Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
leeneliefje schreef:ja vaak is dat wel even lekker voor paarden Rianne. Schijnt dat als je je paard langere tijd rust geeft (echt een week + ) dat de spieren beter herstellen maar ook geestelijk het veel voordelen heeft. Het verwerken van nieuwe oefeningen, indrukken en ervaringen etc krijgen dat echt kans om even te landen.
annika_s schreef:Dankjulliewel ! Ze is ook best knap al zeg ik het zelf Haha!
Qua training hier , ik doe haar 3 vaste dagen en soms een 4e dag. De eigenaresse de rest, waarvan ze 1 dag pw vrij heeft. Van mijn dagen heb ik 1x pw privé les, ik probeer 1 x de longeren met dubbele lijnen en de andere keer gewoon dressuur training, of cavaletti. Buitenritjes is voor ons lastig bos/strand ligt niet in de buurt en de weg op zie ik hier niet zitten qua verkeer.
HiFive5 schreef:Ik werk fulltime dus na dit weekend zullen we enkel nog kunnen wandelen in het weekend of tijdens een verlof dag :-(
Ik heb nog een rij paard staan waarmee ik zowat hetzelfde schema aanhoudt, alleen spring ik veel meer met haar. Ik les overigens 1x in de twee wekenVaak met mijn dressuurpaard maar soms neem ik mijn springpaard om haar een onderhoudsbeurt te geven