Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar als paardlief heet of kriebelig wordt... maaaannn... dan krijg ik alleen maar dribbels
Wat een gedoe... shirleyp schreef:Knap ding Janine! Kan ik ook van je zadel zeggen peelieWat kun je toch blij worden van mooie nieuwe spullen! Heel herkenbaar
![]()
Die eenvoudige wissels zijn idd lastig soms... Terug gaat best als ik mijn timing goed heb en weg lukt ook als ik maar gewoon mijn hulp geef en niet blijf plakkenMaar als paardlief heet of kriebelig wordt... maaaannn... dan krijg ik alleen maar dribbels
Wat een gedoe...
)? En gaat het goed met moeder en kind?
Dus bijzonder taai.
Aangezien het veulen gewoon aan het spelen is nog geen zorgen voor hem. Drinkt ook als een malle. Dus kwestie van billen een beetje schoonhouden, en aangezien ze ook errug aanhalig is is dat geen probleem. Merrie is een hele kwaaie naar anderen toe (haar volle zus is alleen oké zeg maar) maar laat ons zonder problemen er bij. Beter kan niet zeg maar.
had ik ook nog eens 210 punten!
Hopelijk mag het zo goed blijven gaan.
2 jaar geleden had ik nooit gedacht dat ik door zijn blessures ooit nog zou kunnen starten en nu loopt hij gewoon even een Z1 proef. De proef ging best goed, in het drafgedeelte was hij alleen vrij dood. Toen dacht ik nog; hallo vriend ik weet niet maar we moeten nog een heel galop gedeelte
Alleen het galop gedeelte deed hij wonder boven wonder echt super goed, zelfs 3 keer uitstrekken over 60 meter dus ik was helemaal blij. Hier ook alleen zure punten 202.5
Maar goed we komen in de buurt, helemaal niet slecht voor de eerste keer vind ik zelf
Hij liep als een tierelier. Mijn instructrice was ook helemaal verbaasd. We hebben de afgelopen week heel hard geoefend met zijn achterhand actiever maken en hij pakt het ontzettend goed op. Aan het eind van de les liep hij echt te sjouwen. Goh, hij kan dus echt nog veel meer dan ik steeds denk. En volgens mijn instructrice echt met twee hoeven in zijn neus. Ik ben zo blij! 

). Ik vind het bijna eng, half jaar geleden werd ie nog zó spastisch van de gedachte alleen al
Vind het alleen dooodeng
Ik heb nu geen lat meer en dat rijdt echt een stuk fijner. Schijt wat de rest er van vindt, ik rijd voor mezelf en niet voor anderen. Hopelijk lukt het je om je eigen gedachtes om te buigen naar gedachtes die je helpen.
Heb ze maar niet bewust opgezocht, want hij werd veel te heet (ook omdat ie dan op de diagonaal ging scannen welke hindernis de volgende was en dus zn hoofd bij andere dingen had
)
En niet vergeten ook te genieten!