Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snorlex schreef:Duurt het bij jullie ook langer om de punten terug te krijgen sinds de nieuwe manier van inleveren? Ik heb vorige week zondagmiddag voor het eerst op de nieuwe wijze mijn proefje ingestuurd. Hoop dat de jury dit weekend tijd heeft gemaakt want ik word met de dag meer nieuwsgierig haha.
Normaal was de maximale termijn toch 5 dagen? Ik las nu twee weken!
Snorlex schreef:Duurt het bij jullie ook langer om de punten terug te krijgen sinds de nieuwe manier van inleveren? Ik heb vorige week zondagmiddag voor het eerst op de nieuwe wijze mijn proefje ingestuurd. Hoop dat de jury dit weekend tijd heeft gemaakt want ik word met de dag meer nieuwsgierig haha.
Normaal was de maximale termijn toch 5 dagen? Ik las nu twee weken!
Dee_Es schreef:Oh oh, dan film je voor iemand de proef, dus je zorgt er voor dat je de regels kent en die netjes opvolgt en vervolgens draai je de rollen om en dan filmt je filmer niet op de juiste manierIk hoop dat het wordt goedgekeurd door de jury. Ik dacht alles goed te hebben uitgelegd maar blijkbaar niet goed genoeg (maar ik vind dat hier ook een rol ligt voor de filmer aangezien diegene zelf dus ook online start).
Ik ben echt een pietje precies met proefjes dus ik baal hier wel een beetje van en ik vind het niet tof voor de jury dat ze nu weer een proefje krijgen waarbij dingen verkeerd zijn gefilmd maar ik hoop dat ze een beetje coulant zijn want ik heb als ruiter gewoon geen controle over wat de filmer allemaal doet
Zidore schreef:oké hierbij de aangepaste
De korte checklist die ik tot nu toe heb:
1) Paspoort filmen 3 pagina's, bij eerste pagina combinatienummer noemen
2) Dit is ruiter voor en achternaam en paard voorstellen
3) Ze starten in de klasse ** proef **
3) Welke dag van de week, dag en maand en jaar het is
4) Film bit, neusriemcheck (2 vingers tussen bovenste deel en bovenop neusbrug)
5) Film sporen of laarzen
6) Film ruiter, daarna zijkanten paard (volledig in beeld) rondje er omheen
7) Filmer neemt plaats 5 meter voor C
8) Proef filmen ruiter in het midden
9) Einde proef filmen gezicht ruiter
Ik wil geen lange waslijst met tekst
Als hij korter dan hoor ik het graag
ook als de volgorde anders of beter kan
Hopelijk kunnen we zo elkaar een beetje helpenik schrik namelijk echt wel een beetje van de berichten van juryleden hier en de hoeveelheid ze moeten afkeuren, zo zonde!
different1 schreef:Dee_Es schreef:Oh oh, dan film je voor iemand de proef, dus je zorgt er voor dat je de regels kent en die netjes opvolgt en vervolgens draai je de rollen om en dan filmt je filmer niet op de juiste manierIk hoop dat het wordt goedgekeurd door de jury. Ik dacht alles goed te hebben uitgelegd maar blijkbaar niet goed genoeg (maar ik vind dat hier ook een rol ligt voor de filmer aangezien diegene zelf dus ook online start).
Ik ben echt een pietje precies met proefjes dus ik baal hier wel een beetje van en ik vind het niet tof voor de jury dat ze nu weer een proefje krijgen waarbij dingen verkeerd zijn gefilmd maar ik hoop dat ze een beetje coulant zijn want ik heb als ruiter gewoon geen controle over wat de filmer allemaal doet
Wat is er verkeerd gegaan dan? Want je bent er zelf toch ook bij, en als het dan niet klopt (met voorstellen) zeg je dat toch gelijk en begin je opnieuw?