Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Change3x schreef:Ik kom even binnenvallen onder mijn meeleessteen!
Iemand nog opzoek naar een poownie?
Heeft bij de vorige eigenaar Z gesprongen en loopt nu L1 dressuur en L springen.
D pony, 12 jaar, donkere palomino, komt uit Ierland. Is superbraaf.
Is van een vriendinnetje van mij.
Bunn schreef:Change3x schreef:Ik kom even binnenvallen onder mijn meeleessteen!
Iemand nog opzoek naar een poownie?
Heeft bij de vorige eigenaar Z gesprongen en loopt nu L1 dressuur en L springen.
D pony, 12 jaar, donkere palomino, komt uit Ierland. Is superbraaf.
Is van een vriendinnetje van mij.
Heb je daar een advertentie van?
Allebei de parcoursjes 2 hele stomme pechbalkjes maar dat vind ik helemaal niet interessant, ze heeft zich volop ingezet en uitstekend gedragen en gesprongen! Natuurlijk nog heel onervaren en wiebelig maar ik ben best trots dat ze als dressuurpaard tussen de springpaarden zo goed mee doet! 

FCSA schreef:Gefeliciteerd met jullie debuut Change!
En Nann, klinkt als een fijne les. Ik zou in juli ook wel eens willen aansluiten. Kun je je daar gewoon voor opgeven? Is het prive of in een groep?
Wij vertrekken zondag trouwens voor een maand naar Zuid-Frankrijk met de paarden
En ik les bij Lammert Laseur maar je kan elke instructeur meenemen die je wilt. En het is niet zo dat je dan privé een bak hebt zeg maar, gister reden er nog 2 mensen in de bak maar die letten wel op jou.
We zitten daar in een heel mooi huis op een heuvel met stallen erbij. Ben heel benieuwd hoe de paarden het zullen doen!
En laat maar weten als je een keer wilt aansluiten.

Maar vandaag dus fijn rond kunnen sturen
was wel een lange dag. Waren om 8 uur op wedstrijd en gingen pas om half 3 weg (en dat met 1 paard)

Zijn altijd al veel concoursen in dit weekend en nu Eext entree heeft opgeheven en mooie zandbodem heft neergelegd kon dat weleens het einde van het concours zijn.
12.50 per parcours inschrijfgeld, 80 starts en dan ten eerste geen dubbel prijzenklassement en 8 euro prijzengeld voor de volgprijzen
Ik weet dat dat mag tegenwoordig, maar netjes vind ik het toch niet.