Zo. Duur inschrijf grapje.
Ik vandaag mrt 2 paarden 80 euro. Plus 2 entree kaartjes extra (je krijft er 2....) 16 euro.
Plus 30 cent wc.
Ja.. wc. Ben niet meer naar de wc geweest dus
Gefeliciteerd!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zelfde gevoel, ik dacht allebei rond de 170.. toch raar.
Cioccolato schreef:Nou van mij mag t concour ook wel verdwijnen op deze manier.
Zo. Duur inschrijf grapje.
Ik vandaag mrt 2 paarden 80 euro. Plus 2 entree kaartjes extra (je krijft er 2....) 16 euro.
Plus 30 cent wc.
Ja.. wc. Ben niet meer naar de wc geweest dus![]()
Gefeliciteerd!
foto's al voorbij zien komen op FB

gomir schreef:Heel triest! Ik heb het vanmiddag op wedstrijd al gehoord, werd een minuut stilte gehouden voor hem.
Gaat om Oldejans Marijke. Kan ik hier nu wel neerzetten, want staat inmiddels ook overal op facebook vermeld inclusief rouwkaart.
Fijn dat je tevreden bent over je debuut Elke!
hoefde niks aan m'n afstand te doen... kwam super uit en daardoor wat laks. Maar goed.... het vertrouwen is echt 100x beter dan dat het was en hij springt ook niet meer zo onzeker. Nu alleen nog even alle balken laten liggen 

daarna L gesprongen voor de eerste keer en helaas 2 pech balkjes door dat ik hem niet actief reed..
Heb voordat ik Gucci klaar maakte mooi de tijd genomen en tussen het M en Z rondje in ff eraf gegaan. Het Z rondje ging echt mooi
bokkend naar hindernis 1 want die hoek was blijkbaar eng maar daarna was ze er met der koppie bij en fijn parcours gereden. Dus toen was mijn dag weer helemaal goed
nog 2 en dan is ze sport.
En misschien bleef hij ook wel echt liggen
Tessa was er maandag in Eext van overtuigd dat ze een balk had met Gup dus die stopte keurig na de eerste fase; alleen hij was dus foutloos 
maar ook omdat het Z alleen op zondag is en ik liever niet op zondag start. Nou ja hebben mijn ouders liever niet en ik gebruik wel hun spul auto + trailer. Dus mooie oplossing om gister naar Tolbert te gaan
en vandaag oefen rondjes met de 4 jarige.
hopelijk is het morgen wel zonnig.