Mooie springfoto!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
paljaslaura schreef:Precies. Ze hebben richtlijnen dus qua hoogte kan het niet zo bizar veel schelen haha. Je hebt ook echt een pannenkoek van een parcoursbouwer hier in de buurt en die bouwt zulke bizarre lijnen en veel brede oxers. Lijkt dan al heel wat meer dan als je normale lijnen hebt
Edit:
Deze krijg ik net binnen van vanmiddag van Gismo, hij wordt zooo stoer![]()
![]()
[ [url=m/0NZA65.jpg]Afbeelding[/url] ]
FCSA schreef:Hij had laatst ook in Hoofddorp gebouwd: een zigzaglijn (2 gebroken lijnen achter elkaar) in het L. Inderdaad vrij technische parcoursen!
gomir schreef:Ik vind eigenlijk wel dat BB en ZZ niet hetzelfde kan zijn, want dan is voor geen van de combinaties het parcours op niveau. Helaas is er vaak te weinig tijd om parcoursen te wijzigen op volle wedstrijddagen.
Ik ben blij met Bella's baby!
[ [url=m/sdEDP7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Twee weken oud vandaag en in het gelukkige bezit van 3 bezorgde moedersDe draagmoeder is een super mama! Bella vindt het allemaal wel interessant en de 3-jarige Etoulon wordt volgend jaar vast zelf een topmoeder! Die houdt het veulen continu goed in de gaten en was ernstig bezorgd toen draagmoeder en veulen naar stal gingen en zij nog even moest wachten. Jente to the rescue, te lief gewoon!
vibabu schreef:Ja er is BB (alleen voor paarden) de 3 "noordelijke" provincies kunnen vanaf vandaag inschrijven. Nouja ik vind drenthe niet noord maar die hoort dus wel bij die 3 provincies
gomir schreef:Laatste weekend augustus Irkoontje![]()
En er is volgens mij ook BB op zaterdag (met dressuur). Inschrijven voor BB gaat door inschrijfformulier te mailen, de overige klassen via mijnKNHS.
Ziet er goed uit Change