Een nette proef met nog een paar kleine afwerkingsfoutjes en 63.421%, uiteindelijk 16e plaats
weer een winstpunt erbij en op naar de volgende! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
weer een winstpunt erbij en op naar de volgende! 
hannelover schreef:gefeliciteerd!
hier zijn de plannen iets gewijzigd wij gaan niet volgende maand in de L starten maar gaan meedoen aan de regiokampioenschappen in de B dus we gaan volgende week selectie rijden en nog een keer en hopen dat we door mogen naar de kringkampioenschappen

selecties is niet heel ingewikkeld, als je door bent na de kringkampioenschappen mag je door naar de provinciale kampioenschappen, en als je die ook nog haalt mag je naar de Nederlandse
(toch?
) 
x_Kaat_x schreef:En hoe is het bij de rest geweest op wedstrijd?

lina1998 schreef:oh dat het tijd nodig heeft zal ik niet ontkennen, maar dat het mogelijk is ja dat denk ik wel misschien geen Z maar dat hoeft ook niet
zeg ook niet dat het makkelijk is he
nou hopen dat ze de wedstrijden in een goeie bui is dan maar
xemmafalcon schreef:x_Kaat_x schreef:En hoe is het bij de rest geweest op wedstrijd?
Had vandaag mijn derde wedstrijd L1. De eerste proef was nogal matig en het ging allemaal moeizaam, maar de tweede proef was meer rennen en schrikken dan daadwerkelijk rijden
En dan rij je ook nog eens de verkeerde kant op
Punten waren dan ook terecht; 176,5 en 170,5
maar hee volgende keer beter!
verstand komt met de jaren zeker