Tweede proef inrijden super, zalig gevoel, binnengaan ook maar helaas verschoten bij de jury 2x
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar als ik dan een tijdje niet reageer weten jullie iig hoe dat komt
)
Ga je in de winter ook starten?
Buono geniet nog van zijn pensioen en hopelijk kunnen ze snel op dezelfde stal staan en heb ik weer wat meer tijd

ook al is dat niet altijd zo want af en toe rijd ik in een 'poul' met een paard dat spectaculairder loopt dan Hanne maar dan wordt ik bijvoorbeeld 2x 1ste het ligt maar net aan de jury!
we zijn nu L1+11 en gaan over naar de L2 en gaan weer proberen naar de regio's te gaan maar dan in het L2

dus ze heeft nu al 4 wp'en
klopt maar mijn staleigenaresse had het aangeraden omdat in de L2 minder mensen meedoen omdat de meeste in de L1 blijven hangen voor de regio enzo
bij ons op de regio deden bijna de helft minder mensen mee in de L2 dan in de L1 maatja we hebben aankomende zondag en die week daarna nog even onze oefenwedstrijden in het L2 zodat we kunnen kijken hoe dat gaat
Vind 4 havo heel zwaar.
.
wordt nog spannend
) IlBuono schreef:Dan wordt het een ervaringsrondje hé Iris! Kan ook eens leuk zijn![]()
Ik ga 11 dec de eerste keer starten (voor Kaat: in het Woutershof, kom je ook niet meedoen?) in de M dus nieuwe klasse voor haar en voor mijwordt nog spannend
![]()
(Lisanne spreek ik al dagelijks dus hier reageren is best raar)
vandaag weer selectie wedstrijd gehad en hij ging niet zoals gehoopt, het was gewoon slordig ik vond de jury wel een tikkeltje te streng maar ben het opzich wel eens met de punten; 180 en 183 en 7e en 6e vd11 toch weer 2 puntjes en we hebben nog 2 wedstrijden te gaan voor de regio's