Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij zag weer is wat haha
. Daar moeten ze wel echt lastig voor zijn, Chall was vorig jaar de eerste keer ook nog niet zo gemakkelijk maar veel doen helpt. Niet dat je elke week een scheermachine over z'n pens trekt, maar met zo'n mini-tondeuse even de tastharen inkorten, onder het hoofd scheren, die lange haren uit de oren recht afscheren, derde oor scheren ipv knippen, onderkant staat ook scheren ipv knippen (wordt nog veel rechter ook vaak
) en de kroonranden + evt. kootholtes ook. Daar heb ik ze heel makkelijk van gekregen. En ik scheer in de schuur waar de andere paarden dus ook staan, zodat ze aan het geluid wennen. Heb niet zo'n stille grote machine maar wel een hele stille tondeuse, dus met opscheren wennen ze niet aan het geluid.
. Heb een keer voor iemand geschoren en dat was dus idd niet een prettig dier
wel duur maar das dan maar pech.. wel strak en snel resultaat! mistid schreef:Heb je wel eens klappen gehad tijdens het scheren? Heb wel overwogen om het te gaan doen maar op een of andere manier verwacht ik dat ik dan allemaal rotbokken moet doen. Heb een keer voor iemand geschoren en dat was dus idd niet een prettig dier

de familie hier was lekker op dreef vandaag. Dochter 1e in de B en ik 1e in de L. Best grappig, lekker op je springzadel een dressuurproefje rondsturen en met 197 punten naar huis gaan. Van de week gaat de knop op cross. Sta erbij in Bathem!