Hoe heb jij die knop omgezet? Ik ben er niet helemaal over uit of ik de lat voor mezelf zo hoog leg om mezelf aan anderen te bewijzen. Ik denk dat ik mezelf meer aan mezelf wil bewijzen.
Dat maakt het misschien wel dubbel zo lastig. Instructrice kent mij al vanaf mijn 12e, ik heb toen al zo'n 8 jaar les van haar gehad. Ze weet dat ik erg perfectionistisch ben, en dat altijd al ben geweest.
Er is in de loop der jaren wel het een en ander voorgevallen waardoor ik het misschien juist heb gehouden, in plaats van het meer los te laten

Je bent dus niet voor het publiek afgezeken? Daar zou ik zoooo bang voor zijn.
Ik hou van streng en direct, maar van zo iemand vind ik dat toch wel een beetje eng.

Noukie, lekker bezig! Snap dat je het met springen niet opzoekt inderdaad!
Genieten doe ik wel een beetje, maar dat zou beter moeten kunnen.
Mellamoshan, we hebben van november tot half maart vakantie gehouden. Nu weer twee weken vakantie is wat veel van het goede. En dit is niet iets dat ik pas sinds kort heb. Het is iets waar ik echt mee moet omgaan in mezelf (maar het triggert de dip wel behoorlijk, zeker in combinatie met wat er onlangs is voorgevallen). Maar ja, hoe... Als iemand een goed boek weet, dan hoor ik het graag!