Wel vervelend van je zadel trouwens. Als je zelf niet fijn kan zitten is t ook niet ideaal. Dat was voor mij een reden om mijn vorige zadel toch maar weg te doen, al lag ie gewoon goed.
Ik heb afgelopen week opzich nog fijn door kunnen rijden ondanks dat t mega benauwd was. Ben alleen zelf door iets gestoken met zodanig heftige reactie dat ik er toch wel beroerd van was. Daarom helaas woensdag les afgezegd.
Vrijdag wel nog super fijn gedressuurd en nu beetje afbouwen, mag ie een maand op een wat lager pitje. Gister maar meteen t bos in geweest en vandaag longe, even chill

Heb er zin in, eindelijk
! Ja vond het ook wel erg balen! Aangezien ik zo gehoopt had het sportpredicaat te kunnen aanvragen
, nu moeten we nog maar ff geduld hebben!
Ik loop er ook vreselijk mee te klooien en te wisselen!
Heb Mn trens maar weer erbij gepakt een paar dagen geleden! 
Heel gaaf!!
Ik ree juist met Mn debuut 2 proeven, met het idee dat ik dan Mn 2e kon verbeteren mocht ik de eerste verpesten!

Dat lijkt me wel zo bijzonder! Leuk dat je veel tips hebt gehad!
Het is een custom icon coda! En vrijdag komt de zadel maker, als ze het niet kunnen veranderen neem ik hem niet af, ik zit net nog in Mn 2 week proeftijd, en ik wil wel een zadel waar ik 100% in kan zitten, aangezien gossa echt een drama is om uit te zitten!
en ging faliekant door Mn enkel uit het niks,