Maar toch erg jammer , dat er niets bij stond
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FleurSandro schreef:@babootje ooh wat een pech zeg! Pfff.... steeds dezelfde ook opnieuwGeen overbelasting door bv een scheve been/hoef stand?
Keebish schreef:Jeetje Melis! Wat een punten! Gefeliciteerd![]()
Ik heb ‘helaas’ 1 puntje gehaald. Maar alsnog heel tevreden! Ik heb heerlijk gereden en had met dat gevoel wel verwacht dat ik 2 puntjes zou hebben gehaald, maar de jury dacht daar anders over![]()
Ik had een 5 voor houding en zit, en dat in de B, terwijl ik echt wel prima zit. Ik hoorde achteraf dat deze locatie deze jury ook niet meer gaat vragen. Ze was - schijnbaar - onwijs willekeurig met cijferen: een 7 geven voor een gebroken lijn die niet op de letter was, en een andere combinatie een 6 geven op dezelfde lijn die wél op de letter was. De combinatie vóór mij had halverwege de proef afgegroet, omdat ‘t paard aan ‘t staken en bokken was, toen was de jury naar buiten gegaan om te zeggen dat ze door moest gaan en dat ‘t paard gewoon stout was
Nouja, goed, allemaal part of the experience toch
Keebish schreef:Yes, dat klopt, dat zit samen. Naar mijn idee deed hij alles, heeft gegaloppeerd wanneer het moest, gedraaft wanneer het moest en gestapt wanneer het moest en iedere andere combinatie daarvan![]()
Helaas kon ik haar niets vragen. Ik was wat laat met het ophalen van de protocollen (na de uitreiking), dus ik heb ze gepakt en snel naar de auto gerend. Mijn instructeur is ook jury, dus heb samen het filmpje bekeken en de protocollen ernaast gehouden en hij gaf ook aan dat er wel wat streng gejureerd is.
Maar ben ook gewoon van mening dat je ZO goed moet kunnen rijden dat er niet eens over een 5 nagedacht kan worden. Strenge jury's moet je ook kunnen bekoren. Dus we gaan gewoon lekker door
Noukie schreef:Hoe gaat t hier? Nog mensen op pad geweest in deze donkere en natte dagen?
Deeks93 schreef:Wij zijn vrijdagavond op stap geweest maar in het zz licht zijn hier bijzonder weinig wedstrijden de komende tijd. Eerst volgende is tussen kerst en oud en nieuw 2 dagen.
Maar op zich ging het vrijdag redelijk. Mij boeien de punten nooit zoveel, ik stel m’n eigen doelen.
Heb sinds augustus dat ze niet op 2 teugels wil blijven lopen en vooral rechts niet aan wil nemen. Veel gezeik mee gehad. Ging sinds vorige week weer beter dus dat was het doel op tijdens de proef te behouden en dat lukte wel maar daardoor ook op andere punten veel laten liggen. 213 en 207,5 maar dik tevreden.
We moeten soms weer ff terug naar de basis en denk dat we ook wel redelijk aan onze top zitten.
Babootje schreef:Deeks93 schreef:Wij zijn vrijdagavond op stap geweest maar in het zz licht zijn hier bijzonder weinig wedstrijden de komende tijd. Eerst volgende is tussen kerst en oud en nieuw 2 dagen.
Maar op zich ging het vrijdag redelijk. Mij boeien de punten nooit zoveel, ik stel m’n eigen doelen.
Heb sinds augustus dat ze niet op 2 teugels wil blijven lopen en vooral rechts niet aan wil nemen. Veel gezeik mee gehad. Ging sinds vorige week weer beter dus dat was het doel op tijdens de proef te behouden en dat lukte wel maar daardoor ook op andere punten veel laten liggen. 213 en 207,5 maar dik tevreden.
We moeten soms weer ff terug naar de basis en denk dat we ook wel redelijk aan onze top zitten.
Mss even langs de veearts voor een preventieve controle? Er kan ook een oorzaak voor zijn dat ze rechts niet fijn aanneemt, terwijl ze dat eerder wel deed. Check ook je zadel etc.