Z zat vol dat weet ik zeker.
B dus

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Netje schreef:Sjolvir schreef:Netje, na 1e en 2e plaats mag je wel plasje plegen ja!
Kun je nagaan hoe nodig je moet met 2 keer een 1e prijs![]()
Uiteindelijk lukte dat pas toen hij thuis weer in z'n eigen stalletje gezet werd, dus het was ook maar een schijnbeweging
Suelza schreef:Komt door al die onwijs goede springlessen Netje! Daarvan leren ze zelfbeheersing- en onthouding![]()
23 maart en 6 april is er wedstrijd bij Amethyst he! Kan ze vast nog wel bij
Netje schreef:marjolein88 schreef:Goed gedaan van luca en saar! Hij ziet er goed uit!
Thnxxxxs ! Hij gaat op dit moment ook met sprongen vooruit. Lé en Saar zijn echt een top-team en het springen bij Elise helpt ook goed.
Suelza schreef:Die grote vos heeft afgelopen keer braaf in de rondte gesprongen. Ik vind dat ik dat wel op mijn cv mag zetten![]()
Ik zeg 'Op naar de 1.20m'
Sjolvir schreef:Wat een heerlijk paardje Suus!
Sprak iemand en die zij dat er zondag wedstrijd was in P en jij 2 x ging starten.
Had volkomen gemist dat daar wedstrijd was, die zitten normaal in hetzelfde weekeinde als A.
En ik had toen dag later menwedstrijd.
Helaas zat ie al vol, want P is in de winter wel oke starten, maar in de zomer zit je met dat wak in de buitenbak, baal...
(zeg maar soort zandwak ergens ter hoogte van de x als ze een 20 x 40 bak uitleggen, fijn met je middendraf en nog meer wat je daar precies moet doen)
Succes zondag.
Ik ben helemaal blij! Ga zaterdag voor het eerst sinds eeuwen weer een keer crosslesje meepakken in Baarle- Nassau.
Smurf afgelopen weekeinde, had ik nog gereden na Toobs, dus waren we een keer op ons net ipv in ons rotkloffie. Net echt.. bijna zoals vroeger...![]()
[ Afbeelding ]
Sjol... Je haar danst!!!!
[ Afbeelding ]
Nicole schreef:Van luca wist ik natuurlijk gelijk al die toppersHop naar meer wedstrijden!! Ik heb namelijk altijd gezegd als hij 6 is is hij samen met saar Z maar door ongelukje beetje uitgelopen denk ik