Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik wil begin april M2 gaan starten maar zou graag meelezen tegen welke punten andere mensen aanlopen.
Myour schreef:Hahaha dankje Kim! Gefeliciteerd met je mooie punt, buiten rijden met dit weer is waanzin man =\
Verder ff egopost: REGIOKAMPIOEN geworden![]()
en dat sloeg een beetje over op mijn paard dus die durfde niet meer langs de bloembakken en werd erg loperig. Uiteindelijk 11e van de 20 geworden met 178 punten dus dat was wel jammer maargoed kon slechter. Volgende keer is het niet meer nieuw dus dan zal het wel makkelijker gaan denk
Eerst nog even een maandje flink oefenen haha
. Verder denk ik dat het ook een stuk is om de proeven te "leren" rijden, ervaring op doen hoe zo'n proef in elkaar zit en wat de jury wilt zien. Het zal inderdaad dadelijk wel wat anders zijn met de nieuwe criteria, we zullen het meemaken
.
de nieuwe M2 vind ik stuk simpeler dan de oude M2, denk dat de overgangen nu veel fijner zijn van M1 naar M2.
we zijn uiteindelijk 15e geworden van Nederland nog.
wissels pakken we ook weer mee en merk dat ik daar nu veel meer controle over heb. Beginnende wisselseries pakt ie ook super makkelijk op allemaal, al pakken we dat maar heel af en toe mee maar gaaf gevoel is het wel
nouja ik kan nog wel teksten vol schrijven over die gekke vos
. Wat een potentie heeft dat dier. Jammer dat het op het NK niet helemaal ging zoals verwacht.

. Nu minimal 3 dagen antibiotica. Man man man, mag van mij wel over zijn die trubbles. Mn M2 debuut maar weer even uitstellen 
dus we wisselen t nu heel veel af met verzamelen en gelijk wegrijden bv om m beetje daarin te verrassen. Denk dat ik daarom de Z1 ga doorstarten want vliegende wissels vind ik zelf veel fijner rijden en daarin denkt ie ook vaak minder mee. Verder in de les 7 wissels om de 2 gereden
dus instructeur zei, heb je ook wel eens om de pas geprobeerd? Ik, uhhh nee. Hij was wel benieuwd of ie t zou doen, dus voor de lol gingen we het eens proberen, gewoon enkel heen en terug, niet meer dan dat. De opdracht was, vooral niet er bij nadenken want dan gaat t je nooit lukken. Eerste keer natuurlijk wel veel nadenken
maar de tweede keer lukte het wel
gek paard!

dus moeten we maar proberen op andere onderdelen hoger te scoren om het te kunnen compenseren. We zien het wel
.
), maar kwam desondanks op 216,5 punt uit. Wist niet zo goed wat ik daarmee moest, was voor m'n gevoel te hoog, maar ja ga maar van het positieve uit dat er iig nog een hoop te verbeteren valt.