijd leuk!
[ [url=m/uYNxCV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Terrydr schreef:_Zoe schreef:Ik kom hier ook graag meepraten als het nog magFindy is een 7 jarige merrie van Apache, hoop in november en december eindelijk eens voor het eerst wat wedstrijdjes te kunnen starten met haar, dan is het veulen er vanaf. We trainen nu al wel weer maar nog met veulen in de bak, die met 3 maanden behoorlijk irritant is en telkens in de weg staat of erop springt
maar ze raakt te gestrest als veulen er niet bij is dus dan maar zo. Gisteren met trainen liep ze wel fijn en was er gelukkig een stalgenootje die wat foto's heeft geschoten, altijd leuk!
Heey wat leuk om je hier tegen te komen Zoë! Heb ongeveer t zelfde doel maar dan denk net na t nieuwe jaar. Findy ziet er goed uit!
Imaginaerum schreef:Onze thuiswedstrijd van volgend weekend is helaas geannuleerd wegens te weinig deelname, heel erg jammer.
Dat 15 combinaties op vrijdag bij de Z te weinig is, snap ik, maar op zaterdag stonden er wel bijna 40 combinaties ingeschreven.
Dus maar even zien wanneer wij weer proefjes gaan starten..
_Zoe schreef:Ik kom hier ook graag meepraten als het nog magFindy is een 7 jarige merrie van Apache, hoop in november en december eindelijk eens voor het eerst wat wedstrijdjes te kunnen starten met haar, dan is het veulen er vanaf. We trainen nu al wel weer maar nog met veulen in de bak, die met 3 maanden behoorlijk irritant is en telkens in de weg staat of erop springt
xVerax schreef:Ik heb al een tijdje niet meer meegelezen![]()
schaam!
Imaginaerum schreef:Onze thuiswedstrijd van volgend weekend is helaas geannuleerd wegens te weinig deelname, heel erg jammer.
Dat 15 combinaties op vrijdag bij de Z te weinig is, snap ik, maar op zaterdag stonden er wel bijna 40 combinaties ingeschreven.
Dus maar even zien wanneer wij weer proefjes gaan starten..
Zonde.. Gauw weer een nieuwe wedstrijd inschrijven dan maar!_Zoe schreef:Ik kom hier ook graag meepraten als het nog magFindy is een 7 jarige merrie van Apache, hoop in november en december eindelijk eens voor het eerst wat wedstrijdjes te kunnen starten met haar, dan is het veulen er vanaf. We trainen nu al wel weer maar nog met veulen in de bak, die met 3 maanden behoorlijk irritant is en telkens in de weg staat of erop springt
Welkom, wat een mooi paard
Ik ben vandaag weer eens onze springkunsten bij gaan schaven.
We hebben 26 augustus nog een B dressuurwedstrijd, 1 september een crosstraining en dan 17 september een tripalon. Bij de tripalon zit ook 1 proef B dressuur dus ik hoop in ieder geval dan m'n winstpunten voor het L1 te hebben, al zal ik nog niet meteen overstappen naar het L1 want daar zijn we nog lang niet aan toe.. In het indoorseizoen wil ik denk ik lekker gaan springen met haar.
[ [url=m/i0PBb8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/P3BPEr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aSBapg.jpg]Afbeelding[/url] ]