Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Doedatje schreef:De bakletters F, M, H, K staan op 5 meter vanaf de korte zijde i.p.v. 6 meter in mijn bak. Mag dit bij een online proefje? Ze verplaatsen gaat namelijk niet.
Ballard_L schreef:Ik heb net nog een proef opgestuurd, maar ik zie ook dat mijn filmer aan de zijkant de neusriem heeft opgemeten...beetje balen. De neusriem zit altijd superlos, dus ik hoop dat hij toch goedgekeurd wordtwant stiekem hoop ik op mijn laatste twee winstpunten in de B
Ik vraag vaak een stalgenootje om te filmen, maar elke keer is het iemand anders. Vandaar dat het wel eens fout kan gaan (ook al heb ik een briefje met wat ze moeten doen). Als je een vaste filmer hebt ben je vaak al wat meer op elkaar ingespeeld.
ynskek schreef:Ik heb niks gezien voor zover ik weet
WenK schreef:ynskek schreef:Ik heb niks gezien voor zover ik weet
Oké, ligt het iig niet aan mij. Ik vroeg t me af omdat het vanaf 1 april verplicht is en er her en der onderlinge wedstrijden tm 26 jaar voor winstpunten georganiseerd worden. Onze vereniging wil ook in april dit gaan organiseren en toen bedacht ik me dit. Heb de KNHS even gemaild hierover. Misschien is het voor de 'wedstrijden' die nu georganiseerd mogen worden nog wel niet verplicht?
WenK schreef:ynskek schreef:Ik heb niks gezien voor zover ik weet
Oké, ligt het iig niet aan mij. Ik vroeg t me af omdat het vanaf 1 april verplicht is en er her en der onderlinge wedstrijden tm 26 jaar voor winstpunten georganiseerd worden. Onze vereniging wil ook in april dit gaan organiseren en toen bedacht ik me dit. Heb de KNHS even gemaild hierover. Misschien is het voor de 'wedstrijden' die nu georganiseerd mogen worden nog wel niet verplicht?
Tierania_ schreef:Staat dit ook ergens dat er geen toezichthouder aanwezig moet zijn voor onderlinge wedstrijden?
Zie op Facebook namelijk veel berichten voorbij komen dat ze een toezichthouder zoeken voor hun onderlinge wedstrijden.
Wij organiseren er ook één op 17 april maar weten ook niet of het nu wel of niet moet.
mail knhs schreef:Bedankt voor je email.
Helaas heeft de bijscholing inderdaad iets vertraging opgelopen. De laatste hand is er aangelegd en als alles volgens schema gaat worden jullie hier over morgen geïnformeerd.
Het aanstellen van een jurylid als toezichthouder dressuur is voor onderlinge manege- en verenigingsactiviteiten niet verplicht. De organisatie wijst een vrijwilliger/ringmeester aan die toezicht houdt op het losrijden. Deze begeleidt het proces rondom het losrijden, d.w.z. wanneer de deelnemer de losrijbaan in mag en wanneer deze naar de activiteit kan en de losrijbaan weer verlaat. Bij voorkeur is er een aparte in- en uitgang om te zorgen dat deelnemers elkaar niet hoeven te passeren.
Tierania_ schreef:Ah super! Ga ik dat bij ons ook doorgeven
Scheelt weer een hoop centen. Voor een onderlinge wedstrijd (dus met minder starts) kan het anders niet eens uit.