Keebish schreef:Wij gaan komend weekend weer op wedstrijd!
We moeten nog 2 punten in de B en dan mogen we naar L1, dus wie weet gaat dat dit weekend gebeuren![]()
Ik heb totaal geen haast, geen grote ambities, maar omdat ik tot nu toe elke wedstrijd met winstpunten gereden heb, heb ik mezelf toch opeens wat druk gegeven om weer met winst naar huis te gaan
Heel herkenbaar!! Dan wil je jezelf eigenlijk geen druk op leggen maar dat gebeurt dan alsnog. Irritant is dat

Voor ons even wat minder wedstrijden. Heb een nieuwe baan waar een opleiding bij hoort van 2 jaar en het is heel intensief. Hoop na een tijdje en als de dagen weer langer zijn wel meer te kunnen trainen. Hebben volgende week onze laatste wedstrijd bij het mennen dressuur met mn jonkie in de B.
6 december weer een controle foto.
. Loop alleen vaak achter en als ik tijd heb lees ik terug, maar voelt zo raar 2 week later op berichten te reageren
. Maar jeetje, wat veel slecht nieuws. Blessures (zeker flubberboot en MWM, echt balen), en mensen die paarden slaan... Gelukkig ook veel goed nieuws tussendoor! Nog gefeliciteerd voor iedereen de afgelopen tijd!
1e proef was onze beste Z proef tot nu toe, gewonnen met een dik pr van 247
2e proef wat kleine rommeltjes, die wonnen we met 223
gefeliciteerd!
. Ik hoorde achteraf dat deze locatie deze jury ook niet meer gaat vragen. Ze was - schijnbaar - onwijs willekeurig met cijferen: een 7 geven voor een gebroken lijn die niet op de letter was, en een andere combinatie een 6 geven op dezelfde lijn die wél op de letter was. De combinatie vóór mij had halverwege de proef afgegroet, omdat ‘t paard aan ‘t staken en bokken was, toen was de jury naar buiten gegaan om te zeggen dat ze door moest gaan en dat ‘t paard gewoon stout was
een jury die punten durft te geven (dus ook laag haha). Maar daar heb je (vind ik) meer aan dan vijfjes en zesjes. Had daardoor wel een 3,5 te pakken voor het halthouden. Snap het helemaal want paard hoorde wat en stond als een lama ernaar te kijken en ging daardoor niet achterwaarts
duimen dat hij snel herstelt, gelukkig is het niet zo ernstig. Maar wat stom zeg
zo erg zal het vast niet zijn
Geen overbelasting door bv een scheve been/hoef stand?
Zaterdag op dag 1 al flinke ruzie met hem, want hij was knettergek met wandelen aan de hand... eindigend met 2x lostrekken en een hoef op mijn bovenbeen die nu pimpelpaars is
Gisteren dus maar onder het zadel gaan stappen en toen was hij wel braaf. Dit wordt nog wel wat de komende 2 weken... al wel besloten de laatste week van de 2-3 weken rust ook wat te gaan draven. Hij voelt zich namelijk kiplekker