Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
de dressuur zal wel loslopen, dat doet hij wel fijn. Springen gaat ook goed, maar moet hij nog even goed oefenen om straks de L cross te kunnen lopen.
Urielle schreef:Die eenkennige paarden kiezen zelf hun baasjes dus er zal vast wel iemand nieuws uit de bus komen
Sam is ook zo'n watje maar met mij kan hij het vinden. Heb nu al van twee verschillende mensen, onafhankelijk van elkaar, gehoord dat als hij op mijn poetsplek staat en ik wat moet gaan halen, dan gaat ie of mee, of als er iemand is vraag ik even bij m te blijven, blijkbaar schiet ie dan flink in paniek als ik uit het zicht ga en hij bij de ander moet blijven...
Hij geeft niet zozeer rodeo trouwens, maar hij spant op, laat niet los, gaat stressen, ter plekke piafferen als ie moet halthouden enz.. 

) dan stap ik op en rijd ik er zo op weg... Ook paarden die door hun ruiters als "moeilijk" omschreven worden.. En op mijn eigen dieren voel ik me soms zo'n klúns..