Venivedivici heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer opknapt!
En Michelle veel succes morgen!!
Nessie wat een gaaf beest heb je toch!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Renee_S schreef:Hoihoi
Ik kom hier ook maar eens meekletsen. De startkaart is binnen en het B debuut staat de 26e gepland(koudbloedenwedstrijd te heeze)
Mijn paard (ofja pony, fjord) is inmiddels 17, is vroeger Z1 tussen de paarden geweest. Ik rij inmiddels bijna 5 jaar, ben al een paar keer onderling gestart (B en L1) en een hoop f proeven gereden. Ik train thuis ongeveer op M1 niveau met m. (Oefeningen kent ie allemaal, echt goed loslaten blijft het lastigst) maar hoop de B wel weer vlot uit te zijn :p maar komt vast goed
Leuk om al jullie ervaringen te lezen! Heb uiteraard niet alles terug gelezen haha maar vind het leuk om te lezen ook hoe iedereen bezig is qua training etc
linn1502 schreef:Helaas heb ik mijn wedstrijd niet kunnen rijden. Hij was over de voorstang heen gekomen en hing dus met zijn buik op de stang.we hebben als een malle het paard wat op de trailer achter de vrachtwagen stond er af gehaald en de trailer afgekoppeld. De dierenarts gebeld.. terwijl we die aan de telefoon hadden is hij helemaal over dr stang geen gekomen en is hij via de zadelkamer er uit gesprongen. Het was vrij heftig allemaal, maar gelukkig is het oppervlakkig schade. Hij moest alleen geniet worden maar dat ging niet want ondanks sedatie en de kraan bleef hij gericht slaan voor zo ver hij zn evenwicht kon bewaren.
Blij met deze afloop maar man wat een drama was dit
linn1502 schreef:Helaas heb ik mijn wedstrijd niet kunnen rijden. Hij was over de voorstang heen gekomen en hing dus met zijn buik op de stang.we hebben als een malle het paard wat op de trailer achter de vrachtwagen stond er af gehaald en de trailer afgekoppeld. De dierenarts gebeld.. terwijl we die aan de telefoon hadden is hij helemaal over dr stang geen gekomen en is hij via de zadelkamer er uit gesprongen. Het was vrij heftig allemaal, maar gelukkig is het oppervlakkig schade. Hij moest alleen geniet worden maar dat ging niet want ondanks sedatie en de kraan bleef hij gericht slaan voor zo ver hij zn evenwicht kon bewaren.
Blij met deze afloop maar man wat een drama was dit
Ghostattack schreef:Tymone, hij kan inderdaad aangepast worden maar ik heb besloten voor een ander zadel te gaan. Dit zadel dwingt mij naar voren te zitten, wat ik van mezelf al redelijk doe in verband met rugklachten. Daarnaast kan ik mijn korte benen er niet in kwijt, de zit klopt gewoon niet met mijn lichaamsbouw