Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Deempjexxx schreef:Succes demissisa!
Ik heb mij weer voor een aantal wedstrijden opgegeven.
Zijn er nog bokkers die ook meedoen aan de selectie voor iich Groningen?
Je kan je vanaf vandaag opgeven en ik ga toch een poging wagen
MyWishMax schreef:PSvanLot schreef:Ik ga ook maar eens wat wedstrijden opgeven.. Tis toch zulk schijtweer... Zelfs de hond wil niet naar buiten.
Merel, dat is dus de reden dat ik alleen nog maar fanatieke recreanten lesgeef. Zo'n gedoe met jureren, de wedstrijdruiters die ik had reden graag dicht bij huis en ik zat daar vaak te jureren. Werden we beide niet blij van.
Ik ben op dit moment haar enige lesklant die fanatiek start in de klasses die zij jureert haha. 1 start tegenwoordig hoger, de ander start tijdelijk helemaal niet en de rest zijn idd fanatieke recreanten. Maar dat gaf zij ook al aan. Nu moet ik zeggen dat ik haar altijd alleen bij eigen vereniging had, verder overleggen we wel waar zij en ik heen gaan en is het nog geen probleem geweest. Alleen bij eigen vereniging dus bij de vorige 3 daagse. Uit mijn hoofd mag ze geloof ik tm z2 jureren en tegenwoordig willen ze voor het z toch een jury die ook zz licht mag. Daarvoor jureerde ze meestal juist het z en minder vaak de M.
Het lastigste is als je er pas achter komt met startlijst. Op die wedstrijd stond er geen jury op de startlijst, dus ik wist van niks. Het is dat mijn moeder op vrijdag het secretariaat deed en het toevallig voorbij zag komen. Dus op vrijdag nog snel van alles om moeten gooien voor de zondag.
Ik zou niet weten wat je moet doen als je er pas op de dag zelf achter komt...
Candeletta schreef:Hoi,
Ik weet niet of het hier thuis hoort, maar ik heb een vraagje.
Ik start met mijn 4 jarige in het L2. Nu gaat die best lekker en heb ik al 20 wp deze zomer bij elkaar gereden. Nu is mijn vraag. Kan ik hem van de winter gewoon doorstarten en over de 30 wp rijden of mag dit niet?
Autumnn schreef:Candeletta schreef:Hoi,
Ik start met mijn 4 jarige in het L2. Nu gaat die best lekker en heb ik al 20 wp deze zomer bij elkaar gereden. Nu is mijn vraag. Kan ik hem van de winter gewoon doorstarten en over de 30 wp rijden of mag dit niet?
Nee met 30 wp moet je verplicht promoveren
Autumnn schreef:Oh, excuus dat wist ik niet
Candeletta schreef:Hoi,
LV19952 schreef:Ja vermoed dat de meeste banen dit weekend wel behoorlijk nat zijn. Echt super zonde maar met de regenval van de afgelopen dagen houd je volgens mij geen enkele bak echt goed droog helaas.
PSvanLot schreef:Wij organiseren maandag. Hebben eb en vloed banen, deze kunnen heel veel hebben als de sluisjes maar open staan.
Hopelijk gaat het maandag ook lukken.
loveslimpie schreef:PSvanLot schreef:Wij organiseren maandag. Hebben eb en vloed banen, deze kunnen heel veel hebben als de sluisjes maar open staan.
Hopelijk gaat het maandag ook lukken.
Volgens mij zitten wij dan niet ver van elkaar. Het leek me een leuke voor ons eerste wedstrijdje, maar we zijn er nog even niet klaar voor