@venivedivici: Zo dat doe je ff!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nessie schreef:Hier vanochtend voor het eerst met Eston naar de hei geweest. We stappen 3 a 4 x per week wel over de landweggetjes hier, maar dit was de eerste echte buitenrit.
[ Afbeelding ]
venivedivici schreef:Wauw wat ben ik TROTS!
SORRY voor de egopost, ga vanaf vandaag weer actief meedoen!
Donderdag nog goed eraf gevallen door paniek aan zijn kant en toch wel mijn stuitje gekneusd..
Vrijdag last minute les gehad van een nieuwe lesgeefster wat super beviel.
Zijn we zonder verwachting dit weekend toch op wedstrijd geweest.
En wat voelde mijn maatje goed aan
Vond het niet helemaal eerlijk met hoe de jury scores maakte.
Maar dat ter zijde zijn wij even 4!!! Winstpunten rijker!!
Ben zo trots op mijn pony tussen de paarden!
Een andere stalling heeft hem ook goed gedaan.
Vanaf nu heb ik vakantie en even bijkomen van de pijn[ [url=m/bNrgnP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Wx5qoG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3Iw3lW.jpg]Afbeelding[/url] ]
cindyheyyou schreef:Heel veel succes Melewel94!
Ik heb 30 juli weer wedstrijd. Ik weet niet of het als een debuut telt, ik ben eind 2013 een aantal keer gestart met een manegepaard (zelfde paard, had officiele startpas, geen manegestartpas). Toen ik 5 punten in de B had, ben ik gestopt, er kwam wat anders op mijn pad wat ik ben gaan doen. Nu sinds maart terug op de manege, en sinds deze maand lease ik datzelfde paardje weer 2x per week.
30 juli ga ik het weer proberen en voor donderdag 3 augustus staat er ook al een wedstrijd gepland.
Paardje is nu al 26 en echt mijn vriend. Ik ga vooral voor het genietenHet zou leuk zijn als ik nog ergens in de L1/L2/M1 uit zou komen, maar als dat niet lukt, vind ik dat ook helemaal niet erg. Ook als ik in de B blijf hangen, maakt het mijn echt niet uit, als ik maar met hem kan genieten
Mijn 5 punten staan wel nog steeds dus dat is wel fijn
nageeflijkheid is lastig en hij gooit zelf steeds zijn bit heel erg naar links en ik heb geen idee hoe een KNHS jury daarnaar kijkt.
Josien_ schreef:Veel succes!
Wij gaan nu na een kleine blessure weer opbouwen en hopelijk kunnen we 19 augustus weer een wedstrijdje meepikken!
Nessie schreef:Succes! Ik heb morgen een fotoshoot met de paarden gepland staan, Eston eerst op het wekeromse zandZal de resultaten wel tonen! Wedstrijden gaan we indoor weer oppakken, doen nu vanalles van een klein sprongetje tot buitenritjes en dressuur.
Melewel94 schreef:Mijn B debuut zit erop...![]()
Wat was ze toch braaf en rustig, ongelofelijk zeg!
Eerste proef 196,5 en 2e 199![]()
Trotser kan ik echt niet zijn op drook al vond ze de witte hekjes niet goed staan
tot 2x toe dat ze er gewoon lomp tegen aan loopt op de korte zijde
![]()
[ [url=m/WAYgmN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/i9sEpA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6dY0u2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op zn zij, maar oh zo een mooie fotoheb ik meteen laten afdrukken voor ons B debuut
xVerax schreef:Gefeliciteerd Melewel! Supermooie punten.
Ik heb vandaag ook gereden.. Ik vond het echt mega slecht gaan, we waren wat laat. Konden dus niet lang genoeg losrijden waardoor Sym nog totaal niet aan m'n been was (de warmte hielp niet mee) en ze was heeeeul gespannen.
Ik verwachtte 2x 170 ofzo, maar we zijn thuisgekomen met 184 en 180. Heel verrast maar ook heel gelukkig. Inmiddels B+8.
Leuk commentaar van de jury's mogen ontvangen.
Onder andere dat ik haar vriendelijk naar m'n hand toe reed en:
[ [url=m/z0IyAx.jpg]Afbeelding[/url] ]![]()
Nu even tot eind augustus geen wedstrijdjes.. Dan ga ik waarschijnlijk dressuren en BB springen.