Leuk dat je aandacht geeft aan het grondwerk. Niets zo belangrijk als een goede band met je paard.
Rianne_, succes met het scheren
ze zijn toch direct een pak properder zo 
Nouvel, fijn dat ie zo braaf was. Jammer dat je punten niet waren zoals je verwacht had maar zolang jij een fijn gevoel hebt mogen de punten nog tegenvallen.
Zoals ik enkele dagen geleden aangaf, liep Siep niet 100% goed. Ik heb een ingedeukte plaat gevonden aan de stal dus wellicht heeft 5 ze er tegen geduwd
Ze is erg onderdanig en daar maakt 5 gretig gebruik van. Arme Siep. Ze heeft dus rust gehad van dinsdag tot zaterdag. De zaterdag liep ze weer 100% zuiver dus zondag op wedstrijd gegaan. Wel half uur gestapt om de stijfheid eruit te halen en dus zonder verwachtingen op pad gegaan. Ze liep netjes met genoeg power en er was gewoon fijn aan te rijden. Ik had de punten iets hoger verwacht: 181 & 180. Was 1e geworden van de M1. M2 & M1 worden hier vaak samen genomen dus geen prijzen kunne pakken. Maar dit zegt dus wel iets van het jureren. Ze leek me weinig aandacht te geven en keek ook amper op (dit gaf mijn man aan die aan de zijlijn zat te kijken). Ah ik heb fijn mijn rondje kunnen rijden en heb 2x winst dus dat was een geslaagde dag
.Doordat ze niet 100% zuiver liep deze week heb ik de wedstrijd van 13/10 afgezegd. 21/10 gaan we weer op pad
. 

.
Hoewel je vaak op zo'n moment niet helder kan nadenken en in de stress schiet waardoor je alsnog vergeet hoe te rijden.
En jullie zijn zo leuk dat ik er van overtuigd ben dat het helemaal goed gaat komen.
Gewoon zo graag willen etc.. Dus alles afgedaan, 15 min in de bak losgelaten samen. Nou vliegen, paar x mega bokken en met voorbenen slaan. Toen weer opgezadeld en heerlijk gereden.
Haha, inderdaad een luxeprobleem!