Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dell_1 schreef:Eigenlijk zou iedereen een briefje moeten filmen met deze gegevens dan kan er ook geen verwarring ontstaan.
caro29 schreef:Ik vermoed dat degene meerdere proeven op dezelfde dag heeft opgenomen en deze per week op stuurt alleen dit keer de verkeerde week
Ballard_L schreef:dit kan toch niet? Een proef mag niet ouder dan 1 week zijn toch? Of doe je dan op precies hetzelfde tijdstip 1 week later uploaden?? Ik vind het ook fijner om twee proeven te rijden maar dacht dat dit dus niet kon... als het wel kan wil ik het ook graag doensott schreef:2 weken terug onze M1 debut met 180 en 189 punten, zondag weer twee proeven opgenomen. Ik had vandaag al me uitslag voor de een die Maandag ochtend is gestuurd, en dan ook nog dezelfde jury als vorige keer! Ik had toen 180 punten, en dit keer 189,5 punten dus heel blij met de duidelijk verbetering
Door jouw bericht kwam ik er achter dat het veel handiger is om inderdaad twee proeven achter elkaar te rijden en dan een week later de tweede op te sturen. Heb ik serieus nog nooit aan gedacht haha!
Zidore schreef:Een proef mag niet ouder dan 1 week zijn toch? Of doe je dan op precies hetzelfde tijdstip 1 week later uploaden??
Tilmar schreef:Noem DUIDELIJK naam en datum, niet meteen beginnen met praten, paar seconden wachten.
Film RUSTIG het paspoort, eerste pagina voor het levensnummer, pagina met aftekeningen (dus de tekst, niet de lege plaatjes).
Dan een rondje om het paard heen: hele paard zichtbaar, inzoomen op bit en sporen. Ook rustig!
Dan twee vingers tussen de neusriem, bovenop het neusbot.
Dan naar de film plek lopen en proef starten. Niet inzoomen en niet teveel wiebelen.
In de film mag niet geknipt zijn.
Na de proef inzoomen op het gezicht van de ruiter.
Staat ook allemaal hier https://paardrijden.nl/uitleg
edit: toevoeging
billy3105 schreef:Nu ben ik nieuwsgierig he, de tekst filmen op mijn paspoort, tenzij de jury pools kan lezen, is het in mijn geval verstandiger om het getekende paard te laten zien?
Tilmar schreef:billy3105 schreef:Nu ben ik nieuwsgierig he, de tekst filmen op mijn paspoort, tenzij de jury pools kan lezen, is het in mijn geval verstandiger om het getekende paard te laten zien?
Bij nederlandse paarden zijn de tekeningen meestal leeg, dus weinig zinvol om te tonen. Als ze ingetekend zijn is dat prima natuurlijk (beter dan poolse of spaanse tekst)
Tilmar schreef:billy3105 schreef:Nu ben ik nieuwsgierig he, de tekst filmen op mijn paspoort, tenzij de jury pools kan lezen, is het in mijn geval verstandiger om het getekende paard te laten zien?
Bij nederlandse paarden zijn de tekeningen meestal leeg, dus weinig zinvol om te tonen. Als ze ingetekend zijn is dat prima natuurlijk (beter dan poolse of spaanse tekst)