Een hoop paarden in de lappenmand, lees ik. Hopelijk zijn jullie weer een beetje op weg inmiddels.
Verder ook nog een aantal mooie resultaten. Gefeliciteerd

Ruud en ik zaten na de zomer echt even in een dip. Het ging steeds niet lekker met rijden en ik merkte dat Ruud niet in zijn hum was. Ik kon er niet gelijk de vinger op leggen maar het liep gewoon niet lekker. Hij was ook niet meer echt zo’n vrolijke zelf met rijden maar hield zich een beetje in/vast. Na verandering van hoefsmid, want ik zag dat zijn voeten steeds platter werden, een zoektocht naar het juiste bit en een zadel wat voor ons beide prettig is konden we eindelijk weer fatsoenlijk aan de gang. Het heeft zeker 3 maanden geduurd voordat Ruud eindelijk weer goed door de baan ging en toen konden we weer echt op gaan bouwen.
Inmiddels gaan we weer lekker en beginnen alle nieuw geleerde dingen echt verankerd te raken. We zijn druk bezig met het voorbereiden op de M1 en dat gaat eigenlijk best heel goed.
De eerste wedstrijd staat inmiddels weer op de planning voor het einde van de maand.