Leuk Discodipp! Wat voor clinic?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DemiSisa schreef:Hier gaan we zaterdag weer op pad! Heel veel zin in, gaat zo lekker momenteel! Zaterdag nog 1 keertje B, daarna 26 augustus gaan we weer op pad voor de eerste keer L1!![]()
Deempjexxx schreef:Succes demissisa!
Ik heb mij weer voor een aantal wedstrijden opgegeven.
Zijn er nog bokkers die ook meedoen aan de selectie voor iich Groningen?
Je kan je vanaf vandaag opgeven en ik ga toch een poging wagen
DiscoDipp schreef:DemiSisa schreef:Hier gaan we zaterdag weer op pad! Heel veel zin in, gaat zo lekker momenteel! Zaterdag nog 1 keertje B, daarna 26 augustus gaan we weer op pad voor de eerste keer L1!![]()
Oh leuk! Komt vast helemaal goed!!
Een dressuur clinic van Jill HuijbregtsEcht heel veel zin in!
PSvanLot schreef:Ik ga ook maar eens wat wedstrijden opgeven.. Tis toch zulk schijtweer... Zelfs de hond wil niet naar buiten.
Merel, dat is dus de reden dat ik alleen nog maar fanatieke recreanten lesgeef. Zo'n gedoe met jureren, de wedstrijdruiters die ik had reden graag dicht bij huis en ik zat daar vaak te jureren. Werden we beide niet blij van.
MyWishMax schreef:Hier zijn de winter selecties nog niet bekend, zou ze wel willen weten.
Wanneer is de 1e bij jou? Kan je daarvoor nog een normale wedstrijden zz licht starten? Of heb je nog genoeg ruimte om ze in z2 te kunnen rijden? Je hebt het ooit al gestart met hem toch?
PSvanLot schreef:MyWishMax schreef:Hier zijn de winter selecties nog niet bekend, zou ze wel willen weten.
Wanneer is de 1e bij jou? Kan je daarvoor nog een normale wedstrijden zz licht starten? Of heb je nog genoeg ruimte om ze in z2 te kunnen rijden? Je hebt het ooit al gestart met hem toch?
Ik krijg als oud kring bestuurslid nog altijd de concertkalenders door. Vandaar dat ik ze al weet.
1 oktober is de eerste al in Brabant!
Z2 is een verblijfsklasse geloof ik. Mag je eindeloos in blijven. Heb nu 6 wedstrijden gereden in een jaar, maar wil nu wel weer fanatieker weg.
We hebben al winst in het ZZL. 4 jaar terug behaald, voor de verkoop.
MyWishMax schreef:PSvanLot schreef:Ik ga ook maar eens wat wedstrijden opgeven.. Tis toch zulk schijtweer... Zelfs de hond wil niet naar buiten.
Merel, dat is dus de reden dat ik alleen nog maar fanatieke recreanten lesgeef. Zo'n gedoe met jureren, de wedstrijdruiters die ik had reden graag dicht bij huis en ik zat daar vaak te jureren. Werden we beide niet blij van.
Ik ben op dit moment haar enige lesklant die fanatiek start in de klasses die zij jureert haha. 1 start tegenwoordig hoger, de ander start tijdelijk helemaal niet en de rest zijn idd fanatieke recreanten. Maar dat gaf zij ook al aan. Nu moet ik zeggen dat ik haar altijd alleen bij eigen vereniging had, verder overleggen we wel waar zij en ik heen gaan en is het nog geen probleem geweest. Alleen bij eigen vereniging dus bij de vorige 3 daagse. Uit mijn hoofd mag ze geloof ik tm z2 jureren en tegenwoordig willen ze voor het z toch een jury die ook zz licht mag. Daarvoor jureerde ze meestal juist het z en minder vaak de M.
Het lastigste is als je er pas achter komt met startlijst. Op die wedstrijd stond er geen jury op de startlijst, dus ik wist van niks. Het is dat mijn moeder op vrijdag het secretariaat deed en het toevallig voorbij zag komen. Dus op vrijdag nog snel van alles om moeten gooien voor de zondag.
Ik zou niet weten wat je moet doen als je er pas op de dag zelf achter komt...
PSvanLot schreef:MyWishMax schreef:Maar mag je wel nog selecties in Z2 doen als je alweer Zzlicht gestart hebt dan? Van de zomer mocht dat niet iig.
Niet als je in het seizoen een klasse hoger gestart bent. Maar als ik in september ZZL start, dan zou ik in het winterseizoen weer Z2 mogen starten.