Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DA erbij de dag erna liep hij weer goed... Konden we niet zoveel mee dus. Maar is nu al de derde keer dus woensdag as een afspraak bij de kliniek. Voelt niet goed. DA zei dat ik wel verder kon gaan met het rustige trainen en van daaruit weer wat opbouwen maar dat vertrouw ik dus niet.

Hopelijk kan de kliniek iets vinden en is het oplosbaar! 
.
. Was niet mijn netste rondje maar toch goed voor de 4de prijs
.
), ze was nog vijfde! Superleuk!
Eef_Bam schreef:Balen van Mickey, Laura. Hopelijk heeft Gismo vandaag je dag weer een beetje goed gemaakt?
Vandaag een rondje L gesprongen, rubriek van 112 man (voor de prijzen in 2 gesplitst), niet normaal. Was niet mijn netste rondje maar toch goed voor de 4de prijs
.
Hij was echt niet te sturen en slecht aan het been. In het eerste rondje wilde ik hem voor een hindernis langs trekken want het paste echt niet. Loopt die domme door de hindernis heen. Stond er ook zo bij van: oepsie. Tweede ging wel wat beter maar gewoon dat sturen kost zoooo veel moeite.
Heel misschien kom ik ook maar dan in de avond, overdag lukt mij dit keer niet om vrij te nemen. Moet nog ff wat regelen met het werk.
tenminste ik vloog ff los van het paard door de lucht maar kwam weer in het zadel terecht.. helaas maakte ik op de laatste sprong een aanrij fout dus boem balk. Tweede parcours was ze halverwege het parcours gewoon op, na hindernis 9 afgegroet ze voelde moe. Blijft altijd aftasten met haar hoeveel ze aan kan, ze is nog maar 6 en met inrijden is ze erg baldadig haha.

vind het gelukkig heel leuk maar gister kon ik hem wel even achter het behang plakken 
dat hou ik dan altijd maar in gedachten
paardje is klaar voor het M.. nu ik nog
Oja en de punten nog

) dus dat resulteerde op 1 balkje.

Maargoed het leverde alsnog twee winstpunten en een mooie foto op!