Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Irkoontje schreef:Anne_GTI schreef:Ik vind zo'n whiteboard met een stift meestal wel fijn werken. Ligt wel ook aan de ringmeester. Maar die kan samen met de jury een wedstrijd maken of breken.
Hoe ziet dat er dan uit?
Kaitlyn schreef:Goede resultaten weer van het weekend!
Ohh vreselijk als de ringmeester er maar mensen tussen blijft drukken. Zo heb ik vorig jaar op een selectie 1.5 uur op het paard gezeten voordat ik eindelijk de ring in kon. Ringmeester kon de drukte niet aan en zei overal maar ja op en was toen zelf volledig het overzicht kwijt.
Mijn vriend was het uiteindelijk zo zat dat hij erbij is gaan staan en ze overal nee op hebben gezegd, toen ging de boel geleidelijk weer lopen.
Soest heeft inderdaad een heel fijn systeem!![]()
Weet 1 van jullie misschien nog iemand die op zoek is naar een springzadel? Bruin, 17 inch, medium boom, ziet er nog heel goed uit en zit heerlijk, alleen mijn paard is eruit gegroeid.
vibabu schreef:Ringmeester zei alleen maar 'ik krijg ook maar een nieuwe startlijst in m'n handen geduwd'. Na wat geklaag en gemopper kreeg ik van iemand van de organisatie te horen 'doe nou maar rustig'. Er waren dus meer paarden in de BB en nog een aantal van de BB wilden ook nog een rondje B waardoor het nog meer uitliep. Mensen van het L stonden al klaar terwijl het 2e parcours van de B nog moest beginnen.
Zondag ook weer zo mooi; ik had een mooie indeling van tijd bedacht. Paard zadelen, lopen en dan er op. Zou mooi uitkomen.... maar het liep uit en die tijd wilden ze even inhalenweg rustig inrijden.