Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marietje35 schreef:Dat gaat super CdeB, gefeliciteerd!
Heel gaaf van de kampioenschappen, hopelijk scoor je daar net zo goed.(ik heb van de winter ook meegedaan aan de selecties, heel lang op 1 gestaan en uiteindelijk als 2e door. Eenmaal op de kampioenschappen zelf ging het vreselijk mis; hij was zo gespannen dat hij de proef alleen maar met z'n tong over het bit en kop omhoog heeft gelopen.
Daar ben ik lang ziek van geweest!)
Nouvel schreef:Knap gedaan CdeB!
Oh wat zonde is dat dan Marietje...
Ik heb vandaag een proefgerichte clinic gereden, voor het eerst een L2 proefje maar gereden, daar heb ik het meest aan qua tips nu.
Hij was met losrijden al wat gespannen en niet fijn in de aanleuning.
Buiten met de proef kwam er van alles langs en was hij wat kijkerig en maakte zich op sommige momenten te sterk. Met name in galop.
Toch nog 186 punten, veel goede tips gehad en dingen die niet fijn gingen een aantal keer goed doorgeoefend zodat het wel lukte en hoe ik het op kon lossen.
Zinvolle ochtend zo!
xemmafalcon schreef:CdeB Woehoee eindelijk een foto!Knappe paarden zijn het!
Dat is balen marietje! Heb je dat alleen tijdens een wedstrijd of ook als je eens voor een les/voor de lol naar ander terrein gaat?
Mijn laatste post was al een tijdje terug. Hierin zei ik dat ik Flow ging bijrijden. Dit heb ik ongeveer 4 dagen gedaan. Voelde mij erg onveilig op het paard en er was duidelijk geen klik. Inmiddels zijn de selecties voor het wedstrijdteam geweest, en Phil loopt op het moment zo goed dat we het toch nog een keertje gaan proberen in de wedstrijdsport.
We waren L1+2 toen hij de blessure kreeg dus hier hoop ik weer verder te gaan. Vandaag in ieder geval heerlijk gereden en toch ook even een klein sprongetje gemaakt. Hij leek wel weer 3 ipv 22