. Ik ga de 16e juli weer voor de Kring. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ik ga de 16e juli weer voor de Kring.
Totaal niet verwacht hoor, het ging wel lekker maar met jury's weet je het nooit 
.
Wel jammer, vind het altijd wel leuk die competities.
Pikeur schreef:Nou ik zou ook hippische dagen strijen gaan maar m2 is afgelast. Baal er zo van. Eerst al gouden ei concours moeten missen, rotterdamse manege toen ook al, paard lang ziek geweest en nu alweer een wedstrijd missen waar ik naar uit keek. Hoop wel dat ik mijn inschrijfgeld terugkrijg 25 euro is best veel
Een aantal 5en zonder commentaar, ja wat moet je daarmee he.. 2e proef begon heel fijn, maar halverwege kwam er echt een mega stortbui! Pony vond het echt niet leuk, toch maar uit gereden, maar op het eind natuurlijk veel 5en. Toch nog 180 punten, dus weer een wp erbij!!
. Zijn inmiddels M2 startgerechtigd. Naath86 schreef:Jeetje wat duur zeg 15 euro per proef! Is dat normaal bij jullie in de regio?
Ik heb zaterdag ook weer gestart. 1e proef super fijn gereden, had ik 177..Een aantal 5en zonder commentaar, ja wat moet je daarmee he.. 2e proef begon heel fijn, maar halverwege kwam er echt een mega stortbui! Pony vond het echt niet leuk, toch maar uit gereden, maar op het eind natuurlijk veel 5en. Toch nog 180 punten, dus weer een wp erbij!!

, ik sta er indd in de straat, dus dat is dan net zo ontspannend om er gewoon even heen te stappen. Ik moest me alleen melden bij ingang van losrijden dat ik er was, verder niets. Was heel raar georganiseerd allemaal.