[HK] B-debuut in 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mcjv

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 00:17

@nessie: Hij is zo machtig. <3 En wat lief dankjewel. :D Geen filmpjes helaas, donderdag heb ik weer les dus nieuwe ronde nieuwe kansen hahaha.

@venivedivici: Zo dat doe je ff!! :Y) Gefeliciteerd met je puntjes!!

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 13:50

Vandaag mijn B debuut in Someren heide! :)F

Alles op het gemak aan het klaar maken nu en dan zo richting stal paardlief lekker optutten! :):)

Eerste starttijd is om 19:18 maar wil graag op tijd met alles klaar zijn zodat we rustig en op het gemak naar daar kunnen gaan! *\o/*

Juttertje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 15:10

Heel veel succes Melewel94!

Ik heb 30 juli weer wedstrijd. Ik weet niet of het als een debuut telt, ik ben eind 2013 een aantal keer gestart met een manegepaard (zelfde paard, had officiele startpas, geen manegestartpas). Toen ik 5 punten in de B had, ben ik gestopt, er kwam wat anders op mijn pad wat ik ben gaan doen. Nu sinds maart terug op de manege, en sinds deze maand lease ik datzelfde paardje weer 2x per week.
30 juli ga ik het weer proberen en voor donderdag 3 augustus staat er ook al een wedstrijd gepland.
Paardje is nu al 26 en echt mijn vriend. Ik ga vooral voor het genieten :D Het zou leuk zijn als ik nog ergens in de L1/L2/M1 uit zou komen, maar als dat niet lukt, vind ik dat ook helemaal niet erg. Ook als ik in de B blijf hangen, maakt het mijn echt niet uit, als ik maar met hem kan genieten :D Mijn 5 punten staan wel nog steeds dus dat is wel fijn :D nageeflijkheid is lastig en hij gooit zelf steeds zijn bit heel erg naar links en ik heb geen idee hoe een KNHS jury daarnaar kijkt.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 15:43

Veel succes!
Wij gaan nu na een kleine blessure weer opbouwen en hopelijk kunnen we 19 augustus weer een wedstrijdje meepikken :) !

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 15:51

Succes! Ik heb morgen een fotoshoot met de paarden gepland staan, Eston eerst op het wekeromse zand <3 Zal de resultaten wel tonen! Wedstrijden gaan we indoor weer oppakken, doen nu vanalles van een klein sprongetje tot buitenritjes en dressuur.

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 22:25

Mijn B debuut zit erop... *\o/*

Wat was ze toch braaf en rustig, ongelofelijk zeg!

Eerste proef 196,5 en 2e 199 :)F
Trotser kan ik echt niet zijn op dr <3 ook al vond ze de witte hekjes niet goed staan :') tot 2x toe dat ze er gewoon lomp tegen aan loopt op de korte zijde :')

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Op zn zij, maar oh zo een mooie foto <3 heb ik meteen laten afdrukken voor ons B debuut <3

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 22:42

Gefeliciteerd met de mooie punten!

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 23:35

Wauw mooie punten zeg!

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 01:57

Zo zo wat een punten! Gefeliciteerd!! :D

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 22:00

Nessie schreef:
Hier vanochtend voor het eerst met Eston naar de hei geweest. We stappen 3 a 4 x per week wel over de landweggetjes hier, maar dit was de eerste echte buitenrit.

[ Afbeelding ]

Wat ontzettend fijn dat je zo lekker naar buiten kan met hem! :)
Nog steeds op jullie plek op de 'nieuwe' stal. Hier kon hij toch gewoon hengst blijven?

venivedivici schreef:
Wauw wat ben ik TROTS!
SORRY voor de egopost, ga vanaf vandaag weer actief meedoen!
Donderdag nog goed eraf gevallen door paniek aan zijn kant en toch wel mijn stuitje gekneusd..
Vrijdag last minute les gehad van een nieuwe lesgeefster wat super beviel.
Zijn we zonder verwachting dit weekend toch op wedstrijd geweest.
En wat voelde mijn maatje goed aan <3
Vond het niet helemaal eerlijk met hoe de jury scores maakte.
Maar dat ter zijde zijn wij even 4!!! Winstpunten rijker!! :')
Ben zo trots op mijn pony tussen de paarden!
Een andere stalling heeft hem ook goed gedaan.
Vanaf nu heb ik vakantie en even bijkomen van de pijn :')[ [url=m/bNrgnP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Wx5qoG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3Iw3lW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo trots op jullie! Toppers <3
Ga zo door meis, geloof in jezelf!!

cindyheyyou schreef:
Heel veel succes Melewel94!

Ik heb 30 juli weer wedstrijd. Ik weet niet of het als een debuut telt, ik ben eind 2013 een aantal keer gestart met een manegepaard (zelfde paard, had officiele startpas, geen manegestartpas). Toen ik 5 punten in de B had, ben ik gestopt, er kwam wat anders op mijn pad wat ik ben gaan doen. Nu sinds maart terug op de manege, en sinds deze maand lease ik datzelfde paardje weer 2x per week.
30 juli ga ik het weer proberen en voor donderdag 3 augustus staat er ook al een wedstrijd gepland.
Paardje is nu al 26 en echt mijn vriend. Ik ga vooral voor het genieten :D Het zou leuk zijn als ik nog ergens in de L1/L2/M1 uit zou komen, maar als dat niet lukt, vind ik dat ook helemaal niet erg. Ook als ik in de B blijf hangen, maakt het mijn echt niet uit, als ik maar met hem kan genieten :D Mijn 5 punten staan wel nog steeds dus dat is wel fijn :D nageeflijkheid is lastig en hij gooit zelf steeds zijn bit heel erg naar links en ik heb geen idee hoe een KNHS jury daarnaar kijkt.

Genieten is het aller aller aller belangrijkste! Ik zie soms wel eens mensen rijden op wedstrijd en dan denk ik; GENIET! Sommige zitten erop alsof het moet...
Komt vast wel goed dat B debuut! Veel plezier met je 26 jarige! Mooie leeftijd al! Ben wel benieuwd naar een foto van hem.. of heb je die hier al eens geplaatst? :o

Josien_ schreef:
Veel succes!
Wij gaan nu na een kleine blessure weer opbouwen en hopelijk kunnen we 19 augustus weer een wedstrijdje meepikken :) !

Succes! Vervelend van de blessure maar fijn dat je weer rustig mag opbouwen!

Nessie schreef:
Succes! Ik heb morgen een fotoshoot met de paarden gepland staan, Eston eerst op het wekeromse zand <3 Zal de resultaten wel tonen! Wedstrijden gaan we indoor weer oppakken, doen nu vanalles van een klein sprongetje tot buitenritjes en dressuur.

Oeee die foto's zullen vast heel mooi worden! Dat kan niet anders :j
Ik vind het zo leuk om te lezen dat jij echt de tijd neemt met Eston..!

Melewel94 schreef:
Mijn B debuut zit erop... *\o/*

Wat was ze toch braaf en rustig, ongelofelijk zeg!

Eerste proef 196,5 en 2e 199 :)F
Trotser kan ik echt niet zijn op dr <3 ook al vond ze de witte hekjes niet goed staan :') tot 2x toe dat ze er gewoon lomp tegen aan loopt op de korte zijde :')

[ [url=m/WAYgmN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/i9sEpA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6dY0u2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op zn zij, maar oh zo een mooie foto <3 heb ik meteen laten afdrukken voor ons B debuut <3

Hele mooie punten gereden! Gefeliciteerd! :)
Wat zit je toch op een gaaf dier <3 En die foto! Ik begrijp goed dat je die meteen hebt laten afdrukken!

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 22:26

Gefeliciteerd Melewel! Supermooie punten.

Ik heb vandaag ook gereden.. Ik vond het echt mega slecht gaan, we waren wat laat. Konden dus niet lang genoeg losrijden waardoor Sym nog totaal niet aan m'n been was (de warmte hielp niet mee) en ze was heeeeul gespannen.
Ik verwachtte 2x 170 ofzo, maar we zijn thuisgekomen met 184 en 180. Heel verrast maar ook heel gelukkig. Inmiddels B+8.

Leuk commentaar van de jury's mogen ontvangen.
Onder andere dat ik haar vriendelijk naar m'n hand toe reed en:
Afbeelding

:D :D

Nu even tot eind augustus geen wedstrijdjes.. Dan ga ik waarschijnlijk dressuren en BB springen.

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 22:36

xVerax schreef:
Gefeliciteerd Melewel! Supermooie punten.

Ik heb vandaag ook gereden.. Ik vond het echt mega slecht gaan, we waren wat laat. Konden dus niet lang genoeg losrijden waardoor Sym nog totaal niet aan m'n been was (de warmte hielp niet mee) en ze was heeeeul gespannen.
Ik verwachtte 2x 170 ofzo, maar we zijn thuisgekomen met 184 en 180. Heel verrast maar ook heel gelukkig. Inmiddels B+8.

Leuk commentaar van de jury's mogen ontvangen.
Onder andere dat ik haar vriendelijk naar m'n hand toe reed en:
[ [url=m/z0IyAx.jpg]Afbeelding[/url] ]

:D :D

Nu even tot eind augustus geen wedstrijdjes.. Dan ga ik waarschijnlijk dressuren en BB springen.

Wel heel leuk commentaar en toch je puntjes binnen, super! :D

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 00:55

Heb de Openingspost even laten aanpassen :o

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 18:46

Gefeliciteerd Melewel, nette punten!
Eston kan hier inderdaad als hengst blijven :) Hij doet alles ook echt super dus dat is erg fijn.
Xverax ook nette punten! Gefeliciteerd :)
Fijn dat de openingspost aangepast kon Prima-donna :)

Hier alvast een voorproefje van Eston op de zandverstuiving, zal wanneer alles binnen is een topic maken :)
Afbeelding

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 15:24

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 21:24

Wat een prachtig paard Nessie!

Vinevidici, gefeliciteerd met je prachtige punten, je hebt zeker reden om trots te zijn!!

Fijn Jolien dat je weer wedstrijden kunt gaan rijden, succes alvast!

Melewel, wauw wat een debuut! Geweldig zeg! Gefeliciteerd!

Vera, toch nette punten hoor! Gefeliciteerd, jullie tikken de 10 bijna aan!

Vandaag is ook Jet gestart onder Lisa (14 jaar), zij maakten hun debuut met succes! 1 wp gereden, en op de tweede proef echt net op 1 punt na geen.. ik ben onwijs trots op dit leuke team. Ze zijn echt nog maar 2 maandjes samen bezig, en Jet heeft 1 jaar stil gestaan i.v.m. ongeluk en veulen.. dus echt zo blij! Hierbij wat fotootjes!

Afbeelding

Afbeelding

Hun teller staat dus nu op B + 1 wp. Volgende week gaan we weer starten..

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 10:56

Gefeliciteerd met het winstpunt :)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 11:00

Gefeliciteerd met de punten ;)

Hier een tijd alleen meegelezen ivm drukte privé...

Ik mag zondag weer starten... hopelijk de laatste punten voor t L1 binnen halen... al blijf ik iig tot november in de B ivm indoor selecties waarvan mn instructie vindt dat ik ze moet rijden :')

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 11:03

Leuk vooruitzicht Ynskek!
Mijn doel ik volgend outdoorseizoen L starten. Aangezien ik maar weinig wedstrijden rijd door vervoer gaat het wat langzamer, maar als het zo goed blijft gaan kan het misschien al in het indoor seizoen. Wil het alleen niet overhaasten. Wijken zit er echt nog niet in.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 11:09

Ik had met 10 punten gewoon door gewild... alleen moet ik nu van mn instructie selecties gaan rijden...

11 november is de eerste... aan de hand daarvan zien we wel weer verder :j L1 klaar zijn we wel

Als wijken t enige is waar je nog tegen aan loopt kun je L1 wel proberen :j

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 11:46

Dankjulliewel! :) volgende week dinsdag gaan we weer starten ;)

Ynskek, succes! Hopelijk inderdaad de laatste puntjes binnen halen!

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 11:50

Ik was dit topic helemaal kwijt! Hij was uit mijn berichten verdwenen.
Wat een super debuten zijn er weer geweest!
Die fries hierboven is erg gaaf, hoe groot is ze?

En wat een leuke schimmel pony, leuk duo zo zeg.

En Eston, mijn favoriete boktpaard. Wat zit hij onwijs gaaf in elkaar zeg. Prachtig dier. En wat wordt er leuk veelzijdig mee gewerkt!

Gaan er zondag nog mensen starten in Bentelo? Dan gaan wij naar onze vierde B wedstrijd.

Wij zijn ondertussen in 3 wedstrijden (6 proeven) L1 start gerechtigd, de laatste twee proeven beide met 197 punten afgesloten, dus ik ben enorm trots!
Maar we blijven nog even lekker in de B, kilometers maken en zelfverzekerder worden. (Voor mij haha, ik ben altijd erg onzeker over wat we doen en kunnen)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 11:51

Even de knappe man spammen hoor :')

Afbeelding

Afbeelding

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 12:39

Ik heb een tijdje niet meer gereageerd, dit door gigantische drukte maar ook door een blessure van mijn (lease) paard. Gelukkig is hij nu weer opgeknapt en is ons debuut 05-08 in Putten. Spannend.

Zie hier veel goede punten en fijne verhalen voorbij komen. Leuk om te lezen.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 12:55

Dan start je nog best bij mij in de buurt... ik moet zondag naar Zeewolde en eind augustus naar Lelystad