Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar na een maand of drie trainen ( nu een dik jaar geleden) wilde we toch een poging in de ring wagen en dit niet onverdienstelijk ! Inmiddels hebben we de punten voor het M en hebben we 9 nov ons debuut
Leuk dat je debuut gepland staat!
leeneliefje schreef:ja vaak is dat wel even lekker voor paarden Rianne. Schijnt dat als je je paard langere tijd rust geeft (echt een week + ) dat de spieren beter herstellen maar ook geestelijk het veel voordelen heeft. Het verwerken van nieuwe oefeningen, indrukken en ervaringen etc krijgen dat echt kans om even te landen.
annika_s schreef:Dankjulliewel ! Ze is ook best knap al zeg ik het zelf Haha!
Qua training hier , ik doe haar 3 vaste dagen en soms een 4e dag. De eigenaresse de rest, waarvan ze 1 dag pw vrij heeft. Van mijn dagen heb ik 1x pw privé les, ik probeer 1 x de longeren met dubbele lijnen en de andere keer gewoon dressuur training, of cavaletti. Buitenritjes is voor ons lastig bos/strand ligt niet in de buurt en de weg op zie ik hier niet zitten qua verkeer.

Vaak met mijn dressuurpaard maar soms neem ik mijn springpaard om haar een onderhoudsbeurt te geven
Maar goed, Marena is dan ook mijn eigen dus alle kosten ook. Daarnaast een eigen huis, werk ik parttime en heb ik een dochter, vind ik interieur ook leuk dus dat kost ook geld, we hebben een hond etc..
HiFive5 schreef:Ik werk fulltime dus na dit weekend zullen we enkel nog kunnen wandelen in het weekend of tijdens een verlof dag :-(
Ik heb nog een rij paard staan waarmee ik zowat hetzelfde schema aanhoudt, alleen spring ik veel meer met haar. Ik les overigens 1x in de twee wekenVaak met mijn dressuurpaard maar soms neem ik mijn springpaard om haar een onderhoudsbeurt te geven
neem je in het springen zelf geen les dan?
Maar goed voor het lijf is dit niet zo gunstig, dus probeer 1 en nog liever 2 rustdagen in te plannen en mijn vriend springt met Azrael.
Haha oh Azrael werkt ook veel dus. Wat leuk dat je vriend met hem springt!