Michellxxxx, B en L zijn ook klasses hoor, hebben we allemaal een keer in gereden.
En ik ploeter momenteel al eeuwig in de M1 met zwartje.
Jammer van je puntjes, maar je hebt wel lekker gereden, dat is het belangrijkste.
Uit de baan gedrukt, doorgaans niet, wel eens dat je elkaar tegenkomt, maar niet uit de baan gedrukt op 1 x een wedstrijd na, waar zelfs de omstanders het opgemerkt hadden.
Kasteel van 1.85 dat bij herhaling aan fjordje pletten deed.
Nou is dat fjordje gelukkig goud geel eerlijk, maar moet zeggen als ik ook een grote had gehad had ik die er een keer dwars voor gemieterd. Man, wat een rotvent was dat.
Heb geen meter kunnen rijden zonder van alle kanten gesneden te worden, lekker inrijden dan voor het Z.
Vandaag heerlijk op wedstrijd geweest, grijns nu nog.
Winst denk je dan, noop, geen winst.
Maar! Hij bleef lopen en nog lekker ook.
Helaas kon ie niet helemaal recht stilstaan, dus een 5
Middendraf kreeg ik hem niet helemaal recht en hij stoof ervandoor, ipv gedoseerd. (beide keren)
Aw een 4 want hij was even vergeten hoe dat moest (zijn verdediging was dat buiten waar hij heen keek, maar door de wand heen neits kon zien, een paard de trailer aan het verbouwen was, toen ik halthield wist ik al dat ie never niet achteruit zou gaan)
Viel een keer uit galop, ook slecht voor je gemiddelde.
SB taktfoutjes, niet zo erg als het wel eens geweest is, maar hoort niet.
Resultaat 177, dus nou eens geen fouten maken, zou ook wel fijn zijn.
Proef erna vergelijkbaar, maar wel recht halt en ging aw, maar niet helemaal perfect dus een 5.
(maar dat was al meer dan andere proef).
sb en middendraf zelfde probleem als vorige proef.
Galop verkeerde argghhhh uiteraard hersteld en we stoven door de rechtsomkeerd.
Galop links allemaal 7vens, daar blij mee. 8 voor uitgestrekte stap en 7 voor stap.
Resultaat uiteindelijk 176.
Maar hij bleef lopen, pfffttt, we komen er wel, als ie zo blijft gaan, zit nu stijgende lijn in op wedstrijd,
al zie je dat niet terug in de punten.
Was 4e en 5e, winnaar had beide proeven 180 pnt.
Ga nu onder een steen zitten of zo, koppijn van hier tot ginder vanwege mijn actie op Toobs met crossen gisteren,
nek zit kreukel in geloof ik. Maar helemaal blij!