[HK] B-debuut in 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 19:05

PrimaDonna_ schreef:
normann_love schreef:
vanavond mijn officiële debuut gehad. paard was echt heel braaf, deed super haar best ondanks het weinige trainen. 1e proef 191,5 punten en de 2e proef 196,5 punten! :)

Nette puntjes! Om trots op te zijn! :)

mcjv schreef:
Gefeliciteerd normann_love met je punten! Mooi begin van je wedstrijden :D

Even een update over mijn nieuwe paardje. Ik zit op dit moment op een roze wolk. Gaiya doet ongelofelijk erg haar best en we gaan elke dag vooruit. Waar ze in het begin nog gespannen in haar lijf ging draven en er geen lengtebuiging in haar woordenboek voor kwam loopt ze nu beter dan ik ooit mocht wensen op dit moment. Ze is zelfs zo fijn, dat ik in overleg met mijn instructrice een doel heb gesteld: als het zo goed blijft gaan, dan willen we begin september meedoen aan een oefenwedstrijd hier in de buurt om even kennis te maken met een andere omgeving en er een leuke ervaring voor haar op te doen. Ik ben zo trots en hoop nog lang op deze roze wolk te kunnen blijven. <3

[ [url=m/Atd2i0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een ontzettend gaaf dier heb jij onder je zeg! <3
Ik heb denk ik gemist dat je een nieuwe hebt, wat is er met de vorige gebeurt? Of heb je die nog? Mag ook via PB hoor! :)
En wat fijn zeg dat het rijden al zo goed en vertrouwd gaat! Die wedstrijd moet wel goed komen in september! Waar ga je als ik vragen mag? :j

Veraaaaah schreef:
Ook ik heb afgelopen weekend mijn B debuut gemaakt! We vormen pas 4 weken een combinatie dus had niet teveel verwachtingen (ik wilde tussen de 170-180) punten en scoorde helaas 2x 169. Had overal lage punten doordat mijn paard niet nageeflijk liep. Dit kwam mede door de enorme zenuwen (met oefenen gaat het redelijk)
We gaan veel oefenen en halverwege augustus gaan we voor het eerst buitenaf! [ [url=m/pjUwev.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/O9orMu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind het op de foto's toch wel een heel fijn plaatje als ik eerlijk ben. Jammer dat je punten lager waren dan je had gehoopt. Maar dan heb je iets om aan te gaan werken toch! :)
Succes verder met deze knapperd!

Michelle_S schreef:
Wat leuk om ieders ervaringen te lezen en te volgen.. Ik heb er al een tijdje over gedacht om ook 'lid' te worden van dit topic.

Zal mezelf even voorstellen, ik ben Michelle, 27 jaar en rijd normaal endurance met mijn merrie. Vorig jaar augustus heeft ze een ongeluk gehad met haar been door bliksem inslag en durf het daarom niet aan om weer endurance te rijden met haar. Gelukkig is ze er helemaal goed vanaf gekomen en loopt ze als een zonnetje en is ze blij weer aan t werk te mogen. Momenteel heeft ze ook nog een prachtig hengst veulen aan de voet lopen van 3 maanden oud.

Vorig jaar ben ik een aantal x dressuurmatig gestart met haar, maar dit is niets voor mij, uiteindelijk wel 11 wp bij elkaar gereden. Nu woont hier een jong meisje van 14 in het dorp en zij wil mijn knapperd graag gaan uitbrengen in de dressuur sport, het lijkt me leuk om ze daarin te begeleiden en jullie op de hoogte te brengen! Volgend weekend heeft ze haar eerste oefen wedstrijdje!

Hier een foto van dit leuke team!

[ [url=m/BEKBjF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welkom Michelle!
Wat heftig zeg van die blikseminslag! Maar ontzettend fijn dat je pony er 'goed' vanaf is gekomen ondanks haar flinke litteken. Erg leuk dat wij je bijrdijster kunnen gaan volgen. Ben erg benieuwd!

Feyax2004 schreef:
Ik kom mij ook hier melden!
Mijn paspoortje:
Feya
13 jaar

Pony's paspoortje:
San Remo
12 jaar
Z dressuur/M springen
147 cm
We zijn sinds 12 mei een combinatie!
[ [url=m/ZiMetS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZRQpuN.png]Afbeelding[/url] ]

We gaan proberen om 19 augustus aan de onderlinge mee te doen in de b-dressuur.

Ook jij welkom Feya!
Wat een leuke pony! En spannend 19 augustus, succes met het trainen er naartoe! :)
Welke omgeving zal je gaan starten? Dat vinden wij ook altijd wel leuk om te weten.

xxpaaardje schreef:
ik mag eindelijk weer starten naar 7 maanden. We zijn nog niet vaak gestart word pas de 2e dressuur wedstrijd op vreemd terein en pas de 4e wedstrijd. En word de 1 st outdoor wedstrijd op vreemd terein. Maar ze is ook op nieuw moeten ingereden worden toen ze net bij mij was. En we gaan vooral voor de evaring omdat ze wel 10 is maar kwa gedrag en wat ze kon is ze nog maar 4/5 jaar maar ze leert super snel. maar ze is nog best onevaren kwa wedstrijden maar we gaan sowieso ons best doen en meer kunnen we niet doen.

Spannend allemaal! :)

Harvey1 schreef:
Ik ben zondag gestart op een groot concours en we hebben weer een (dikke winstpunt) 191 en dat op gras. Ik ben blij! De L2 komt alweer in zicht haha.. Nog 5 winstpunten en dan lekker verder trainen. Hopelijk indoor l2 kunnen starten.

Mooie punten! :)
Maaaar.... L? Dit is een B debuut topic he ;) :o

Haha, ik schrijf vanaf het begin mee!

PrimaDonna_

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 19:08

I know ;)
Maar als je eenmaal L start dan houdt het hier op :P
*Ik plaag je maar he ;)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 19:09

Ik heb al een tijdje niet meer gereageerd oeps. Maar wij gaan morgen van stal verhuizen en als we daar helemaal gesetteld zijn ga ik het lessen en de wedstrijden ook weer oppakken! :)

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 19:51

PrimaDonna_ schreef:
I know ;)
Maar als je eenmaal L start dan houdt het hier op :P
*Ik plaag je maar he ;)

hahaha :-(

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 19:51

Ghostattack schreef:
Ik heb al een tijdje niet meer gereageerd oeps. Maar wij gaan morgen van stal verhuizen en als we daar helemaal gesetteld zijn ga ik het lessen en de wedstrijden ook weer oppakken! :)

Hoi! Hoe gaat het nu met haar? Waarom ga je verhuizen?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 20:00

Ja met Zara gaat alles echt hartstikke goed! Gisteren weer heel fijn getraind, wijken in draf gaat al steeds beter en we hebben een heel klein begin aan schoudervoor gemaakt. Ook schakelen in galop gaat steeds beter. Wat dat betreft helemaal top.

Verhuizen is wegens omstandigheden op stal, wil er niet te veel over kwijt maar kort gezegd staat ze continu op een kale wei en dat mag niet van de dierenarts vanwege de maagzweren. Morgen verhuizen we naar een stal met onbeperkt hooi en een weiland MET gras :P

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 20:03

PrimaDonna_ schreef:
mcjv schreef:

Even een update over mijn nieuwe paardje. Ik zit op dit moment op een roze wolk. Gaiya doet ongelofelijk erg haar best en we gaan elke dag vooruit. Waar ze in het begin nog gespannen in haar lijf ging draven en er geen lengtebuiging in haar woordenboek voor kwam loopt ze nu beter dan ik ooit mocht wensen op dit moment. Ze is zelfs zo fijn, dat ik in overleg met mijn instructrice een doel heb gesteld: als het zo goed blijft gaan, dan willen we begin september meedoen aan een oefenwedstrijd hier in de buurt om even kennis te maken met een andere omgeving en er een leuke ervaring voor haar op te doen. Ik ben zo trots en hoop nog lang op deze roze wolk te kunnen blijven. <3

Ik heb denk ik gemist dat je een nieuwe hebt, wat is er met de vorige gebeurt? Of heb je die nog? Mag ook via PB hoor! :)
En wat fijn zeg dat het rijden al zo goed en vertrouwd gaat! Die wedstrijd moet wel goed komen in september! Waar ga je als ik vragen mag? :j

Dankjewel! :D Ik ben reuze blij met haar. Ik heb mijn vorige verkocht omdat het maar bleef botsen met rijden. Dan ging het weer goed, en dan weer slecht.. ze was te onervaren en sensibel voor me en die combinatie klikte niet met mij. Nu heb ik een enorm braaf paard die mij heel erg veel vertrouwen geeft met rijden en waar ik ook meer op durf te "rijden". De wedstrijd is trouwens bij de Zuidplas :)

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 20:19

Ghostattack schreef:
Ja met Zara gaat alles echt hartstikke goed! Gisteren weer heel fijn getraind, wijken in draf gaat al steeds beter en we hebben een heel klein begin aan schoudervoor gemaakt. Ook schakelen in galop gaat steeds beter. Wat dat betreft helemaal top.

Verhuizen is wegens omstandigheden op stal, wil er niet te veel over kwijt maar kort gezegd staat ze continu op een kale wei en dat mag niet van de dierenarts vanwege de maagzweren. Morgen verhuizen we naar een stal met onbeperkt hooi en een weiland MET gras :P

Okee! Begrijpelijk! Heel veel succes en mooi dat het goed gaat.

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 20:24

Dankjewel PrimaDonna, leuk dat je mee volgt! Ik hoop dat ze het zo goed blijft doen, doen alles rustig aan. Vandaag is Jet officieel gemeten, en yes ze is 1.55, dat betekend dat Lisa en Jet tussen de pony's mogen starten! Fijn!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 07:57

PrimaDonna_ schreef:
normann_love schreef:
vanavond mijn officiële debuut gehad. paard was echt heel braaf, deed super haar best ondanks het weinige trainen. 1e proef 191,5 punten en de 2e proef 196,5 punten! :)

mcjv schreef:

Veraaaaah schreef:
Ook ik heb afgelopen weekend mijn B debuut gemaakt! We vormen pas 4 weken een combinatie dus had niet teveel verwachtingen (ik wilde tussen de 170-180) punten en scoorde helaas 2x 169. Had overal lage punten doordat mijn paard niet nageeflijk liep. Dit kwam mede door de enorme zenuwen (met oefenen gaat het redelijk)
We gaan veel oefenen en halverwege augustus gaan we voor het eerst buitenaf! [ [url=m/pjUwev.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind het op de foto's toch wel een heel fijn plaatje als ik eerlijk ben. Jammer dat je punten lager waren dan je had gehoopt. Maar dan heb je iets om aan te gaan werken toch! :)

Michelle_S schreef:
Wat leuk om ieders ervaringen te lezen en te volgen.. Ik heb er al een tijdje over gedacht om ook 'lid' te worden van dit topic.

Zal mezelf even voorstellen, ik ben Michelle, 27 jaar en rijd normaal endurance met mijn merrie. Vorig jaar augustus heeft ze een ongeluk gehad met haar been door bliksem inslag en durf het daarom niet aan om weer endurance te rijden met haar. Gelukkig is ze er helemaal goed vanaf gekomen en loopt ze als een zonnetje en is ze blij weer aan t werk te mogen. Momenteel heeft ze ook nog een prachtig hengst veulen aan de voet lopen van 3 maanden oud.

Vorig jaar ben ik een aantal x dressuurmatig gestart met haar, maar dit is niets voor mij, uiteindelijk wel 11 wp bij elkaar gereden. Nu woont hier een jong meisje van 14 in het dorp en zij wil mijn knapperd graag gaan uitbrengen in de dressuur sport, het lijkt me leuk om ze daarin te begeleiden en jullie op de hoogte te brengen! Volgend weekend heeft ze haar eerste oefen wedstrijdje!

Welkom Michelle!
Wat heftig zeg van die blikseminslag! Maar ontzettend fijn dat je pony er 'goed' vanaf is gekomen ondanks haar flinke litteken. Erg leuk dat wij je bijrdijster kunnen gaan volgen. Ben erg benieuwd!

Feyax2004 schreef:
Mijn paspoortje:
Feya
13 jaar

Pony's paspoortje:
San Remo
12 jaar
Z dressuur/M springen
147 cm

Ook jij welkom Feya!
Wat een leuke pony! En spannend 19 augustus, succes met het trainen er naartoe! :)
Welke omgeving zal je gaan starten? Dat vinden wij ook altijd wel leuk om te weten.

xxpaaardje schreef:
ik mag eindelijk weer starten naar 7 maanden. We zijn nog niet vaak gestart word pas de 2e dressuur wedstrijd op vreemd terein en pas de 4e wedstrijd. En word de 1 st outdoor wedstrijd op vreemd terein. Maar ze is ook op nieuw moeten ingereden worden toen ze net bij mij was. En we gaan vooral voor de evaring omdat ze wel 10 is maar kwa gedrag en wat ze kon is ze nog maar 4/5 jaar maar ze leert super snel. maar ze is nog best onevaren kwa wedstrijden maar we gaan sowieso ons best doen en meer kunnen we niet doen.

Harvey1 schreef:
Ik ben zondag gestart op een groot concours en we hebben weer een (dikke winstpunt) 191 en dat op gras. Ik ben blij! De L2 komt alweer in zicht haha.. Nog 5 winstpunten en dan lekker verder trainen. Hopelijk indoor l2 kunnen starten.

Dankjee!
Ik ga starten in Gelderland, omgeving Doetinchem. Weet alleen niet zeker welke kring het is :Y) (vgm kring de oude IJssel)

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 20:04

Ghostattack schreef:

Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met Zara! :)
Zal wel even wennen zijn een nieuwe stal, maar zo te lezen moet het helemaal goed komen!

mcjv schreef:
PrimaDonna_ schreef:

Dankjewel! :D Ik ben reuze blij met haar. Ik heb mijn vorige verkocht omdat het maar bleef botsen met rijden. Dan ging het weer goed, en dan weer slecht.. ze was te onervaren en sensibel voor me en die combinatie klikte niet met mij. Nu heb ik een enorm braaf paard die mij heel erg veel vertrouwen geeft met rijden en waar ik ook meer op durf te "rijden". De wedstrijd is trouwens bij de Zuidplas :)

Jammer zeg dat het niet klikte met je vorige, maar het moet voor jullie beide leuk blijven. Heb je een fijn nieuw baasje voor haar kunnen vinden? En wat fijn dat je nu zo'n vertrouwd dier onder je hebt! :)
Wat leuk! 9 september is dat! Dan kom ik ook met Enjoy. Dan zien we elkaar vast wel ;)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 21:52

Nou we zijn verhuisd hoor! :)

Haar stal is echt enorm groot en ze heeft binnen een luik en buiten ook. Daarnaast krijgen ze hier zo goed als onbeperkt ruwvoer. Oh en de bak is zo enorm luxe! :))
Afbeelding

Afbeelding

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 22:32

Dat ziet er lekker ruim uit!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 07:59

Ik heb gister weer gereden, mijn doelen waren om hem goed nageeflijk en aan het been te houden, een rechte A-C lijn rijden, en gecontroleerde galop te rijden. Alleen de laatste is niet helemaal gelukt, maar de andere twee zijn wel goed gelukt *\o/*

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 13:09

@Primadonna: Een beter huisje voor haar had ik echt niet kunnen vinden. Midden in het bos, overdag lekker grasjes en 's nachts op stal met uitloop voor haar alleen. Echt heerlijk! En wat leuk! Ik weet nog niet zeker of ik echt mee ga doen hoor, maar ik ga er wel naartoe streven. :D Mini meeting! :+

@Ghostattack: wat een heerlijke stal! Ik hoop voor jullie dat jullie het fijn naar je zin gaan krijgen daar. :) Je was samen met een stalgenootje verhuisd toch? Of was dat weer iemand anders. :+

@Feyax2004: Wat goed! Die andere doelen haal je ook vast wel :D

Ik heb vanmiddag weer les, ik hoop dat het droog blijft. Misschien als ik mama lief aankijk wil ze wel een stukje komen filmen. :)

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 13:11

PrimaDonna_ schreef:
normann_love schreef:

mcjv schreef:

Veraaaaah schreef:

Michelle_S schreef:

Welkom Michelle!

Feyax2004 schreef:
Mijn paspoortje:
Feya
13 jaar

Pony's paspoortje:
San Remo
12 jaar
Z dressuur/M springen
147 cm

Ook jij welkom Feya!

xxpaaardje schreef:

Harvey1 schreef:

Dankje ben ook heel zwachtig er voor. En zeker omdat het al tijd geleden is dat we gestart waren. Maar word de 1 outdoor wedstrijd op vreemd terein en gelijk groten wedstrijd. Dus ben heel nieuwt hoe ze er mee om zal gaan. Want ze komt bij normalen wedstrijd al stuiterend de trailer af. En dat tot dat ik aantal rondjes gestapt heb. Dan gaat wel redelijk met der .

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 21:18

mcjv schreef:
@Ghostattack: wat een heerlijke stal! Ik hoop voor jullie dat jullie het fijn naar je zin gaan krijgen daar. :) Je was samen met een stalgenootje verhuisd toch? Of was dat weer iemand anders. :+

Klopt! Het is een goede keuze geweest, want ze wil het liefst in het paard van stalgenootje kruipen :+ Ze vindt het allemaal retespannend op de nieuwe stal, op de poetsplaats is ze één bonk stress en staat ze weer te trillen als een rietje :P Gelukkig weet ik waar dit vandaan komt en kan ik ermee omgaan. Ik heb haar vandaag even gelongeerd in de longeercirkel en dat heeft ze netjes gedaan, geen gekke dingen. Beetje snuiven en extra mooi lopen natuurlijk haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 19:26

Vandaag is de zadelpasser geweest *\o/*
We hebben nu een springzadel op proef en een dressuurzadel komt nog een kleinere maat voor :o

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 23:28

Ha meiden, lang niet gepost hier. Oeps.

@primadonna, wat fijn dat je terug bent! En dat je een leuk paardje hebt gevonden. Hopelijk helpt dit een beetje in het verwerkings proces van Donna. Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar een foto. Of heb ik daar over heen gelezen?

Even een update vanaf mijn kant. Mijn merrie staat te koop, dit omdat het onder het zadel gewoon niet klikt. Ik ben te onervaren voor haar en zij te onervaren voor mij.. Ondanks haar leeftijd van 8 & mijn "ruime" ervaring. De overschakeling van een 16 jarige ZZ-licht merrie naar een 6 jarige merrie die niks kan was net even iets te groot ben ik bang. Ik merk dat ik geen plezier meer heb in het rijden & daar heb ik geen paard voor.. Ook ik heb ambities om verder de sport in te komen daar kocht ik haar immers voor. In 2 jaar tijd zijn we nog steeds niet ver genoeg om te kunnen starten. En ze vind het veel leuker om te crossen en springen dan alleen maar in de bak te dressuren.

Voorlopig rijden we wel lekker door. En gaat ze echt pas weg bij de perfecte plek, niet naar de eerste de beste. Daarvoor ben ik te erg aan haar gehecht.

Pien1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 14:56

Lekker Ghostattack een nieuwe stal, ziet er leuk uit!
Prima donna je hebt iets om naar toe te werken, heerlijk. Gaat goedkomen met jou inzet :-)
Normanlove: nette punten hoor, super gedaan.
Mcjv: knap paard hoor! Lekker op de roze wolk blijven zitten Haha.

Nou hehe het heeft bij mij ff geduurd maar ik heb dit weekend drie puntjes gereden. Ik was het weekend op wedstrijd (twee dagen). Ik denk dat dit de 8ste keer was dat we weg waren op wedstrijd. Elke keer reed ik net geen punten en was het allemaal nog te onrustig en gespannen. Gister was ik tweede geworden met een puntje en vandaag zelfs eerste in de eerste proef (van de negen). Ook tweede proef nog winstpunt gereden. Ben wel heel blij. We moesten van ver komen en het heeft ff geduurd maar de laatste weken wordt het allemaal echt stabieler.

brittms

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 15:46

Gefeliciteerd Pien1989 ! lekker de positieve lijn houden!

Hier vorige week weer gestart na 2 maanden. Ze voelde er wel fijn aan alleen aan het eind van het losrijden wordt ze zo drammerig en sterk.. In mijn eerste proef was ik er ook weer helemaal kwijt, hier hadden we 174.5, in mijn tweede proef kreeg ik haar eindelijk weer iets meer naar de ontspanning aan het einde en reden we 185.5, toch wel blij om ontspannen te eindigen :P

Gisteren ook op wedstrijd geweest. Voor het eerst op zo'n groot concours én op gras gestart. Helaas was ze weer heel erg heet waardoor het niet fijn en ideaal rijden was. Er was veelste veel spanning, en zelf was ik ook een beetje aan het klooien vanaf losrijden aan met zo'n groot open veld en met geen dichte wedstrijdringen :o Ondanks de fouten en nog lang niet aan een goede proef, toch wel tevreden met de fijne stukken. Hier had ik in de 1e proef 173.5 en tweede proef 182.5, dus toch mooi even een winstpunt gereden op de regiokampioenschappen =:)

Nu eerst maar weer een keer springen, en in de dressuur hard doortrainen, met een nieuwe instructrice ^.^ Daarna weer lekker dressuur starten met als doel in mijn eerste proef ook een fijne, gecontroleerde proef te kunnen rijden, met hopelijk winst!

Afbeelding

Afbeelding

Pien1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 16:38

Goed gedaan! Nette punten als ze zo heet was, dan was het beeld toch netjes.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 17:48

Ghostattack schreef:
mcjv schreef:

Klopt! Het is een goede keuze geweest, want ze wil het liefst in het paard van stalgenootje kruipen :+ Ze vindt het allemaal retespannend op de nieuwe stal, op de poetsplaats is ze één bonk stress en staat ze weer te trillen als een rietje :P Gelukkig weet ik waar dit vandaan komt en kan ik ermee omgaan. Ik heb haar vandaag even gelongeerd in de longeercirkel en dat heeft ze netjes gedaan, geen gekke dingen. Beetje snuiven en extra mooi lopen natuurlijk haha.

Ah zal ook wel een beetje wennen zijn. :P Komt vast goed!

@pien1989
Uiteraard blijf ik nog lekker lang op de roze wolk. :D (hoop ik :+ , het blijft een puber). Gefeliciteerd met je punten. :)

@brittms
Jij ook gefeliciteerd met de punten!! :)

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 20:40

Hier vanochtend voor het eerst met Eston naar de hei geweest. We stappen 3 a 4 x per week wel over de landweggetjes hier, maar dit was de eerste echte buitenrit.

Afbeelding

Brittms: Gefeliciteerd met je winstpunten!
Pien1989: Ook gefeliciteerd met de punten, goed bezig :)
xsensibel: Wanneer het niet werkt, werkt het niet. Prima keus je hebt het lang geprobeerd!
Feyax2004: Fijn dat je zadels op proef hebt kunnen nemen, bevallen ze?
Mcjv: Nog gefilmd tijdens de les? Wat is ze mooi trouwens echt ik ben verliefd!
Michelle_S: Fijn dat je tussen de pony's kan starten!

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 23:47

Wauw wat ben ik TROTS!
SORRY voor de egopost, ga vanaf vandaag weer actief meedoen!
Donderdag nog goed eraf gevallen door paniek aan zijn kant en toch wel mijn stuitje gekneusd..
Vrijdag last minute les gehad van een nieuwe lesgeefster wat super beviel.
Zijn we zonder verwachting dit weekend toch op wedstrijd geweest.
En wat voelde mijn maatje goed aan <3
Vond het niet helemaal eerlijk met hoe de jury scores maakte.
Maar dat ter zijde zijn wij even 4!!! Winstpunten rijker!! :')
Ben zo trots op mijn pony tussen de paarden!
Een andere stalling heeft hem ook goed gedaan.
Vanaf nu heb ik vakantie en even bijkomen van de pijn :')Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding