[HK]Jonge wedstrijdruiters

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

x_Kaat_x

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 13:58

hier ook weer terug met wedstrijden bezig. Een mooie 65% en 62% gisteren. Eerste proef 5-10 minuten kunnen inrijden omdat we verkeerd stonden :')
Tweede proef inrijden super, zalig gevoel, binnengaan ook maar helaas verschoten bij de jury 2x :n

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 18:33

"Komt binnenvallen na rijd niet in topic te hebben gereageerd alleen in appgroep"

Sorry meiden!
Merk dat bokt er af en toe wat bij in schiet... Gek genoeg lees ik alles mee en heel actie op de app groep maar regaeren op bokt komt er maar niet van... Zouden jullie mij misschien willen helpen? Aniek heeft het al gedaan. Zouden nog 6 andere van jullie in het wie is de mol #2 topic : [SK] Wie is de mol? #2 het woord nr.7 willen neerzetten? Ik heb 7 mede bokkers uit 1 huiskamer topic nodig om zo geld in de pot te krijgen. Ik weet t klinkt vaag haha. Maar het moeten er precies 7 zijn niet meer en niet minder. Aniek heeft al geregeerd dus nu nog 6 mensen. Zouden jullie willen helpen?

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 12:21

dus we moeten : nr.7 in dat topic moeten zetten? :)

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 18:41

Jupp :+

Ik heb er nog 4 nodig hihi

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:07

Afbeelding
Afbeelding

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 15:32

Afgelopen weekend voor de tweede keer Z2 gestart, ik had mijn handen vol aan hem, wat een draak is het af en toe... Zaten wel een paar ontzettend mooie stukken bij waardoor we toch ook veel 8en op het protocol hadden. Uiteindelijk een percentage van 64 en 64,53 procent gereden.

Afbeelding

Onze 4 jarige doet ook zoooo hard zijn best, het was vd week vies weer en we wouden binnen bij de club rijden, bleek er springles te zijn....
Hij loopt al nooit met andere paarden in de bak, en had nog nooit een hindernis gezien en nu liepen er 6 paarden om hem heen en stond de bak vol met gekke obstakels.
Hij was super braaf, ondanks dat zijn ogen er bijna uitrolde van hoe spannend hij het vond.
Uit eindelijk zelf ook nog over de balkjes gedraafd, deed ie ook zomaar terwijl hij dat nog nooit gedaan heeft.
Het is elke dag weer een cadeautje om op zo'n gaaf paard te rijden! <3

Afbeelding

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 21:12

Oeps, even een verwaarlozing van bokt op mijn geweten :p.

Ik ben 2 weken geleden gestart met manegelessen met Winner, om het voor te bereiden op het wedstrijdterrein(ik heb 23 oktober wedstrijd daar). Het gaat tóp, wat een toppaard is het toch. Hij bewijst het elke dag weer. Mijn paardjes staan alweer een maandje met z'n drietjes, en ze maken het heel goed. Wat kan je een geluk hebben <3

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 21:17

Leuk om van iedereen verslagen te lezen!

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 13:32

Leuke foto's meiden! Ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen van je jonge paard Sanne!

koenborias schreef:
Leuk om van iedereen verslagen te lezen!

volger van jill hier en ook van jou :p
Leuk dat je reageer :)

Hier hard aan het trainen voor de Z2, morgen nog een rondje Z1

Afbeelding

Afbeelding

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 17:12

mooi!

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 15:40

sorry mensen ik ben de laatste tijd niet zo actief geweest omdat ik het erg druk had met school en paard erbij (5 toetsen per week en nog normaal hw) maar ik heb nu een week vakantie dus ik kan weer lekker alles bijhouden en ik hoop dat ik dat na de vakantie ook nog kan doen! :D maar als ik dan een tijdje niet reageer weten jullie iig hoe dat komt +:)+

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 17:25

Fijne vakantie! Lekker veel tijd voor je knappe fries nu? ;)
Wat heb je toch knappe paarden! Zien er allebei echt super uit @sannedeedee1 (sorry vergeet namen zo snel |( )
Mooie foto's Kaat! Nu heb ik je dit seizoen toch nog niet zien rijden :( Ga je in de winter ook starten?
Lina, Lisanne en Veerle reageer ik even niet op omdat ik jullie al bijna elke dag in de app groep spreek natuurlijk :')
Al blijven het mooie foto's Lina <3
Met mijn lieverds gaat het nog steeds heel goed! Ebony gaat ontzettend snel vooruit, de meningsverschillen zijn er zelfs bijna niet meer. Al blijft het soms nogal een hittepit }:) Buono geniet nog van zijn pensioen en hopelijk kunnen ze snel op dezelfde stal staan en heb ik weer wat meer tijd :D

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 18:17

idd ilbuono! *\o/*
klinkt goed ilbuono! +:)+

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 10:07

Ik start in de winter normaa ook! ^^
jij ook ilbuono?

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 12:43

Gister mocht mijn 4 jarige puppy voor het eerst mee om te oefenen bij de indoor.
hij vond het echt ontzettend spannend, en was daardoor ook niet helemaal aan mijn hulpen en daarom maakte we behoorlijk wat foutjes.
Er reden veel combinaties mee, en ik heb veel mensen een hele nette proef neer zien zetten.
Bij de prijsuitrijking bleek ik 1e en 2e te zijn, terwijl ik vond dat veel mensen een nettere proef neer hebben gezet. Het blijkt dus maar weer dat als je een spectaculair paard hebt dat je dan het voordeel van de twijfel hebt?
Ik ben wel heel trots op mijn knappe man <3
Afbeelding

Afbeelding

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 19:45

klopt, de spectaculaire halen meestal hoge punten is mijn ervaring :j ook al is dat niet altijd zo want af en toe rijd ik in een 'poul' met een paard dat spectaculairder loopt dan Hanne maar dan wordt ik bijvoorbeeld 2x 1ste het ligt maar net aan de jury!
wel een mooie ervaring zo!

hanne en ik hadden zaterdag weer een wedstrijd en we werden (weer) 2x 1ste met 197 en 199,5 pt O:) we zijn nu L1+11 en gaan over naar de L2 en gaan weer proberen naar de regio's te gaan maar dan in het L2 :o Afbeelding

mijn verzorgster had vandaag haar eerste wedstrijd op Hanne en het ging echt goed! ze werd 4e en 3e met 196 en 200,5 pt *\o/* :wow: dus ze heeft nu al 4 wp'en

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 16:53

Ja, ik had namelijk echt als een krant gereden, en kwam thuis met 4 winstpunten.

Maar jij hebt ook wel een hele gave fries hoor, en jullie zijn zo mooi samen! De combinatie klopt gewoon, waardoor het ook heel fijn is om naar te kijken.
Vanaf het L2 wordt het moeilijker, daar rijden vaak ruiters die al hoger gereden hebben, wel extra knap als je dan iets haalt toch :D

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:27

dankje! :o klopt maar mijn staleigenaresse had het aangeraden omdat in de L2 minder mensen meedoen omdat de meeste in de L1 blijven hangen voor de regio enzo :j bij ons op de regio deden bijna de helft minder mensen mee in de L2 dan in de L1 maatja we hebben aankomende zondag en die week daarna nog even onze oefenwedstrijden in het L2 zodat we kunnen kijken hoe dat gaat :D

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 16:51

Hoe gaat het hier met iedereen? En met de paarden?

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 17:42

Woow ja, was dit topic helemaal uit het oog verloren!

Ik vind friezen niet zo snel mooi maar die die van jou Hanne! En ik blijf kijken naar je cap. Het plaatje klopt gewoon.

En de L1 is een rare tussen klasse, dus hup snel naar de L2 :P

Allemaal leuke fotos ook van iedereen!!!

Bij ons even geen wedstrijden nu, moet eerst op overgaan staan op school := Vind 4 havo heel zwaar.
Maar zaterdag een onderlinge op de manege (zie pf) maar de rijvereniging waar ik op rijd is niet zo gemotiveerd. Ik heb maar 1 'concurrent' in de L2..... En meestal komt de helft niet opdagen.
Dus ik rij gewoon het proefje maar heb niks te verliezen. Ook wel fijn!

Indoor vind mijn pony altijd heel spannend, dus mooi werken aan de ontspanning van ons beiden.

Zijn er hier toevallig ook meiden (misschien jongens) die met een pony de overstap naar de paarden hebben gemaakt? En hoe was dat? (of mensen die iemand kennen die dat gedaan hebben)

Ik word volgend jaar 18 en ben aan het nadenken of ik volgend jaar met mijn pony naar de paarden zal gaan.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 21:01

Zo hé, ik heb dit topic ook een beetje te ver links laten liggen :( .

Ik ga niet meer op iedereen antwoord geven, dat is onbegonnen werk denk ik. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat, aan mijn kant kan het momenteel niet slechter helaas. Ik kan geen 5 minuten op mijn paard zitten of de pijn word me teveel. Mijn knieën zijn mijn grootste vijand geworden. Ik loop momenteel voor onderzoek bij het ziekenhuis, 7 dec. begint het feestje, dan mag ik voor een echo. Ik kan de trap niet meer op op school, en ik val regelmatig om van de slaap(ondanks dat ik 10 uur per nacht probeer te halen.. of iig 9 a 9,5 uur..). Ik ben het heel erg beu, ik wil dingen doen maar dit houdt me heel erg tegen.. Ik mis het rijden echt verschrikkelijk, en de lekkere wandeltochtjes met de hond die ik nog wel eens deed zijn momenteel ook totaal niet aan de orde. Ook de strandwandelingen met mijn vriend worden steeds korter.. En het is niet alleen met lopen, bij het langdurig zitten heb ik het ook.. Ik hoop zo dat er snel een oplossing komt! Dit houd ik niet lang vol zo..
Verder Iris, ben ik overgestapt van pony naar paard. Ik reed alleen niet officieel, alleen FNRS dus ik kan je niet echt helpen haha.

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 09:45

Dan wordt het een ervaringsrondje hé Iris! Kan ook eens leuk zijn ;)
Ik ga 11 dec de eerste keer starten (voor Kaat: in het Woutershof, kom je ook niet meedoen?) in de M dus nieuwe klasse voor haar en voor mij 8-) wordt nog spannend :+
(Lisanne spreek ik al dagelijks dus hier reageren is best raar :+ )

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 11:51

IlBuono schreef:
Dan wordt het een ervaringsrondje hé Iris! Kan ook eens leuk zijn ;)
Ik ga 11 dec de eerste keer starten (voor Kaat: in het Woutershof, kom je ook niet meedoen?) in de M dus nieuwe klasse voor haar en voor mij 8-) wordt nog spannend :+
(Lisanne spreek ik al dagelijks dus hier reageren is best raar :+ )

haha is goed hoor :+

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 17:57

Ik ga in 2017 (waarschijnlijk, het is het plan) starten met Valencia! Dus nu ben ik legaal in dit topic!

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 18:34

Bedankt iris O:)

Jeetje zeg oneandonly heftig!

Haha, spannend alwaysh

We zitten alweer een tijdje in het L2 en dat gaat eigenlijk heel goed laatst onze 1e selectie wedstrijd gehad; 2e *\o/* vandaag weer selectie wedstrijd gehad en hij ging niet zoals gehoopt, het was gewoon slordig ik vond de jury wel een tikkeltje te streng maar ben het opzich wel eens met de punten; 180 en 183 en 7e en 6e vd11 toch weer 2 puntjes en we hebben nog 2 wedstrijden te gaan voor de regio's