[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cioccolato

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 19:41

Nou van mij mag t concour ook wel verdwijnen op deze manier.

Zo. Duur inschrijf grapje.
Ik vandaag mrt 2 paarden 80 euro. Plus 2 entree kaartjes extra (je krijft er 2....) 16 euro.
Plus 30 cent wc.
Ja.. wc. Ben niet meer naar de wc geweest dus _O-

Gefeliciteerd!

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 20:23

Gefeliciteerd met de veulens!

Nog nooit van gehoord entree voor een concours.. Is niet leuk op die manier nee.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 20:35

Dat heb ik ook nog nooit gehoord zeg, betalen om het terrein op te mogen.

Vandaag ons debuut gehad op wedstrijd tijdens ons eigen concours in Hattem. Kom daar volgend jaar maar naar toe Carola. Erg gezellig en normale tarieven ;)

Gefeliciteerd met jullie veulens Gomir en Lithya !!

Ik heb eest BB gesprongen, domme fout van mijzelf op 1 dus daar een balk. B ook, wat was ik zenuwachtig!! Maar hij deed het Super!! Liep nog veel te veel uit elkaar hoor dus paar balken onderweg maar z'n veilig gevoel!!

Dressuur zelfs een winstpunt in de L1 , tweede proef 30 punten lager .. _O- zelfde gevoel, ik dacht allebei rond de 170.. toch raar.
Over twee weken cross! *\%/*

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 20:45

Lees net dat een bekende parcoursbouwer in het noorden is overleden.

De Wijk had het eerder alleen voor de paarden. Is een paar jaar afgeschaft. Volgens mij prijs je zo jezelf wel de markt uit.

Gefeliciteerd Elke!!

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 20:52

Cioccolato schreef:
Nou van mij mag t concour ook wel verdwijnen op deze manier.

Zo. Duur inschrijf grapje.
Ik vandaag mrt 2 paarden 80 euro. Plus 2 entree kaartjes extra (je krijft er 2....) 16 euro.
Plus 30 cent wc.
Ja.. wc. Ben niet meer naar de wc geweest dus _O-

Gefeliciteerd!

OMG!!! dat is wel heel erg zeg!

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 20:53

@Gomir en Lithya: gefeliciteerd met jullie veulens! :D foto's al voorbij zien komen op FB

Maaruh bekende parcoursbouwer van het noorden overleden?

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 21:27

Ja nouja rij ook 8 dingen. Dus 10 per. Niks van te zeggen. Volgprijsje was ook een tientje. Maar dan nog.. om daarnaast zoveel te betalen..
Ik ga idd volgend jaar naar Hattem ofzo, maar elke is daar geen kermis bij?
Anders start ik de wijk op zaterdag en hattem maandags zeg maar. Kan mooi :))

Fijn van je debuut trouwrns elke!

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 21:38

Lekker Elke, back on track!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 22:09

Heel triest! Ik heb het vanmiddag op wedstrijd al gehoord, werd een minuut stilte gehouden voor hem.
Gaat om Oldejans Marijke. Kan ik hier nu wel neerzetten, want staat inmiddels ook overal op facebook vermeld inclusief rouwkaart.

Fijn dat je tevreden bent over je debuut Elke!

SimonDesteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 22:25

Ik kom ook maar weer eens onder mijn meelees steen vandaan..
De laatste weken aardig druk met school, maar goed, het diploma is in zicht :+

Ik las het vandaag inderdaad ook op fb, heel triest!

Fijn Elke! :)

Vandaag ook maar weer eens gestart op concours, hij was helaas een beetje rennerig in het parcours. Verder opzich wel fijn kunnen rijden, nu maar weer een beetje wedstrijdritme oppakken.
Vorig jaar gingen we over de kop op het zelfde concours, dat hebben we dit jaar gelukkig niet gedaan, haha!

Ik hoefde gelukkig geen extra entree te betalen, en dat betalen voor de wc vind ik al jaren nergens op slaan, komt het verder eigenlijk ook nooit tegen op concoursen.

Afbeelding

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 22:34

gomir schreef:
Heel triest! Ik heb het vanmiddag op wedstrijd al gehoord, werd een minuut stilte gehouden voor hem.
Gaat om Oldejans Marijke. Kan ik hier nu wel neerzetten, want staat inmiddels ook overal op facebook vermeld inclusief rouwkaart.

Fijn dat je tevreden bent over je debuut Elke!

Ontzettend triest, kende hem ook, maar vooral zn zoon, aangezien dat een collega van me is, het is onbegrijpelijk, en ben er zelf ook wel van in de war....

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 10:29

Hij bouwde volgens mij altijd op schier.... Heel triest!

Zondag 2 rondjes B gesprongen. 1e rondje 2 balken en 2e rondje 1 balk. Baalde zo! op de laatste hindernis :( hoefde niks aan m'n afstand te doen... kwam super uit en daardoor wat laks. Maar goed.... het vertrouwen is echt 100x beter dan dat het was en hij springt ook niet meer zo onzeker. Nu alleen nog even alle balken laten liggen :D
Zal eens kijken of ik het filmpje op youtube kan krijgen.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 17:55

Wat fijn Vibabu!

Carola dat is ook belachelijk, echt overal voor betalen dus....

Elke gefeliciteerd met je winstpunt!

Gefeliciteerd met de veulens!

Afgelopen zondag heb ik twee rondjes gesprongen, eerste rondje was ik niet geconcentreerd en heb het dus zelf verprutst.
Tweede rondje mezelf herpakt en foutloos :)
Maandag ML met Castello op pad voor de ervaring (een hunter parcours op 60cm), los springen ging fijn, in de ring paar kleine puntjes maar niets schokkends.
Tussen hindernis een en twee kwamen ze langs de ingang en trok Castello er al naartoe.
Na hindernis zes een flauwe bocht naar rechts, die was al echt goed ingezet en ineens draaide Castello zich om richting de uitgang, ML mocht dus zandhappen.

Zondag gaan we weer met Cascade op pad en zullen Castello ook meenemen voor het oefenparcours dat na Cascade haar proef staat.

Cheminee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 20:31

Al een tijdje niet meer gereageerd in dit topic.

Zondag mijn laatste rondje B afgesloten met absurd hoge stijlpunten. 83,5! Een 8 een 8,5 en een 9 :') daarna L gesprongen voor de eerste keer en helaas 2 pech balkjes door dat ik hem niet actief reed.. |o

Toch wel heel erg trots dat ik van bangepoepert naar eindelijk een rondje L springen ben gegaan
( 3 jaar geleden ongelukje gehad met springen en zelfs balkjes waren toen eng )

As zaterdag ingeschreven voor 2 keer een rondje L! Zo benieuwd *\%/*

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 21:37

Wat goed, gefeliciteerd met jullie debuut!

Wij zijn goed aangekomen met de paarden in Zuid-Frankrijk :)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 22:40

Niet bijgelezen, maar wilde Marijke vast even feliciteren met een foutloos Z-rondje :D

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn FCSA!

En Cheminee weer lekker aan de gang, maar dat had ik op facebook al gezien :))

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 11:18

Ik lees alleen maar stil mee maar heb nu toch even een vraag.
Jullie komen nog eens ergens.
Ik ben op vakantie in heeg bij Sneek. Zit er hier ergens een leuke of mooie ruitersportzaak?

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:49

Gomir weet dat vast wel! Ik weet alleen divoza die in leek zit :)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:52

Bij Sneek echt geen idee. Ik kom altijd bij Divoza in leek of Epplejeck in Drachten (want dat is zo lekker dichtbij). In Drogeham zit volgens mij Hippo Fryslan, maar daar ben ik nog nooit geweest.

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:53

@Gomir: bedankt! terwijl ik dacht dat de balk van hindernis 1 eraf ging. dus na jou berichtje ff de uitslagen gecheckt en staat 0 :D
Had gister eerst wel ff de pest erin.. het programma liep niet zo mooi door. Zaten af en toe wat gaten omdat dan niemand klaar was of met meerdere paarden in de klasse. Dus ik met die grote maar stappen stappen stappen.. die had op een bepaald moment de leg eruit en toen moesten we nog starten. Uiteindelijk sprong ze best nog goed rond en blij dat ik niet nog een M rondje had opgegeven want bij de laatste hindernis werd ze moe en balk. Had zelfs tijdfouten :P Heb voordat ik Gucci klaar maakte mooi de tijd genomen en tussen het M en Z rondje in ff eraf gegaan. Het Z rondje ging echt mooi :) bokkend naar hindernis 1 want die hoek was blijkbaar eng maar daarna was ze er met der koppie bij en fijn parcours gereden. Dus toen was mijn dag weer helemaal goed :D nog 2 en dan is ze sport.

Eind van de middag met de 4 jarige starten op CH Sneek.

@Adrienne93: In Scharnegoutum zit 1 volgens mij. Bosgra Hardegarijp is wat verder rijden maar vind ik een plezierige fijne shop. Dan heb je nog in drachten EJ. Drogeham Hypo. Anders ff google. Zijn meer dan genoeg shops :D

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:57

Ze zien ook weleens een balkje over het hoofd, maar dan heb je geluk :+ En misschien bleef hij ook wel echt liggen :D Tessa was er maandag in Eext van overtuigd dat ze een balk had met Gup dus die stopte keurig na de eerste fase; alleen hij was dus foutloos :))

Succes vanmiddag! Hopelijk is de bodem beter dan vorig jaar, toen vond ik het daar maar raar zwaar en plakkerig, paarden kwamen toen haast niet van de grond :=

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 14:00

Gezien dat het vandaag om 5 uur begint Marijke? Zag het op facebook voorbij komen net.

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 14:02

Dat is ook de reden waarom ik alleen met het BB/B paard ga :P maar ook omdat het Z alleen op zondag is en ik liever niet op zondag start. Nou ja hebben mijn ouders liever niet en ik gebruik wel hun spul auto + trailer. Dus mooie oplossing om gister naar Tolbert te gaan :) en vandaag oefen rondjes met de 4 jarige.

Morgen met het werk naar Ameland, afdelingsuitje :D hopelijk is het morgen wel zonnig.

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 14:03

gomir schreef:
Gezien dat het vandaag om 5 uur begint Marijke? Zag het op facebook voorbij komen net.

Ja gezien, RvT had mij getagd! scheelt mij wel wat gehaast dus vind het helemaal prima :)
Zit nu nog op het werk :+

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 14:44

Gefeliciteerd Marijke!