Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
HiFive5 schreef:Is er iemand op pad geweest dit weekend?
Nog nooit gehad en volgens mij ook geen slechte houding. Geen mega hoog puntende jury ook.
Eerst woensdag maar even lesje ingepland bij een nieuwe instructrice. Ben benieuwd!

Ik heb enkele keren mijn instructrice meegenomen en ze heeft er me echt op gehamerd dat ik zelf stop met rijden. Nu rij ik echt super gefocust mijn proefje en let ik zo hard op mijn houding dat het wonder boven wonder ,beter gaat. Het scheelt inderdaad wel dat ze op de meeste plaatsten al meer dan eens geweest is dus als ze zich niet afsluit, ligt het 100% aan mezelf. Kwam hard binnen hoor
.

Aan de M2 denk ik nog niet echt. Ik neem wel travers enzo mee gewoon om ze soepel te maken en sterker vanachter maar ik heb de proeven ofzo nog niet bekeken. Toen ik starte had ik altijd als doel om in de M te geraken, en nu ik er ben geloof ik het nog zelf altijd niet. Net alsof ik elk moment wakker zal worden uit een droom.
keurig debuut! Lekker zo doorzetten 
had je niet eens privé les. Lijkt me wel mega leuk zo'n clinic

wat FLAUW
Hoe kom je erachter hoeveel je minimaal moet meedoen? Ik heb het nog nooit gedaan maar m1 gaat ons goed af en de proeven zijn leuk dus waarom niet. HiFive5 schreef:leeneliefje, welkom! Als je al 2x gestart bent en je bent al halverwege dan gaat het wel erg vlotjes zeg
Voor mij persoonlijk viel de overstap goed mee, veel beter dan ik had verwacht. De overstap van L1 -> L2 was wel een dramaAan de M2 denk ik nog niet echt. Ik neem wel travers enzo mee gewoon om ze soepel te maken en sterker vanachter maar ik heb de proeven ofzo nog niet bekeken. Toen ik starte had ik altijd als doel om in de M te geraken, en nu ik er ben geloof ik het nog zelf altijd niet. Net alsof ik elk moment wakker zal worden uit een droom.

Nouvel schreef:Welkom!
Ja die halshouding is wel echt een voordeel denk nu!
Die van mij is laag en lang en dat wordt steeds lastiger...
Rianne balen van je punten zeg!
Wow Shelly wat gaaf die cross!
Zou ik ook best nog eens willen doen...
Ik start zondag weer en daarna gaan we lekker een paar daagjes weg met de paarden.
Ik hoop dat het toch iets minder warm wordt, anders misschien maar eerder scheren...

Ze liep er echt mee te bengelen enzo, raar
Eenmaal ik de teugels opnam stopte ze er ook mee.
Heb twee keer gestart en 17/18 was tijdens mijn debuut. 
15/16 gaat veel sneller achter elkaar en is lastiger met die contragalop en dan meteen weer galop bij de C.
Ik heb die al 1,5j op de diagonaal moeten doen en nou opeens op de lange zijde. Zorgt voor verwarring
.
Marena begon steeds meer te sluiten, galop werd fijner.. Ze kwam ook echt met punten die ik nog nooit had gehoord maar wel heel logisch zijn. Kan ik weer mooi aan de slag!
Goed om me er bewust van te worden in ieder geval! 
. Vind het vreselijk die kou. Syl wordt aankomende maandag geschoren, hij zit al redelijk dik in zijn haar en moet nu zo lang wachten totdat hij droog is. 
drama.

Fijn dat de jongste zo braaf was Nouvel!
Durfde het weer aan om weg te gaan. Ging wel fijn, alleen einde Vd 1e proef gaf ik iets onduidelijk hulp, waardoor ik uiteindelijk 2 onderdelen verprutste.
Met mijn kop daar nog bij, ging de tweede proef gewoon weg slordig.
Dus nu lekker thuis bezig en gewoon op wedstrijd en niks poespas of "spectaculair" willen.. Keep it easy