Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sunshinee schreef:Ik heb ook altijd een voorlezer. Thuis weet ik mn proef. Op wedstrijd rijd ik de ring in en ben ik zo bezig met het paard dat ik ineens vergeet wat ik moet rijden hahah

)
ben ook heel trots op hem. Heb hem nu 2 jaar en ben daarvan zelf ruim jaar uit de running geweest door bekkeninstabiliteit in mijn zwangerschap (rolstoel, uitval benen, 4 maanden bijna volledige bedrust)

eerst de nette aanleuning terug vinden. Maar vorige week ging het super goed dus ik hoop dat wij ook snel mogen starten
IwanLuver schreef:Net terug van wedstrijd. Ik ben super trots op mij zelf. Ik heb gereden, klinkt gek, maar echt gereden, net zoals thuis.
Ik had 193,5 en 183,5. Bij de tweede proef werd Gadget moe. Ik ben trots op ons
Heel tevreden! xVerax schreef:IwanLuver schreef:Net terug van wedstrijd. Ik ben super trots op mij zelf. Ik heb gereden, klinkt gek, maar echt gereden, net zoals thuis.
Ik had 193,5 en 183,5. Bij de tweede proef werd Gadget moe. Ik ben trots op ons
Supergoed!
Ik heb net onze allereerste oefenwedstrijd in de B gestart. We kwamen thuis met 186.5 en 192.5, en een 6e en 3e prijsHeel tevreden!
IwanLuver schreef:Wow goed hoor!! Wanneer ga je echt starten?
Maar de punten waren inderdaad heel goed
Super blij mee.