[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Capriootje

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 19:44

Nan jij zocht toch iets voor iemand?

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 19:51

Change3x schreef:
Ik kom even binnenvallen onder mijn meeleessteen!

Iemand nog opzoek naar een poownie?
Heeft bij de vorige eigenaar Z gesprongen en loopt nu L1 dressuur en L springen.
D pony, 12 jaar, donkere palomino, komt uit Ierland. Is superbraaf. :D

Is van een vriendinnetje van mij. :)

Heb je daar een advertentie van? :)

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 19:55

Bunn schreef:
Change3x schreef:
Ik kom even binnenvallen onder mijn meeleessteen!

Iemand nog opzoek naar een poownie?
Heeft bij de vorige eigenaar Z gesprongen en loopt nu L1 dressuur en L springen.
D pony, 12 jaar, donkere palomino, komt uit Ierland. Is superbraaf. :D

Is van een vriendinnetje van mij. :)

Heb je daar een advertentie van? :)

http://www.sporthorses.nl/advertentie/1 ... angel.aspx

Staat alleen niet in dat ze ook springt, weet niet waarom eigenlijk. :+

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 20:14

Leuke pony! Ik stuur de advertentie even door, ken namelijk iemand die op zoek is naar 'n leuke pony voor zijn dochter. :)

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 20:16

Bunn schreef:
Leuke pony! Ik stuur de advertentie even door, ken namelijk iemand die op zoek is naar 'n leuke pony voor zijn dochter. :)

Zeker leuk! :D

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 20:23

Ik stuur hem ook even door, sprak toevallig iemand van de week die op zoek is naar een leuke D pony :)

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 22:36

Ik ga hem ook doorsturen! Maar ben bang dat die voor diegene te duur is.. Wel een erg leuke pony!

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 22:43

Denk dat er over de prijs wel te praten valt.

Ik meldt eigenlijk nooit iets maar dit is voor mij toch wel iets bijzonders;

Ik heb vandaag mijn springdebuut tussen de paarden gemaakt met mijn merrie van Westpoint (Jazz) in de klasse BB 80cm. Voor haar ook haar allereerste parcours op die hoogte én tevens haar aller eerste springwedstrijd. En wat deed ze het goed :D Allebei de parcoursjes 2 hele stomme pechbalkjes maar dat vind ik helemaal niet interessant, ze heeft zich volop ingezet en uitstekend gedragen en gesprongen! Natuurlijk nog heel onervaren en wiebelig maar ik ben best trots dat ze als dressuurpaard tussen de springpaarden zo goed mee doet! :D

Afbeelding
Afbeelding

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 09:03

Ziet er goed uit! Knap dier. En wat fijn dat ze het zo goed doet. :j

Wij hadden gister les in Bunschoten en het ging zo goed! Echt mega blij en moet van mezelf weer elke maand bij Lammert lessen in Bunschoten. We gingen heel erg aan techniek en controle werken. En in het begin dramde hij nog wel een beetje door maar uiteindelijk was hij op 2 vingers te rijden en hij werd ook mega los! We moesten dan bijvoorbeeld over sprong 1, dan halthouden 2 passen achterwaarts aangalopperen en naar sprong 2. De lijnen waren ook prima ervoor. En uiteindelijk een paar keer een parcours gesprongen en waar hij onder mij uit ging rennen moest ik hem stil zetten en paar passen achterwaarts en daarna kon ik heel goed mijn eigen tempo bepalen en afstanden zien. De laatste 2 parcoursen gingen ook echt heel fijn. Heel tevreden met hoe het ging!

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 09:15

Gefeliciteerd met jullie debuut Change!

En Nann, klinkt als een fijne les. Ik zou in juli ook wel eens willen aansluiten. Kun je je daar gewoon voor opgeven? Is het prive of in een groep?

Wij vertrekken zondag trouwens voor een maand naar Zuid-Frankrijk met de paarden :D

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 09:21

Wauw met de paarden! Gaaf Fcsa!
Klinkt goed Nann fijn :)
Lekker hoor elys met knappe Eclipse!

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 09:36

FCSA schreef:
Gefeliciteerd met jullie debuut Change!

En Nann, klinkt als een fijne les. Ik zou in juli ook wel eens willen aansluiten. Kun je je daar gewoon voor opgeven? Is het prive of in een groep?

Wij vertrekken zondag trouwens voor een maand naar Zuid-Frankrijk met de paarden :D

Wauw wat ontzettend gaaf! Wat ga je doen? :) En ik les bij Lammert Laseur maar je kan elke instructeur meenemen die je wilt. En het is niet zo dat je dan privé een bak hebt zeg maar, gister reden er nog 2 mensen in de bak maar die letten wel op jou.
Als je zin hebt om samen te lessen vind ik dat goed hoor!

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 09:44

We gaan een maand werken vanuit het buitenland (hebben een eigen bedrijf dus zijn in principe niet aan Amsterdam gebonden) en nemen de paarden mee :) We zitten daar in een heel mooi huis op een heuvel met stallen erbij. Ben heel benieuwd hoe de paarden het zullen doen!

Goed om te weten over Bunschoten! Ik ga eerst even proberen of ik mijn eigen instructeur mee kan nemen, anders sluit ik graag een keer bij Lammert aan :)

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 09:55

Heel gaaf! Veel plezier en succes :) En laat maar weten als je een keer wilt aansluiten.

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 09:57

Nice FCSA dat klinkt goed mooi huis op een heuvel en stallen erbij!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 16:31

Ik heb ook leuke paarden te koop :Y)

Nou heb ze alle 4 onder het zadel. De 4 jarige rij ik al een week zelfstandig, ontzettend braaf. Wel nog als giraffe door de baan, slingerent en alles. Maar zo ontzettend braaf.
De merrie vandaah opgepakt en er maar gelijk pp gestapt. Onwijs braaf en nog erg fijn te rijden. Maat die kent al iets meer, voor de pauze van anderhalf jaar ofzo.
En dan de andere 2.
Vos fijne training gehad afgelopen week
Afbeelding
En Dago vorig weekend ook erg fijn
Afbeelding

Zo. Bijgepraat. Vooe het grootste deel bijgelezen.

Frankrijk avontuur.. onwijs gaaf!

Zag al iets op facebook over de springende dressuurtppper. Erg leuk!

En fijm dat het zo goed gaat nann!

Ik ga maandagweer op concour :j

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 16:41

Zo lekker druk Car nu alle vier ohz!

Gis liet zich vandaag eindelijk weer een beetje rijden. God wat kan dat beest koppig zijn :') Maar vandaag dus fijn rond kunnen sturen :)

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 20:38

Net m'n eerste wedstrijd gehad na m'n vakantie. B liep ontzettend uit door alle stalruiters die tussendoor telkens ertussen kwamen.. uiteindelijk 12 combinaties later gestart. Niet zo'n fijn rondje, Schimmel had het heel warm en was een beetje moe. Toch nog 73.5 punt3n en 13de. L was veel beter, foutloos maar niet echt op snelheid gereden. 13de van de ruim 100 starts dus erg tevreden :) was wel een lange dag. Waren om 8 uur op wedstrijd en gingen pas om half 3 weg (en dat met 1 paard)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 12:25

Fijn laura!
Zit dus best een koppie op?

Ik ben in de wijk. 10 keer bal dat je entree moet betalen zeg. Schrap m voortaan uit mn planning.
De jonge gaat voor t eerst gelijk de B in, ben erg benieuwd. Enige reden is dat er geen BB is, anders liep hi j dat nog _O-

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 12:34

Succes zo dan! Komt vast goed.

Ja hij heeft echt een heel aanwezig karakter om het netjes te zeggen :Y) niet gemeen gelukkig

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 13:05

Hebben ze dat weer ingevoerd bij De Wijk? Daar was al zo veel over geklaagd.

Wij hebben inmiddels een veulen en heeft al een leuke sprong laten zien. Geheel op vrijwillige basis over een hindernis van 50/60 cm gesprongen. Net als moeders zeer eigenwijs en voor de duvel niet bang. Loopt samen met moeder en grote oom in het land, maar houdt nergens rekening mee. Dat beloofd wat voor de toekomst. Zaterdag merrie laten scannen, maar helaas, ei was al weg en dat binnen een week.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 13:44

Ja vind het belacheliuk.. maar goed.
Wat leuk!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 17:34

Wat stom zeg... Toegang betalen is voor mij ook een no go...

Ik heb m'n eerste punt in het L1, niet verdiend wel leuk uiteraard :))
#bitissues

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 17:53

Stomme zet van de Wijk om entree te heffen zeg :o Zijn altijd al veel concoursen in dit weekend en nu Eext entree heeft opgeheven en mooie zandbodem heft neergelegd kon dat weleens het einde van het concours zijn.
Ik was dus in Eext, supermooi. Alleen beetje jammer van het prijzengeld :+ 12.50 per parcours inschrijfgeld, 80 starts en dan ten eerste geen dubbel prijzenklassement en 8 euro prijzengeld voor de volgprijzen := Ik weet dat dat mag tegenwoordig, maar netjes vind ik het toch niet.

En Bella's veulen is ook geboren zaterdagnacht! Mooie schimmelmerrie (nu al roan-achtig met grijze benen) en staat al heel netjes op de benen. Ben net eindelijk wezen kijken :+:

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 18:25

En wanneer komt er bij jou nou eens een camera zodat wij ook mee kunnen genieten :P
Had nog niet bedacht dat het een schimmel was, hihi!!

Ik moest voor 2 proefjes ook €25 betalen, wel goed prijzengeld en dekens etc... Maar toch een bak geld..