Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 10:12

Horse_Driver schreef:
Horse_Driver schreef:
Mooie afsluiter zeg!
Ik doe mee vandaag met zenuwachtig refreshen, ik heb nog geen punten van 5 mei ^)

Yes punten binnen! Ik had niet mijn beste proef gereden, zaten wen paar domme (stuur) fouten in. Maar toch een klein puntje, 184.5 dus dat betekend wel wat we nu officieel M1 geklasseerd zijn!

Vanmiddag opnemen voor de 14e, hoop dat ik mijn feedback goed kan verbeteren, daar doen we het voor!

Gefeliciteerd!

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 10:14

Horse_Driver schreef:
Horse_Driver schreef:
Mooie afsluiter zeg!
Ik doe mee vandaag met zenuwachtig refreshen, ik heb nog geen punten van 5 mei ^)

Yes punten binnen! Ik had niet mijn beste proef gereden, zaten wen paar domme (stuur) fouten in. Maar toch een klein puntje, 184.5 dus dat betekend wel wat we nu officieel M1 geklasseerd zijn!

Vanmiddag opnemen voor de 14e, hoop dat ik mijn feedback goed kan verbeteren, daar doen we het voor!

Vind je het leuk om je proef te delen? Ik ben heel benieuwd naar M proeven van anderen.

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 10:15

Horse_Driver schreef:
Horse_Driver schreef:
Mooie afsluiter zeg!

Vind je het leuk om je proef te delen? Ik ben heel benieuwd naar M proeven van anderen.[/quote]

Heb jij al je uitslagen al?

Mettee

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 10:18

Gefeliciteerd allemaal! Mooie punten komen er voorbij. <3

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 10:20

_x_Vace_x_ schreef:
Dispar_Vulgo schreef:
Ik heb net de punten van 7 mei binnen, nog geen protocol. Ben wel benieuwd.

De punten van 5 mei nog niet binnen

En tevreden?

Even afwachten op het protocol en dan filmpje terugkijken.
180,5 punten stuk lager dan gemiddeld.
Of ik rij thuis slechtere proeven dan op wedstrijd of deze jury is minder uitgesproken in het oordeel :+

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 10:20

Vind je het leuk om je proef te delen? Ik ben heel benieuwd naar M proeven van anderen.[/quote]

_x_Vace_x_ schreef:

Ik wacht nu op die van 7-5!
De proef op 30-4 had ik 173. Beter dan de proef waar ik wel een wp had gereden, maar wel mindere jurypunten. Ben heel benieuwd naar die van 7-5!

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 10:23

Dispar_Vulgo schreef:
_x_Vace_x_ schreef:

En tevreden?

Even afwachten op het protocol en dan filmpje terugkijken.
180,5 punten stuk lager dan gemiddeld.
Of ik rij thuis slechtere proeven dan op wedstrijd of deze jury is minder uitgesproken in het oordeel :+

Ik heb 2x lagere punten gereden dan jou dus die van mij van 7-5 zullen dan wel helemaal niet wat zijn :+

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 10:24

Danique07 schreef:
Vind je het leuk om je proef te delen? Ik ben heel benieuwd naar M proeven van anderen.

Ik wacht nu op die van 7-5!
De proef op 30-4 had ik 173. Beter dan de proef waar ik wel een wp had gereden, maar wel mindere jurypunten. Ben heel benieuwd naar die van 7-5![/quote]

Ik had ook 208 voor een mindere proef (eigen mening) nu ook wachten op 7/5

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 10:26

Ik meld me hier ook, deze week insturen voor 14-5

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 10:28

Danique07 schreef:
Dispar_Vulgo schreef:
..

Ik heb 2x lagere punten gereden dan jou dus die van mij van 7-5 zullen dan wel helemaal niet wat zijn :+

Ik hou er maar rekening mee dat, net als op normale wedstrijden, je altijd positieve/minder positieve juryleden hebt.
Ben ook erg benieuwd naar mijn punten van 5-5. Voor mijn gevoel was dat proefje iets beter. Maar dat zal een andere jury zijn, dus die punten kan je niet 100% vergelijken (zonder referentie hoe andere mensen bij dit jurylid reden).

Alnieno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 10:29

Danique07 schreef:

Snap ik! Ik durf mijn proef niet zo op bokt te gooien omdat ik bang ben voor nare reacties, maar vind het geen enkel probleem om de link naar je toe te sturen, je krijgt een PB! :j

Ik las trouwens ergens dat er 800 jury's mee doen ofzo? kan mij heel goed voorstellen dat er soms verschillen in zitten, had ik ook. De vorige westrijd (eerste keer M, pre corona tijd) voelde veel beter en had ik 169 punten :7 Moet wel zeggen dat waar ik toen startte bekend staat om wat 'strenge' (maar wel rechtvaardige) jury's.

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 10:29

Gefeliciteerd iedereen met de behaalde resultaten!

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 10:31

Iedereen gefeliciteerd met de punten.

Ik zit ook nog in afwachting van 5-5.

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 10:55

Ik heb m'n punten van vorige week donderdag ook terug, 177,5 en helemaal terecht. Was er door drukte met m'n hoofd niet bij en proefje MOEST toch nog even ergens worden ingepland.. Slordig en afgeraffeld dus en zo ga je van dik 200 punten naar nog geen winst. En voor mij bewijst dit wel dat het gewoon klopt (waar ik zelf ook niet aan twijfelde). Benieuwd naar m'n protocol :)

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:01

Krijg een mailtje van de KNHS met als titel 'Informatie over je deelname aan het online event (...)'. Meer zag ik niet omdat het een melding was op mijn startscherm. Ik lichtelijk in paniek dat mijn video niet is doorgekomen, is het een reminder voor het event van 21 mei :+

wanted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:07

Haha, geen paniek!
Het is een uitleg over hoe en wanneer in te sturen
DoretteK schreef:
Krijg een mailtje van de KNHS met als titel 'Informatie over je deelname aan het online event (...)'. Meer zag ik niet omdat het een melding was op mijn startscherm. Ik lichtelijk in paniek dat mijn video niet is doorgekomen, is het een reminder voor het event van 21 mei :+

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:08

Leuk, iedereen weer lekker bezig. Kreeg gisteren een paar hilarische filmpjes van een van mijn lessers doorgestuurd. Tig pogingen tot opnemen...van het wegwaaien van de papieren tot het wel aan gezet hebben maar denken dat ie nog niet loopt en uiteindelijk een pony die afgrijselijk aan de bok en hol gaat. Ik heb erg gelachen. Stuurde al, je bent langer bezig met opnemen dan als je gewoon op wedstrijd zou gaan :D

Ik deel ze wel uit hoor, tienen. Niet vaak uiteraard maar ze komen echt voor, zeker in de B en L1. Paarden en pony's kunnen daar bij verschillende onderdelen echt wel heel hoog scoren. Halsstrekken is een bekende maar ook overgangen. Je kunt je als je zit te jureren afvragen hoeveel perfecter je het nog wil zien in die klasse en als je niet direct iets kunt verzinnen, is het die tien echt waard!

Ook een keer uitgedeeld op de kampioenschappen in het M. Goed is goed!

Al mijn proeven zijn weer teruggestuurd en ik heb nog geen meldingen voor nieuwe series. Heb mezelf deze hele maand wel 3x per week ingepland dus het wachten is op de KNHS maar geloof mij, die hebben het echt heel erg druk! Wel echt leuk dat het zo'n succes is!

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:16

Ik heb 178,5 helaas. Nog geen protocol.

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:20

Danique07 schreef:
Ik heb 178,5 helaas. Nog geen protocol.

O jammer maar vast volgende keer beter!! Sluit het wel aan bij je eigen gevoel?

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:24

Ik wilde hem eerst niet opsturen want ik was niet helemaal tevreden maar nu nog maar 3 proeven M gereden dus vind het wel lastig in te schatten. Ik ben vooral heel benieuwd naar het feedback!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:25

184,5 voor de 7e in de B. Valt me alles mee want hij ging bij de volte BEB galop op de rem wegens scheve zandkorrels en bij de A hoorde hij de werkmannen iets doen aan z'n blinde kant dus kop erop en kijken dus storing etc.

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:27

Danique07 schreef:
Ik wilde hem eerst niet opsturen want ik was niet helemaal tevreden maar nu nog maar 3 proeven M gereden dus vind het wel lastig in te schatten. Ik ben vooral heel benieuwd naar het feedback!

Ja lastig he... Nou je leert er wel van hoor wat je zegt feedback is echt wel heel fijn, ik heb een m2 proef ingestuurd nu voor het eerst op 7/5 en ben ook heeeeel erg benieuwd naar me protocol, was zeker geen perfecte proef maar moeten ergens beginnen.......

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:31

daffodil schreef:
Leuk, iedereen weer lekker bezig. Kreeg gisteren een paar hilarische filmpjes van een van mijn lessers doorgestuurd. Tig pogingen tot opnemen...van het wegwaaien van de papieren tot het wel aan gezet hebben maar denken dat ie nog niet loopt en uiteindelijk een pony die afgrijselijk aan de bok en hol gaat. Ik heb erg gelachen. Stuurde al, je bent langer bezig met opnemen dan als je gewoon op wedstrijd zou gaan :D

Ik heb gisteren het geluid bij een proefje uitgezet, ik kon een gesprek van iemand met de hoefsmid bijna letterlijk volgen :D

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:33

Ik heb mijn punten van 7 mei ook binnen. Was onze tweede online proef in de M1 met mijn 5 jarige puppy :)

Eerste keer grote fouten en had toen 178, nu mooie stabiele proef en 180, had iets hoger verwacht maar ben hier allang blij mee. Nu zijn we officieel M1 *\o/*

Carolyn8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:34

Allen lekker bezig =)
Ik wacht op mijn score M2 van 7mei. Ons eerste rondje "online" alsook in deze klasse =)