Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 13:28

PSvanLot schreef:
Wat hebben jullie toch een haast. 7 mei was afgelopen donderdag.

Haha dat denk ik ook telkens. :')

Hoor je trouwens wat terug van de knhs over de filmpjes die je terugstuurt? Die dus niet te beoordelen zijn?

Ik ben wel benieuwd hoe lang e knhs het opnieuw laat filmen of inleveren. Uiteindelijk zou dat toch gewoon 'pech' moeten zijn, zoals met echte wedstrijd en. Ik heb het niet over de filmpjes waarbij jet uploaden niet goed gaat, maar degene die niet te beoordelen zijn of grote fouten maken / de richtlijnen niet volgen.

Mettee

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 13:29

Leuk om alle punten te lezen! Ik verwachtte eigenlijk nog geen punten voor 7 mei vandaag maar door jullie toch wat vaker bij de refresh knop te vinden. :+

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 13:36

MyWishMax schreef:
PSvanLot schreef:
Wat hebben jullie toch een haast. 7 mei was afgelopen donderdag.

Haha dat denk ik ook telkens. :')

Hoor je trouwens wat terug van de knhs over de filmpjes die je terugstuurt? Die dus niet te beoordelen zijn?

Ik ben wel benieuwd hoe lang e knhs het opnieuw laat filmen of inleveren. Uiteindelijk zou dat toch gewoon 'pech' moeten zijn, zoals met echte wedstrijd en. Ik heb het niet over de filmpjes waarbij jet uploaden niet goed gaat, maar degene die niet te beoordelen zijn of grote fouten maken / de richtlijnen niet volgen.

Geen idee, zaterdag pas teruggestuurd.

saarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 13:37

Net protocol kunnen lezen en de proef erbij gepakt. Staat wel veel commentaar op dus dat is altijd fijn! Niet helemaal eens met de jurering, erg streng op aanleuning voor een klasse B vind ik persoonlijk. Paard is nergens tegen de hand, blijft ontspannen en laag, is alleen soms wat zoekend met de loodlijn. Maargoed, we gaan verder met de tips!

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 13:40

Hoe lag duurde het bij jullie tot de protecol erbij stond? Ik ben wel benieuwd namelijk :Y)

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 13:41

Ik heb mijn punten ook binnen. 191, super blij mee. Dan klopte mijn gevoel met de proef, ook met twee dikke fouten dus fijne punten kunnen scoren. Hopelijk kan ik dit nu vasthouden, het met meer impuls rijden.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 13:43

Flicka12 schreef:
Hoe lag duurde het bij jullie tot de protecol erbij stond? Ik ben wel benieuwd namelijk :Y)

Soms heel snel en vlak nadat de uitslag verwerkt is, soms heel lang (uitslag van 28 april had ik op 1 mei, protocol laat nog steeds op zich wachten).

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 13:43

Fouten maken geeft niets. Ik weet niet wie bedacht heeft dat er alleen perfecte proeven ingestuurd mogen worden maar dat er iets niet goed gaat, geeft toch niets? Dat kan altijd gebeuren. Tuurlijk heb je daar een laag cijfer voor maar juist hoe je ermee om gaat kan nog heel wat verschil maken.

Ook niet reeeel naar je paard/pony om te verwachten dat alles perfect gaat, dat is het normaal ook niet.

Mijn lessertje ging op de tweede lijn afgrijselijk aan de hol en bok, kijk dan snap ik dat je opnieuw begint maar een keer wegspringen, een keer verkeerde galop, nou en! Gewoon oplossen en lekker doorrijden!

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 13:47

Caritas schreef:
Flicka12 schreef:

Soms heel snel en vlak nadat de uitslag verwerkt is, soms heel lang (uitslag van 28 april had ik op 1 mei, protocol laat nog steeds op zich wachten).

Ah oké. Ik wacht geduldig af, daar hebe ik meer aan dan aan de punten zelf :Y)

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 13:50

daffodil schreef:
Fouten maken geeft niets. Ik weet niet wie bedacht heeft dat er alleen perfecte proeven ingestuurd mogen worden maar dat er iets niet goed gaat, geeft toch niets? Dat kan altijd gebeuren. Tuurlijk heb je daar een laag cijfer voor maar juist hoe je ermee om gaat kan nog heel wat verschil maken.

Ook niet reeeel naar je paard/pony om te verwachten dat alles perfect gaat, dat is het normaal ook niet.

Mijn lessertje ging op de tweede lijn afgrijselijk aan de hol en bok, kijk dan snap ik dat je opnieuw begint maar een keer wegspringen, een keer verkeerde galop, nou en! Gewoon oplossen en lekker doorrijden!

Ik ook hoor, in mijn proef van 5 mei kwam ik er bij C achter dat ik al vanaf B op de verkeerde diagonaal licht reed. (Gebeurt mij op de rechterhand vaker). Toch ingestuurd. Want dit was al de tweede poging: eerste poging gingen de pinken aan de andere kant van slootje aan de kletter door mijn galop. Mijn paard ging toen ook aan het bokken. *whiieeeu* Zoveel flatulentie kan de jury vast niet waarderen.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:00

Ik word gewoon van de KNHS site gegooid door drukte. Zijn er zoveel mensen op punten/protocollen aan het wachten? :+

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:03

Oh hier geen last van? Ik heb net 1 minuut geleden mn protocol gevonden.
Ik heb zo’n leuke 6-jes protocol. Maar misschien heb ik daar ook naar gereden dan.

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:09

Queelens schreef:
Ik heb zo’n leuke 6-jes protocol. Maar misschien heb ik daar ook naar gereden dan.

Heb je er veel commentaar bijstaan?

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:10

Ik wil ook graag toch een keer starten, rijd nu een jong paard van iemand door en zou deze ook klasseren en wedstrijdervaring op laten doen.

Zie ik nou goed in de app dat alles tot eind mei vol zit?
Waarschijnlijk is deze vraag al heel vaak gesteld, maar wanneer is de meeste kans dat je je toch nog een plekje hebt om in te schrijven?

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:11

stitchlover schreef:
Ik wil ook graag toch een keer starten, rijd nu een jong paard van iemand door en zou deze ook klasseren en wedstrijdervaring op laten doen.

Waarschijnlijk is deze vraag al heel vaak gesteld, maar wanneer is de meeste kans dat je je toch nog een plekje hebt om in te schrijven?

Ik zou er niet op rekenen dat er voor in mei nog plek vrij komt. De wedstrijden in juni zijn vanaf 09:00 open, zie ook knhs website. Daarvoor is het verstandig om om 08:50 klaar te zitten.

Anders de app downloaden en elk half uur kijken, maar ik zou er niet op rekenen dat er plek vrij komt.

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:12

Ja klopt. Alles zit vol. De meeste kans heb je binnen 5 minuten na het openen van de nieuwe inschrijving :+ die datum/tijd kun je bij de details van de wedstrijden zien.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:12

xmarritw schreef:
Queelens schreef:

Heb je er veel commentaar bijstaan?

Ja wat is veel commentaar, heb bij middendraf en stap staan dat het meer mag. Dat klopt 100% en bij een volte meer buiging. Op het eind wel kort wat over algemene indruk geplaatst dat het leuke combi is en een goed paard, straks meer bij elkaar rijden en km maken. Dus daar heb je dan wel weer wat leuks aan :)

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:13

xmarritw schreef:
stitchlover schreef:

Ik zou er niet op rekenen dat er voor in mei nog plek vrij komt. De wedstrijden in juni zijn vanaf 09:00 open, zie ook knhs website. Daarvoor is het verstandig om om 08:50 klaar te zitten.

Anders de app downloaden en elk half uur kijken, maar ik zou er niet op rekenen dat er plek vrij komt.

Alleen de eerste van juni toch? Of gaat alles as woensdag open?

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:15

Lees hier al een tijdje mee..
Ook ik heb vorige week mijn filmpje ingediend voor het event van 07-05 L1.
Zojuist mijn punten > 187,5. Ben tevreden.

Woensdag mag ik weer met deze hengst in het L1 en ik start nog een springpaard in het L2.
Ben zeer benieuwd

xmarritw

stitchlover schreef:

Anders de app downloaden en elk half uur kijken, maar ik zou er niet op rekenen dat er plek vrij komt.[/quote]
Alleen de eerste van juni toch? Of gaat alles as woensdag open?[/quote]
Alleen de eerste. Die daarna gaat de week erna op woensdag open

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door xmarritw op 11-05-20 14:16, in het totaal 1 keer bewerkt

stitchlover

Ik zie het dankjulliewel, ik houd het in de gaten.

wanted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:37

Ik heb m’n punten van 7-5 voor L2 ook binnen! Ondanks een aantal foutjes toch een dikke winstpunt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:46

Haha ik ook, 186 terwijl hij echt een stuk fijner ging dan de andere proef waarbij ik 189.5 had gehaald. :')
Even wachten op protocol! En dan snel naar de M, die proeven liggen mij iets meer.

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:52

Hier helaas 178,5 in het M2. Had geen hele dikke punten verwacht maar dit is wel jammer. Ben benieuwd naar de protocol :j

Suprice_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:56

Flicka12 schreef:
Hier helaas 178,5 in het M2. Had geen hele dikke punten verwacht maar dit is wel jammer. Ben benieuwd naar de protocol :j

Hier 175,5 in M2.
Had ook wel een puntje verwacht, helaas! Op naar de volgende!