Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pikeur schreef:Hee volgens mij had ik eigenlijk tegen jou moeten rijden vorige week in rotterdam, alleen dat was toen afgelast helaas. Kwam mij wel goed uit want mijn paard was precies ietsie ziek maar gelukkig alweer bijna opgeknapt. Ik heb niet dit weekend maar dat weekend erna een weekendje weg in de planning staan met mn paard dus ik baal er echt heel erg van dat ze precies nu niet fit is maar ik hoop haar morgen weer rustig aan op te gaan pakken. Anders is het de bedoeling volgende week vrijdag een les te gaan rijden daar op locatie en dan zaterdag op die stal wedstrijd te rijden. Kijk er al erg lang naar uit dus echt heel jammer maarja. Blijven toch dieren.
Jammer dat het niet helemaal ging zoals je wilde, maar weer een ervaring rijker toch. En 175 is zo slecht nog niet
. 

was er helemaal niet bij met m'n hoofd. Toch 2 wp gereden. 3 dagen later tweede Z1 gereden, toen kon ik er al beter aan rijden en zat ik gelijk al een stuk hoger, tweede proef was veelbelovend maar helaas vlogen er net tijdens het aanspringen opeens een zwerm eenden uit de sloot vlak achter de ring. Gevolg een aantal 3-en op het protocol. Had geen winst meer verwacht maar daarin zelf nog hoger dan tijdens m'n debuut gereden dus ik was super blij 
supervet en heel leuke prijzen gewonnen en heel leuk jurycommentaar dat t nog niet af was allemaal en dus nog genoeg rek in zat. Heel blij dat we binnen drie wedstrijden steeds veel progressie hebben kunnen laten zien. Thuis loopt ie vaak heel fijn maar voor ons debuut was het ruim 2 maanden terug dat ie was gestart en dat was dus ook weer 1e buiten. Super trots op m'n vossie! Over twee weken gaan we weer
op naar het Z2.
.
.
)
Geweldig! Nooit gedacht!