YvvvWedg schreef:Pikeur schreef:Nou ik zou ook hippische dagen strijen gaan maar m2 is afgelast. Baal er zo van. Eerst al gouden ei concours moeten missen, rotterdamse manege toen ook al, paard lang ziek geweest en nu alweer een wedstrijd missen waar ik naar uit keek. Hoop wel dat ik mijn inschrijfgeld terugkrijg 25 euro is best veel
Ik heb 15eu per proef moeten betalen, dus 30 totaal. (M2 paarden) Hoop idd dat ik het wel terug krijg! Zondag wel gestart, alleen banen waren zo omgeploegd en zo bizar zwaar, dat het amper te rijden was. Oefeningen kon ik niet rijden en heb de hoeken maar geprobeerd te vermijden. 1e proef net geen winst, 2e proef zullen we het maar niet over de punten hebben.
Jeetje wat balen zeg dat de banen zo slecht waren en ook precies geen punt. Ik vind het ook echt belachelijk dat ze niet op mijn mails antwoorden, echt niet normaal dit en dat voor zo'n grote wedstrijd.

We zijn hard bezig alle knoppen bevestigd op te krijgen. Maar de keertwendigen en travers linksom zijn nog wel een probleempje.

Z1 debuut topic ligt al helemaal op z'n kont en een Z2 debuut topic kan ik nergens vinden. Heb die inmiddels wel gehad, die ging voor m'n gevoel wel goed maar ik was beetje teleurgesteld over de punten. Nu scheen de jury best streng te zijn, maar toen ik een filmpje van onze betere proef terug zag, moest ik toch wel even slikken. Hij ging echt als een dweil de baan door. 2 weken later had ik m'n tweede gepland staan, dus kleine anderhalve week de tijd gehad om de dweilfactor weg te krijgen
had zoiets nouja skijt ik ga gewoon knallen en dan zien we het wel. Vlak voor ik op ging stijgen kwamen ze aangelopen en bleek van de hele Z1 rubriek dat m'n stalgenootje 1e was geworden met nog geen 59%, whoops. Nouja. Even later iig wel geknald in m'n proef, was zo ontzettend blij, en met het vooruitzicht dat er een half uur tussen beide proeven zat, heb ik besloten om de tweede niet te doen. Jury leek niet zo amused toen ik dat kwam vertellen maar gelukkig wel op een positieve manier, dacht yes dan toch een winstpuntje te pakken.
was echt mega blij. Topknollie, nu thuis lekker verder knutselen!

. Carlos is niet groot, zelfs wat pony, geen mooi hoog front of sterk achterbeen en toch kunnen we lekker mee doen. Afwerking is ons motto en om nu met 195 te kunnen afsluiten is te gek. Z voelt voor mij ook wat hoog gegrepen, maar we gaan het zien
Betekende wel dat ik zonder pardon meteen de sloot in gejonast werd.