Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jeetje, dat is schrikken, dat je paard opeens wegrende. Gelukkig had je hem snel weer te pakken en is het met een sisser afgelopen.
Had je paard een blessure? Fijn dat je er weer op gezeten hebt. Hoop dat ie snel weer helemaal op de rit is!
Pff, dat is bijkomen na zo'n kampweek. Ik moest laatst één nachtje slapen begeleiden bij de manege waar ik les geef en toen was ik al kapot 
Gehaktbal
Eerst maar ff bijkomen!
Heb je al een richtlijn qua tijd?
Zegt ze: "Maar waarom wil jij eigenlijk zo graag presteren? Voor wie moet je je nu nog bewijzen?"
"Maar je kan toch ook gewoon weer L of M gaan rijden?
(M2 ging ook niet zo lekker, dus ja)
Maar die zijn echt heel groot al.
Maar ik weet ook van mensen die daar met hun paard zijn geweest die overal van het kastje naar de muur gestuurd werden. Klinieken en weet ik het wat, duizenden euro's zijn er in gegaan. Paard komt daar van de trailer af, die man kijkt, doet wat. En paard is min of meer genezen. Vraag me niet precies hoe en wat
Echt super blij, niet echt verdiend maar goed het is ook wel eens andersom
Nu dus twee paarden zelf zadelmak gemaakt en opgeleid tot Z1 niveau, wat me best wel erg trots maakt.
Nu jij ook weer in t Z1 rijdt, moeten we eigenlijk nog een keer meeten op wedstrijd

Het zijn mooie wedstrijden hoor, maar erg groot en soms nogal ‘opgeblazen interessant’. Ik woon op kleine afstand van Haaksbergen en de Almelose Ruiterdagen, maar kom er nooit. Doe mij maar een fijn medium concours, past ons beter. Bovendien wil ik in de herfst weer crossen, dus Haaksbergen sla ik altijd over!